Вакансії

ВАКАНСІЇ

Місцезнаходження:

  • Київ, Пуща Водиця, 14-та лінія.

 

Запрошує на постійну роботу завідувача кабінету навчального в Інноваційний освітній центр.

Контакти: начальник Інноваційного освітнього центру – Ковальчук Тетяна Володимирівна, тел. 097 999 94 84.

Освіта: Педагогічна: магістр, бакалавр.

Досвід роботи: Не має значення, але в пріоритеті.

Функціональні обов’язки: Забезпечення навчального процесу: викладання шкільних предметів, проведення освітніх заходів.

Графік та умови роботи: Гнучкий графік роботи. Безкоштовне проживання, можливість харчування за додаткову оплату.

Додаткові вимоги: Творчість, організованість, дисциплінованість, толерантність, відсутність шкідливих звичок, любов до дітей.

Рівень заробітної плати:

Місячний посадовий оклад завідувача кабінету навчального – 13 747 грн.

  • можливість преміювання та доплати за інтенсивність.

 

Необхідні документи для працевлаштування:

  • Копія паспорту, коду;
  • Диплом про освіту, Свідоцтво про середню повну освіту;
  • Трудова книжка;
  • Приписне посвідчення (для чоловіків);
  • Три фотографії 3х4;
  • Довідка навчального закладу про індивідуальний графік роботи для студентів магістратури;
  • Медична книжка.

 

Місцезнаходження:

Закарпатська область, Хустський район, село Березники, вул. Без назви, 1. (від’їзд на маршрутному автобусі від залізничного вокзалу м.Свалява)

 

Запрошуємо на постійну роботу: вихователем, культорганізатором, інструктором з фізкультури, інструктором оздоровчо-спортивного туризму.

Контакти:

Керівник Служби забезпечення функціонування співдружності «Артек Закарпаття».

Пинчук Павло В’ячеславович, тел. 067 444 40 07, 063 428 46 75.

 

Освіта: магістр, бакалавр, фаховий молодший бакалавр, молодший спеціаліст, студенти педагогічного напряму.

Досвід роботи: Не має значення, але в пріоритеті.

Функціональні обов’язки: Забезпечення безпеки життєдіяльності дітей, організація дитячого дозвілля, виховні заходи, надання умов для сприяння всебічного розвитку дитини.

Графік та умови роботи: Гнучкий графік роботи. Тривалість зміни – 21 день, безкоштовне проживання, можливість харчування за додаткову оплату.

Додаткові вимоги: Творчість, організованість, дисциплінованість, толерантність, відсутність шкідливих звичок, любов до дітей.

Рівень заробітної плати:

Місячний посадовий оклад: вихователя, культорганізатором, інструктором оздоровчо-спортивного туризму, інструктора з фізкультури – 10 477 грн.

  • можливість преміювання та доплати за інтенсивність.

 

Необхідні документи для працевлаштування:

  • Копія паспорту, коду;
  • Диплом про освіту, Свідоцтво про середню повну освіту;
  • Трудова книжка;
  • Приписне посвідчення (для чоловіків);
  • Три фотографії 3х4;
  • Довідка навчального закладу про індивідуальний графік роботи для студентів;
  • Медична книжка.

 

У EdTech-компаніЇ ЯвКурсі, що готує старшокласників до НМТ (ЗНО), є вакансія за програмою Work&Study

 

Це точно для тебе, бо…

  • досвід не потрібен
  • робота в другій половині дня у навчальному центрі компанії у Києві
  • можлива часткова зайнятість, а заробітна плата приваблива — від 8000 до 24000 грн (від 333 грн/година)
  • резюме не треба

 

Супер!  А що по вимогам до тебе?

  •  Бал твого улюбленого предмету на ЗНО (НМТ) повинен бути 180+
  •  Бажання пройти відповідну підготовку, опанувати сучасні методики викладання онлайн та блендед-навчання

 

Останній день подачі заявок — 26 листопада. Початок програми 27 листопада .

