ВЛАСЕНКО Олена Олександрівна
ВЛАСЕНКО Олена Олександрівна
Кандидат економічних наук, доцент
Доцент кафедри психології, філософії та суспільних наук Навчально-наукового гуманітарного інституту Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського.
Дисертація на тему: «Удосконалення процесу прийняття та реалізації управлінських рішень на торговельних підприємствах в умовах невизначеності», спеціальність 08.06.01 Економіка, організація та управління підприємствами (2003).
Магістр зі спеціальності «Психологія», спеціалізація «Медична психологія».
Сфера наукових інтересів: професійна компетентність, психологія професійного мовлення, конфліктологія, психологія управління.
Автор наукових публікацій у вітчизняних фахових наукових виданнях з напряму Психологія, у періодичних наукових виданнях інших держав, які входять до ОЕСР та/або ЄС, у виданнях, проіндексованих у базах даних Web of Science Core Collection або Scopus.
ORCID https:/orcid.org/0000-0002-1011-1965
Автор монографії: «Психологія формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх менеджерів».
Викладає дисципліни: «Психологія управління», «Психологія праці», «Психологія бізнесу», «Конфліктологія», «Психологія лідерства», «Екстремальна та кризова психологія», «Психологія та етика ділового спілкування», «Майстерність публічного виступу».
Контакти:
Публікації, стажування, підвищення кваліфікації |
| |||
1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection |
|
| ||
1. Власенко О.О. Мовленнєва і мовна компетентності особистості: теоретично-психологічна проекція. «Вісник Національного авіаційного університету.» Серія: Педагогіка. Психологія. № 19. Київ. 2021. С. 119-127. DOI: https://doi.org/10.18372/2411-264X.19.162522. Власенко О.О. Освітні детермінанти розвитку мовленнєвої компетентності менеджерів в сучасних ЗВО. All Ukrainian Scientific-Practical Magazine “Principal of School Liceum Gymnasium” – Special Thematic Issue “Higher Education of Ukraine in the Context of Integration into the European Educational Space”. № 2. Book 3. Volume І (88). K.: Gnosis. 2020-2021. Р. 116-124 3. Власенко О.О. Психологічний феномен альянсу мовленнєвої та професійної компетентності. «Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського». Серія: Психологія. Том 33 (72) № 1, 2022. C.87-92 DOI https://doi.org/10.32838/2709-3093/2022.1/14 4. Власенко О.О. Концептуальні передумови виникнення професійно-мовленнєвої компетентності. “Габітус”. Випуск 35. 2022. С. 94-99 DOI https://doi.org/10.32843/ 2663-5208.2022.35.12 5. Власенко О.О. Роль мовлення та професійно-мовленнєвої компетентності у комунікаційному процесі управління організацією. «Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія». №1, 2022. С.153-158 DOI https://doi.org/10.32782/psy-visnyk/2022.1.29 6. Власенко О.О. Вплив професійно-мовленнєвої компетентності на становлення професійної діяльністі менеджера. «Наукові праці МАУП. Психологія» № 2 (55). 2022. С.14-20 DOI https://doi.org/10.32689/maup.psych.2022.2.2 7. Власенко О.О. Рефлексивність та її значення в професійно-мовленнєвій компетентності менеджера. Науковий журнал « Габітус». №41, 2022, С. 119-123 DOI https://doi.org/10.32782/2663-5208.2022.41.20 8. Власенко О.О. Психологічний аспект сприйняття мовлення в професійному спілкуванні. «Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія» Том 33 (72) № 5, 2022. С.32-36. DOI https://doi.org/10.32782/2709-3093/2022.5/06 9. Власенко О.О. Психологічне сприйняття професійного мовлення менеджерами в розрізі інформаційної насиченості ділового документу «Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія» № 3 / 2022. С.85-88. DOI: https://doi.org/10.32782/psy-visnyk/2022.3.1710. Власенко О.