6 листопада 2025 року начальник навчально-методичного відділу Наталія Салоїд та завідувач кафедри медичної реабілітації, валеології та оздоровчих технологій у спорті Вікторія Коваленко гідно представили Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського на регіональному семінарі «Сучасний стан системи забезпечення якості вищої освіти в Україні: виклики та перспективи», організованому Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти. Захід відбувся на базі Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського».
Попри оголошену повітряну тривогу, семінар розпочався в безпечних умовах — в укритті, що ще раз підкреслило незламність української освітньої спільноти та її здатність працювати заради якості освіти в найскладніших обставинах.
Під час заходу Голова НАЗЯВО Андрій Бутенко, а також заступники Голови Олена Єременко, Богдан Моркляник, Іван Назаров і Наталія Стукало представили ґрунтовні доповіді щодо розвитку й удосконалення системи забезпечення якості вищої освіти, проведення постакредитаційного моніторингу освітніх програм та типових помилок при формуванні програм за регульованими спеціальностями. Обговорення стало важливою платформою для професійного діалогу та порівняння практик, що сприяють формуванню сучасної культури якості у вищій освіті.
Семінар у Києві став фінальним у всеукраїнському циклі заходів, реалізованих НАЗЯВО протягом року. Загалом у межах 15 семінарів у 13 містах України — Києві, Кропивницькому, Сумах, Харкові, Черкасах, Запоріжжі, Дніпрі, Одесі, Вінниці, Чернівцях, Ужгороді, Львові та Острозі — було об’єднано понад 1800 учасників. Ці зустрічі створили унікальний простір для обміну досвідом, фахових дискусій та підтримки закладів вищої освіти в адаптації до оновлених підходів забезпечення якості.
Для Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського участь у таких заходах є важливим елементом системної роботи над зміцненням внутрішніх механізмів забезпечення якості освіти, підвищенням конкурентоспроможності освітніх програм та формуванням сучасного академічного середовища, орієнтованого на розвиток, відповідальність і професійні стандарти європейського рівня.