 

Тому не гай часу на роздуми! Дізнавайся детальніше про програму та подавай заявку: https://bit.ly/student-job-17!

Чудова можливість для студентів старших курсів Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського працевлаштуватися в Урядовому контактному центрі, який у цей нелегкий для усіх нас час робить все можливе і надможливе для опрацювання максимальної кількості звернень громадян України.

 Усі деталі за посиланням:

https://qrfy.com/api/storage/gcs/pdf/qrfyprod/bde790b3-da94-46eb-96c9-ca1810055dc4.pdf

Громадська організація «КримСОС» (м. Київ) шукає до своєї команди особу на заміщення вакантної позиції Автора текстів/Копірайтера  на повну зайнятість в рамках угоди з УВКБ ООН UKR01/2022/MY/0000000283/001 для підтримки інформаційно-комунікаційних заходів проекту «Посилення спільнот ВПО в західних та центральних областях України».

ОБОВ’ЯЗКИ

  • Писати привабливі інформаційні та PR матеріали (статті, анонси, релізи, новини тощо).
  • Проводити інтерв’ю з активістами/волонтерами для написання історій.
  • Розуміти специфіку написання текстів та допомагати з контентом для соціальних мереж та e-mail-розсилок.
  • Робити рерайт та редагування готових текстів.
  • Генерувати креативні ідеї, інформаційні приводи та інноваційні способи просування соціальних ініціатив.
  • Проводити фотозйомку / відеозйомку для супроводу інформаційних матеріалів.

ВИМОГИ

  • Вища освіта, бажано у сфері PR/комунікацій/ журналістики, гуманітарних наук.
  • Вільне володіння українською та англійської на рівні Intermediate.
  • Відмінні письмові навички.
  • Досвід інформаційної/PR роботи, SMM, журналістики буде перевагою.
  • Комп’ютерна грамотність з високим рівнем навичок використання стандартних офісних програм (наприклад, Microsoft Word, Excel та PowerPoint).
  • Дотримання дедлайнів та робота з командою.
  • Вміння працювати в базових графічних редакторах не обов’язково, але вітається.
  • Можливість дотримуватись принципів та політик ООН під час надання послуг, в тому числі, щодо протидії та недопущення сексуальної експлуатації та зловживання та Глобальних Компактних принципів ООН.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:

  • Грамотність;
  • Вміння працювати з великими обсягами інформації;
  • Відповідальність;
  • Відмінні навички управління часом та дотримання дедлайнів;
  • Сильні навички міжособистісного спілкування та командної роботи.

ПРОПОНУЄМО:

  • Цікаву динамічну роботу на користь українського суспільства та населення, постраждалого від війни;
  • Роботу в дружній команді;
  • Роботу із міжнародними донорськими організаціями;
  • Офіційне працевлаштування та конкурентну заробітну плату;
  • Термін контракту – 6 місяців із можливістю пролонгації;
  • Роботу в комфортному офісі в центрі м. Київ.

ПОДАЧА РЕЗЮМЕ:

Листи без мотиваційного листа не розглядаються.
Дедлайн для подачі резюме – 15 вересня 2022 року

ВІДБІР КАНДИДАТІВ:

Відбір буде здійснюватися за допомогою телефонних або особистих співбесід із кандидатами. В рамках відбору ми можемо попросити вас виконати пробні завдання, а також надати контакти рекомендателів.