О. Когнітивно-функціональний критерій як підгрунтя дослідження професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх менеджерів «Наукові праці МАУП. Психологія» № 3 (56) за 2022 рік. С.5-9 DOI https://doi.org/10.32689/maup.psych.2022.3.1 11. Власенко О.О. Емпіричні дослідження когнітивно-функціональної обізнаності майбутніх менеджерів у розрізі розвитку їхньої професійно-мовленнєвої компетентності. Науковий журнал «Габітус». № 46. 2023. С. 68-73. DOI https://doi.org/10.32782/2663-5208.2023.46.9 12. Власенко О.О. Оцінка рівня обізнаності структурного показника професійного повідомлення з позиції аналізу професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх менеджерів. «Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського». Серія: Психологія. Том 34 (73) № 1, 2023. С. 105-110. DOI https://doi.org/10.32782/2709-3093/2023.1/17 13. Власенко О.О. Аналіз рівня фахово-інформаційної насиченості продукованого професійного повідомлення з позиції професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх менеджерів Науковий журнал «Габітус». № 47. 2023. 2023. C. 51-55. DOI https://doi.org/10.32782/2663-5208. 2023.47.8 14. Власенко О.О. Рівень сприйняття письмового професійного повідомлення як чинник професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх менеджерів Науковий журнал «Габітус». № 48. 2023. С. 66-70. DOI https://doi.org/10.32782/2663-5208. 2023.48.11 15. Власенко О.О. Емпіричне дослідження рівня аудіювання професійного висловлювання, як показника професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх менеджерів Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського». Серія: Психологія. Том 34 (73) № 2, 2023. С.49-54. DOI https://doi.org/10.32782/2709-3093/2023.2/09 16. Власенко О.О. Емпіричне дослідження рівня професійної ввічливості продукування професійних повідомлень майбутніми менеджерами. «Проблеми гуманітарних наук. Психологія» № 51, 2023. С. 33-38. DOI https://doi.org/10.32782/2312-8437.51.2023-1.4 17. Власенко О.О. Дослідження рівня показника рефлексії професійно-мовленнєвого досвіду майбутніх менеджерів. «Наукові праці МАУП. Психологія» № 1 (57). 2023. С. 5-10. DOI https://doi.org/10.32689/maup.psych.2023.1.1 18. Власенко О.О. Дослідження загального рівня професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх менеджерів. «Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія», №1. 2023. С.52-56. DOI https://doi.org/10.32782/psy-visnyk/2023.1.10 19. Власенко О.О. Самодетермінація особистості в моделі розвитку професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх менеджерів. «Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія» № 3, 2023. С.11-16. DOI: https://doi.org/10.32782/academ-ped.psyh-2023-3.0220. Власенко О.О. Становлення компетентності як умови відповідності професійного мовлення менеджера. «KELM (Knowledge, Education, Law, Management)» № 3(47), 2022. С.112-118 DOI https://doi.org/10.51647/kelm.2022.3.19 21. Власенко О.О. Психологічна оцінка мотиваційного компоненту професійного мовлення менеджера. «KELM (Knowledge, Education, Law, Management)» № 5(49), 2022. С.66-72 DOI https://doi.org/10.51647/kelm.2022.5.12 22. VlasenkoО., Korolchuk, V., Myronets, S., Boltivets, S., & Mykhaylyshyn, U. (2023). Disonancia cognitiva en la psicología de la producción del discurso profesional de los gerentes . Interacción Y Perspectiva, 13(2), 203-217. DOI 10.5281/zenodo.7812192 23. Vlasenko, O., & Maistruk, V. (2023). Linguistic Strategies for Professional Politeness Among Aspiring Managers: An Analysis of Organizational Psycholinguistics. Східноєвропейський журнал психолінгвістики, 10(1), 266-280. https://doi.org/10.29038/eejpl.2023.10.1.vla 24. Ardelian O. ., Kryva L. ., Vlasenko О. ., Boiko O. ., Benkovska N. ., Milchevska . . Cultural exchange and cross-border dynamics in Europe: exploring language, heritage, and shared ideals. Multidisciplinary Science Journal . 2024. № 6. C. e2024ss0708. URL: https://malque.pub/ojs/index.php/msj/article/view/3061. 25.Frenkel, S.M., Vlasenko, O.O., Savytskyi, I.V., Savytskyi, V.I. (2021) Features of students mental health indicators during the academic year under pandemic conditions of covid-19. PhOL- PharmacologyOnLine, 776-780. URL : http://surl.li/smqra |