ГО «КРИМСОС» зв’яжеться із відібраними кандидатами(-ками). Надсилаючи резюме, ви погоджуєтесь на обробку та зберігання ваших персональних даних згідно законодавства України про захист персональних даних.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВАКАНСІЮ
Опубліковано: 25 серпня 2023
Актуально до: 15 вересня 2023

🟦 Старший/-a менеджер/-ка з комунікацій та зв’язків з громадськістю в Програму USAID DOBRE (09.03) https://bit.ly/3Zma3RW

🟦 Спеціаліст/-ка з реагування на надзвичайні ситуації в Програму USAID DOBRE (09.03) https://bit.ly/3EJN1gh

🟦 Психолог/психологиня до UNFPA, Фонду ООН у галузі народонаселення в Україні (15.03) https://bit.ly/3EGTb0k

🟦 Фінансовий/а менеджер/ка для Truth Hounds (03.03) https://bit.ly/3SyZVmG

🟦 Експерт/ка-консультант/ка з банківських кредитів та державних грантів для МСП, “EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП” (05.03) https://bit.ly/3J193h4

🟦 Національний/-а консультант/-ка з реінтеграції портфоліо ветеранів – Міжнародна організація з міграції, Представництво в Україні (03.03) https://bit.ly/3xYWpc0

🟦 Журналіст/ка в команду Bihus.Info (10.03) https://bit.ly/3kAAO6s

🟦 DW Akademie шукає тренерів/ок і консультантів/ок з комунікацій та SMM для медіа (06.03) https://bit.ly/3IqGkk7

🟦 Юрист_ка Гарячої лінії в громадську о‎рганізацію Донбас СОС (06.03) https://bit.ly/3xUe18Z

🟦 Головний/а фахівець/чиня з адміністративних питань, Товариство Червоного Хреста України (24.03) https://bit.ly/3Z7Xl9Y

🟦 Фахівець/чиня з надання гуманітарної допомоги населенню, Товариство Червоного Хреста України (24.03) https://bit.ly/3EIz1mF

🟦 Проєкт Ради Європи: національні експерт(к)и у сфері українського виборчого законодавства та практики (14.03) https://bit.ly/3L0w45d

 

👉  Вакансії у різних містах України

🟦 Finance officer, Данська Рада з питань біженців, Харків (13.03) https://bit.ly/3ZpyCxp

🟦 ЮНІСЕФ шукає ICT Associate для свого Одеського польового офісу (12.03) https://bit.ly/3Zm8un2

🟦 ЮНІСЕФ шукає керівника(цю) програм із захисту дитини для свого Полтавського польового офісу (02.03) https://bit.ly/3kBSnmU

🟦 Фахівець/чиня зі збору та обробки даних та звітності, Товариство Червоного Хреста України (24.03) https://bit.ly/3kBWMGn

🟦 Пакт шукає регіонального координатора(-ку) в Вінницькій області, PHS R&R (13.03) https://bit.ly/41xsYLv

🟦Психолог/иня для проекту ЮНІСЕФ в Житомирській області (12.03) https://bit.ly/3kx2fhA

 

👉  Ще більше вакансій тут: https://www.prostir.ua/category/jobs/

 

Логопедичний центр UMSCHOOL запрошує енергійних  кваліфікованих спеціалістів, які з любов’ю та турботою готові працювати з дітками віком від 2 до 12 років. 

 Працюємо за авторською методикою та програмою. Ефективність яких перевірена на більш ніж 25000 дітей.

Працюємо чуйно, з любов’ю та націлені на результат в офлайн та онлайн форматах. Цінності компанії :

  1. Любов до дітей та індивідуальний підхід.
  2. Високий рівень професіоналізму спеціалістів.

 Запрошуємо на роботу: логопеда, вихователя, реабілітолога, помічника вчителя, нейропсихолога, вчителя початкових класів, викладачів вузької спеціалізації.


+380677181890
@umschool.top
@logoped_umschool.top

Фахівчиня/фахівець освітнього відділу у Мистецький арсенал

Що ми очікуємо:

  • повну вищу освіту рівня спеціаліста чи магістра (документально підтверджену), бажано в царині гуманітарних наук
  • досвід розробки і втілення освітніх програм і проєктів
  • володіння англійською мовою на рівні Upper Intermediate та вище

Що входитиме в обов’язки:

  • розробка та координація освітніх програм до виставок та інших проєктів Мистецького арсеналу (онлайн і офлайн проєкти)
  • написання текстів для аудіогідів, екскурсій, квестів тощо
  • створення та менеджмент програмної складової освітнього фестивалю NEOcвітній Арсенал