|
| ||
3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора) |
|
| ||
Власенко О.О. (2024). Психологія формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх менеджерів : монографія. Київ : Компринт, 381с. |
|
| ||
4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування |
|
| ||
1.Власенко О. О. Методичні рекомендації для підготовки дипломних робіт зі спеціальності «Маркетинг» освітнього рівня «Магістр». К.: ЦП «Компринт», 2021.18 с. 2. Власенко О. О. Методичні рекомендації для підготовки курсових робіт зі спеціальності «Маркетинг» освітнього рівня «Бакалавр». К.: ЦП «Компринт», 2021.12 с. 3. Власенко О.О. Професійна етика управителя К.: ЦП «Компринт», 2022.18 с. 4. Власенко О. О. Мотиваційнмй менеджмент. К.: ЦП «Компринт», 2022. 18 с. 5. Власенко О. О. Професійно-мовленнєва діяльність менеджерів К.: ЦП «Компринт», 2022. 22с. |
|
| ||
12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій |
|
| ||
1. Коморбідність постпандемічного розвитку громадянського суспільства України в розрізі евроінтеграційних процесів // «Теоретичні та прикладні проблеми розвитку громадянського суспільства і євроінтеграційних процесів державного будівництва» МАУП, Науково-практична конференція від 20.11.2020 р. 2. «Інноваційні підходи до управління підприємством в умовах нової соціальної реальності»//Розбудова інноваційних економіки, менеджменту та освіти в умовах нової соціальної реальності»: VI Міжнародна науково-практична конференція МАУП, від 20 квітня 2021 року3. Strategic directions of personnel management in a post-liquid crisis situation // «Економіка та людиноцентризм: сучасний фундамент розвитку людства»: V Міжнародна наукова конференція , 23-24 квітня 2021 року на базі факультету економіки та менеджменту в Університеті Лейпцигу (Німеччина). 4. Етичні та психологічні аспекти ділових взаємовідносин у постковідній реальності //«ACTUAL TRENDS OF MODERN SCIENTIFIC RESEARCH»: X Міжнародна науково-практична конференція, 9-11 травня 2021 року, Мюнхен, Німеччина 5. Управління міжнародними зв’язками підприємства в умовах кризової ситуації спричиненої Covid-19// I Міжнародна науково-практична конференція «TOPICAL ISSUES OF MODERN SCIENCE, SOCIETY AND EDUCATION» 8-10 серпня 2021 року, Харків, Україна 6. Інноваційні підходи до управління маркетинговою діяльністю підприємства. Збірник наукових праць II Міжнародної науково-практичної конференції «Science, innovations and education: problems and prospects» (м. Токио, Япония, 15-17 вересня 2021р.), 7. Управління просуванням товарів кінцевому споживачу в сучасних кризових умовах. Збірник наукових праць XI Міжнародної науково-практичної конференції «EUROPEAN SCIENTIFIC DISCUSSIONS» (м. Рим, Італія, 2-14 вересня 2021р.), 8. Психологічні вимоги до комунікативної компетентності майбутніх менеджерів /V Міжнародної науково-практичної конференції ПСИХОЛОГІЧНІ ВИМІРИ ОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В КОНТЕКСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ, 22 квітня 2022 року. м. Київ 9. Критерій рефлексивності в психології професійного мовлення менеджера Міжнародна наукова конференція “Роль психології та педагогіки в духовному розвитку сучасного суспільства” від 30–31 липня 2022 року м. Рига, Латвійська Республіка. 10. МІСЦЕ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗВО / Інтеграція теорії у практику: проблеми, пошуки, перспективи : матеріали II міжнар. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 04 листоп. 2022 р.) / гол. ред. О. М. Тогочинський ; Академія Державної пенітенціарної служби. Чернігів : Академія ДПтС, 2022. 522 с. С.58-62 11. Психологічні особливості сприйняття мовлення абітурієнтами, зі спеціальності «Менеджмент», при дистанційному навчанні в умовах воєнного стану /Актуальні проблеми психології навчання в сучасній соціокультурній ситуації : збірник тез наукових доповідей круглого столу, присвяченого творчій спадщині І. О. Синиці (м. Київ, 2 листопада 2022 року). Київ: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2022. C. 21-24 12. Професійне мовлення як інструмент соціалізації особистості в суспільстві Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічні проблеми соціалізації особистості в сучасних умовах» від 23–24 вересня 2022 року, м. Київ 13. Цілеутворювально-інтенційний показник у психодіагностниці опанування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх менеджерів / Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 9 грудня 2022 р., м. Київ. Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. С. 86-88. 14. Cпецифічність впливу професійного мовлення на фахову діяльність менеджера // Scientific research in the modern world. Proceedings of the 1st International scientific and practical conference. Perfect Publishing. Toronto, Canada. 2022. Pp. 530-535. 15. Психологічний компонент впливу при опануванні професійно-мовленнєвої компетентності, як передумова емоційної стабільності абітурієнта / Соціально-психологічні ресурси особистості в екстремальних умовах: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 28 квітня 2023 р., м. Київ, Україна. С. 91-94. 16. Вплив професійно-мовленнєвої компетентності на роботу менеджерів при функціонуванні економіки України в умовах євроінтеграційних процесів / Повоєнний розвиток України: виклики та драйвери відновлення і сталого функціонування економіки в умовах євроінтеграційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 25 травня 2023р. м. Київ. Україна. С. 140-141 17. Психологічна вимога формування уваги при онлайн навчанні майбутніх менеджерів в умовах воєнного стану / РОЗВИТОК СУЧАСНОЇ НАУКИ ТА ОСВІТИ: РЕАЛІЇ, ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ, ІННОВАЦІЇ: матеріали ІV Міжнародній науково-практичній інтернет-конференції, 29-31 травня 2023 р. м. Запоріжжя. Україна С.302-396. 18. Роль мови у формуванні професійної компетентності менеджера: психологічний аспект. /Література, психологія, педагогіка у ракурсах взаємодії. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Дніпро, Україна, 9-10 листопада 2023. C.30-33. 19. Пізнавально-діяльнісний етап психолого-дидактичних проблем опанування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніми менеджерами. / Світ дидактики: дидактика в сучасному світі. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м.Київ, Україна, 07-08 листопада 2023. С.145-148. 20. Психологічне сприйняття професійної мови в розрізі функцій професійно-мовленнєвої компетентності менеджера. / Стан, проблеми та перспективи розвитку науки, освіти та технологій. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Ізмаїл, Україна, 20 лютого 2024). C.46-48. 21. Професійне мовлення як психологічний аспект сталого способу життя особистості. / Траєкторії сталого розвитку України і світу: виклики та драйвери. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. м.Київ, Україна, 26 квітня 2024. С.147-149.