Більше про вакансію http://bit.ly/3EL6DjY

Надсилайте короткий мотиваційний лист та СV у форматі PDF на адресу vacancy@artarsenal.gov.ua з темою листа Фахівчиня/фахівець освітнього відділу

 

 

 

Асистент/ка проєктів в “Український інститут міжнародної політики”

(https://www.facebook.com/UkrInstituteforInternationalPolitics/)

Основні обов’язки:

Координація довготривалого проекту

Ефективне ведення комунікації

Організація заходів на території України та за її межами

Аналіз інформації

Часті робочі відрядження по Україні та за кордон

Підготовка звітів та іншої документації.

Вимоги:

Вища освіта у сфері політології, міжнародних відносин, історії, соціології, комунікацій, журналістики

Англійська мова – upper-intermediate

Грамотність та вільне володіння українською мовою

Готовність до частих відряджень в Україні та за кордоном

  • Робота з соціальними мережами
  • Готовність до ненормованого робочого графіку

Ми пропонуємо:

цікаву роботу та офіційне працевлаштування;

конкурентну заробітню платню

досвід написання проєктів та грантових заявок

комфортні умови праці в офісі біля Михайлівскої площі в м. Києві

Чекаємо CV (українською чи англійською мовами) office@uiip.org.ua, тема – «асистент/ка проєктів (прізвище)».

 

 

Юристка/юрист з моніторингу в Transparency International Ukraine

 

Обов’язки:

відстежування динаміки роботи ВАКС;

відвідування судових засідань ВАКС;

аналіз законодавства щодо гучних судових справ ВАКС та їх огляд.

Вимоги:

неповна або повна юридична освіта (розглядаємо можливість прийняття студентів юридичних факультетів);

базові знання кримінального процесу та права, законодавства в антикорупційній сфері;

навички користування сучасними інформаційно-телекомунікаційними системами збору та аналізу даних.

Більше про вакансію http://bit.ly/3INu0vJ

Оплата послуг: щомісячна плата за рахунок грантових коштів

Вид зайнятості: повна зайнятість.

Місце роботи: м. Київ.

Надішліть своє CV та короткий мотиваційний лист на адресу hr-tiu@ti-ukraine.org з темою повідомлення “Молодший юрист”.

 

 

Аналітик/иня з питань децентралізації та місцевого самоврядування в Лабораторію законодавчих ініціатив

Обов’язки:

розробка дизайну аналітичних та соціальних досліджень з питань публічної політики

проведення аналітичних та соціальних досліджень

написання звітів аналітичних та соціальних досліджень з питань публічної політики

Вимоги:

вища освіта (соціологія, політологія, але за наявності належної мотивації розглянемо й інші спеціальності)

досвід написання (аналітичних) текстів

знання англійської мови на рівні не нижче Upper-Intermediate

Ми пропонуємо:

конкурентну заробітну плату

гнучкий графік роботи

Більше про вакансію http://bit.ly/3YRz1cc

Чекаємо на Ваше резюме з коротким мотиваційним листом до 7 березня включно на адресу: vacancy@parliament.org.ua, тема листа: «Аналітик_иня з питань децентралізації та місцевого самоврядування»

 

 

Спеціаліст/ка у сфері соціальної роботи з підлітками та молоддю в

ГО «Всеукраїнський громадський центр «Волонтер» (https://volunteer.kiev.ua/

 

Вимоги:

освіта – психолог/соціальний педагог/соціальний працівник) з релевантним досвідом роботи від 1 року

готові взяти студента/ку 3-6 курсу

відкритість до нових знань і форматів роботи

Обов’язки:

організація та проведення групових та індивідуальних заходів

взаємодія із відповідними представниками навчальних закладів

ведення обліково-звітної документації

Умови роботи:

робота у очному форматі (на базі навчальних закладів м. Києва)

часткова зайнятість

стабільна щомісячна оплата праці

Більше про вакансію https://bit.ly/3IdAnIk

Резюме очікуємо на електронну адресу: aupc.volunteer@gmail.com. Тема листа – «Спеціаліст (спеціалістка) у сфері соціальної роботи з підлітками та молоддю»

 

Помічник/ця аналітика ринку нафтопродуктів в

консалтингову компанію Exploration and Production Consulting (https://expro.com.ua/) напрямок НафтоРинок (https://nefterynok.info/) , що спеціалізується на ринках нафти, нафтопродуктів та АЗС в Україні та світі.

Вимоги:

  • Вища освіта (студент останніх курсів) за економічними, юридичними, природничими спеціальностями, а також «журналістика»;
  • Знання української, англійської мов (середній рівень +).
  • Вміння (навички) писати тексти;
  • Бажання навчитись аналізувати події та робити огляди;
  • Загальна зацікавленість в економічному житті країни, креативність;

НафтоРинок пропонує:

Познайомитись з цікавим ринком пального та відкрити для себе нове коло спілкування

Графік роботи: з 09:00 до 18:00 в робочі дні, можливий інший зручний для студента графік

Зарплата від 15 тис. грн. після випробувального терміну, також розмір визначається за результатами співбесіди

Офіс в районі М «Тараса Шевченка» (Подільський район, Київ

  • Офіційне працевлаштування

Основні вимоги:

  • Студент(-ка) останнього курсу або випускник (-ця) юридичного факультету
  • Вміння складати чітку та лаконічну кореспонденцію, юридичні меморандуми, трансакційні документи англійською та українською мовами
  • Знання мов: англійська – професійне володіння
  • Про-активний підхід до роботи, ініціативність
  • Відповідний досвід роботи буде перевагою

Обов’язки:

  • Пошук інформації, пов‘язаної з чинним законодавством, судовою практикою тощо
  • Підготовка висновків, діаграм, презентацій, маркетингових матеріалів та ін.
  • Переклад документів з української на англійську мову та навпаки
  • Допомога юристам у розробці юридичних та фінансових документів

Ми пропонуємо:

  • Цікаві проекти та унікальний досвід;
  • Високопрофесійну команда провідної української юридичної фірми;
  • Медичне страхування після успішного проходження випробувального терміну.

Надіслати резюме cv@sk.ua

Вимоги:

  • Вища освіта
  • Добре розвинені навички ділової комунікації та листування, дотримання конфіденційності
  • Особисті якості: готовність прийти на допомогу, клієнтоорієнтованість, відповідальне ставлення до роботи, пунктуальність, самостійність
  • Бажаний рівень володіння англійською мовою — Upper-Intermediate
  • Досвід роботи на аналогічній чи наближеній за обов’язками посаді буде перевагою
  • Обов’язки:
  • Прийом кореспонденції та телефонних дзвінків
  • Виконання доручень адвокатів
  • Документообіг
  • Офіс-менеджмент — зустріч гостей та клієнтів (приготування кави, чаю), замовлення необхідних товарів для офісу, виклик технічних спеціалістів тощо
  • Робота з бюро перекладів
  • Кур’єрська доставка документів
  • Допомога із оформленням публікацій для сайту/соцмереж
  • Організація бухгалтерського обліку
  • Отримання витягів з держреєстрів;
  • Організація процесу ведення особових справ працівників об’єднання, підготовка наказів
  • Ведення офісних витрат
  • Допомога в організації заходів
  • Організація відряджень та поїздок

Умови роботи:

Повна зайнятість, графік 09:30−18.30; сб., нд., державні свята — вихідні

Офіційне працевлаштування

З/п 15 000 UAH. Можливий перегляд після випробувального терміну

Молодий та прогресивний колектив

Можливість кар’єрного розвитку

Комфортні умови праці, офіс у БЦ Horizon Office Towers

Чекаємо резюме на адресу office@advanq.com

Більше інформації в наших соцмережах:

https://www.instagram.com/advanq.in.law

https://www.facebook.com/advanq.law.firm

ГО “Центр протидії корупції” (https://antac.org.ua/about/) в пошуках спеціалістів/ок!