|
|
| ||
19) діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях |
|
| ||
· Членство в громадській організації «Українська Асоціація Маркетингу» · Член Харківської обласної громадської організації «Науковий центр дидактики менеджмент-освіти»
|
|
| ||
Відомості про науково-педагогічного працівника, підвищення кваліфікації та стажування |
| |||
Дата заповнення картки | 01.10.2024 |
| ||
Найменування посади | Доцент кафедри психології, філософії та суспільних наук |
| ||
Структурний підрозділ | ННГІ ТНУ імені В.І. Вернадського |
| ||
Кафедра | кафедра психології, філософії та суспільних наук |
| ||
Трудовий статус посади (основне місце роботи, суміщення, сумісництво) | штат |
| ||
Профілі в е-середовищі: |
| |||
Scholar_Google: | Профіль Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=JqH7f98AAAAJ |
| ||
Scopus Author ID: | Профіль Scopus: |
| ||
Web of Science | Профіль Web of Science (ResearcherID): https://www.webofscience.com/wos/author/record/30427640 |
| ||
Researcher ID: | ResearcherID: https://www.researchgate.net/profile/Olena-Vlasenko-3 |
| ||
ORCID ID: | Профіль ORCID: https:/orcid.org/0000-0002-1011-1965 |
| ||
Контакти | e-mail: тел.: 0682018904 |
| ||
Відомості про підвищення кваліфікації (найменування закладу, тема, вид документа, дата видачі, кількість годин (кредитів) | 1. Диплом магістра М20№108131 з спеціальності «Психологія» за спеціалізацією «Медична психологія», від 21.12.2020р.), МАУП, Диплом М 20№108131 від 21.12.2020р. (92 кредита ЄКТС) 2. Вивчення англійської мови ESOLS Іnternational (Listening, Reading, Writing (Communicator B2), Certificate GR838023733OV від 01.08.2021. 3. Семінар «Практична психосоматика: подолання стресу війни», який відбувся 21 квітня 2022 року. (сертифікат №12457620363-2022) 4. Семінар «Психічні розлади у дітей та підлітків під час війни в Україні», який відбувся 29 квітня 2022 року. (сертифікат № 12457630675-2022) 5. Учасник майстер класу «Психосоматика стресу та травми» (сертифікат № 2022-1101-1008557-100508) від 5 листопада 2022р. 6. Учасник міжнародного майстер класу «Як виживаємо, коли все звичне руйнується» (сертифікат№089/08-02-МК) від 8.02.2023р. 7. Участь у науково-практичній конференції з міжнародною участю «Особливості діагностики, лікування та реабілітації пацієнтів з неврологічною патологією в умовах воєнного часу» (сертифікат №2023-1124-5500665-100185) від 17-18 березня 2023р. 8. Майстер-клас «Психосоматичне здоров’я жінки під час війни» (сертифікат №2023-1362-5507506- 100402 від 03.11.2023) 9. Майстер-клас «Менеджмент ПТСР: практичне втілення клінічних настанов» (сертифікат №2023-1362-5507533-199453 від 02.11.2023) 10. Майстер-клас «Порушення сну: сучасна клінічна практика» (сертифікат №2023-1362-5507532-100446 від 02.11.2023) 11. Майстер клас «Психосоматика стресу в агресивному соціальному середовищі (сертифікат №2023-1362-5507545-100432 від 03.11.2023) 12. Учасник науково-практичної конференції «Мистецтво терапії: в умовах воєнного часу» (сертифікат №2024-1352-3703575-199964 від 12.04.2024) 13. Майстер-клас «Пригнічений настрій, апатія і тривожність – це вже депресія? (сертифікат №2024-1352-3701433-102166 від 22.02.2024) 14. Учасник науково-практичної конференції «Складна дитина: в пошуках діагнозу і терапії» (сертифікат №2024-1320-3703056-100705 від 04.04.2024) 15. Майстер-клас «Емоційне вигорання у лікарів під час війни» (сертифікат №2024-1352-3702537-103100 від 27.03.2024) 16. Майстер-клас «Стрес і мікробіота» (сертифікат №2024-1352-3703334-101370 від 10.04.2024) 17. Майстер-клас «Алгоритм надання психіатричної та психологічної допомоги пацієнтам зі стрес-асоційованими розладами» (сертифікат №2024-1124-37078554-199735 від 25.06.24) 18. Підвищення кваліфікації «Прогресивне викладання: інтенсив від Острівців» (30 годин) (сертифікат №00083 від 4 квітня 2024 року |
| ||
Відомості про володіння іноземною мовою: рівень В1, В2, С1, С2
| Англійська мова В2. ESOLS Іnternational (Listening, Reading, Writing (Communicator B2), Certificate GR838023733OV від 01.08.2021. |
| ||