 

  • Юрист/ка з моніторингу антикорупційних проваджень
  • Експерт/ка з моніторингу та оцінки
  • Адміністративний асистент/ка

Опис всіх вакансій та як податись http://bit.ly/3H8kFhg



 

 

АГРОМАТ — це справжні історії, які ми з 1993 року створюємо разом з нашими клієнтами, партнерами та постачальниками. Разом ми починали з маленької компанії, а стали обличчям українського ринку кераміки. Більшість плитки та сантехніки, яка прикрашає інтер’єри будинків, популярні ресторани, розкішні готелі і величезні стадіони — родом з АГРОМАТ.

АГРОМАТ сьогодні — це національна мережа інтеграційних просторів стильних рішень «Одяг для дому». Створюємо стильні рішення для естетів.

 

ВАКАНСІЇ

Помічник менеджера ЗЕД у відділ закупівель плитки

АГРОМАТ запрошує тебе приєднатися до нашої команди на посаду — Помічник менеджера ЗЕД у відділ закупівель плитки!

Зони відповідальності:

  • своєчасна та якісна обробка запитів від менеджерів з продажу;
  • своєчасне та якісне оформлення замовлень товарів і стендового обладнання на експозицію;
  • просування закріпленої групи товарів для забезпечення виконання КРІ та робота із асортиментом;
  • інформаційна підтримка департаментів продаж по закріпленій товарній групі;
  • проведення переговорів із постачальниками, покращення умов співпраці;
  • своєчасне вирішення питань з рекламаціями.

Ми пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування;
  • графік роботи Пн-Пт 9:00 — 18:00 (home office + company office);
  • стабільна та своєчасна виплата заробітної плати;
  • розвиток і навчання;
  • прозора комунікація;
  • кар’єрне зростання;
  • програма матеріальної допомоги;
  • корпоративна програма обслуговування в провідній мережі медичних клінік;
  • знижки співробітникам на товари компанії.

Ми чекаємо:

  • вища освіта (повна/не повна) ;
  • знання англійської мови не нижче рівня B2;
  • знання Excel

 

Менеджер з продажу

Опис вакансії менеджера з продажу

АГРОМАТ запрошує тебе приєднатися до нашої команди на посаду — Менеджер з продажу!

Ми пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування;
  • стабільна та своєчасна виплата заробітної плати;
  • розвиток і навчання;
  • прозора комунікація;
  • кар’єрне зростання;
  • програма матеріальної допомоги;
  • корпоративна програма обслуговування в провідній мережі медичних клінік;
  • знижки співробітникам на товари компанії.

Обов’язки:

  • робота з клієнтами у салоні-магазині;
  • робота з архітекторами та дизайнерами;
  • пошук та залучення нових клієнтів;
  • виїзди на об’єкти, комплектація;
  • ведення переговорів;
  • складання комерційних пропозицій, оформлення рахунків.

Чекаємо:

  • комунікативність;
  • клієнтоорієнтованість;
  • базові навички продаж;
  • знання ринку плитки та сантехніки (буде перевагою)
  • вміння вести професійну активність в соц.мережах (бажано);
  • вища, незакінчена вища освіта.

 

 

Контакти:

Email – ratushnyak.i@agromat.ua

Номер телефону – 067 213 11 34 , також на цьому номері viber/telegram

 

Умови роботи – повна зайнятість. Після випробувального терміну є можливість працювати віддалено.

Заробітна плата на випробувальний термін 15 000 грн

Заробітна плата після випробувального терміну 25 000 грн.

Посилання на сайт компанії :  https://www.agromat.ua/pro-kompaniyu/

 

 

 

 

 

 


Відповідальний за інформаційне наповнення сторінки: завідувач практики