227 Фізична терапія, ерготерапія (Магістр)
Здоров’я – не все, але все без здоров’я – ніщо.
Сократ
Спеціальність 227 «Фізична терапія, ерготерапія»
Освітня програма «Фізична терапія, ерготерапія»
Галузь знань – 22 «Охорона здоров’я»
Освітній рівень – МАГІСТР
Форма навчання – денна
Мета освітньої програми «Фізична терапія, ерготерапія» – підготовка висококваліфікованого, конкурентно-спроможного, інтегрованого в європейський та світовий науково-освітній простір фахівця з фізичної терапії, ерготерапії, який може кваліфіковано здійснювати виховну, оздоровчу, реабілітаційну діяльність з різним контингентом населення, вирішувати основні проблеми й завдання діяльності за умови оволодіння системних умінь і компетенцій, що визначені цією програмою, на рівні самостійної наукової творчості та дослідницького пошуку.
Матеріально-технічне забезпечення:
Наявна матеріально-технічна база, що забезпечує проведення всіх видів практичної та науково-дослідної роботи студентів. Обладнаний кабінет фізичної терапії, наявне обладнання для навчання методам вимірювання структурних змін та порушених функцій організму.
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності:
- Здатність пояснювати потребу у заходах фізичної реабілітації, принципи їх використання і зв’язок 3 охороною здоров’я.
- Здатність розуміти та пояснювати патологічні процеси, які піддаються корекції заходами фізичної реабілітації.
- Здатність розуміти та пояснювати медичні, педагогічні, соціальні аспекти, пов’язані з практикою фізичної терапії, ерготерапії.
- Здатність провадити безпечну практичну діяльність для пацієнта/клієнта та практикуючого фахівця.
- Здатність збирати анамнез, виконувати реабілітаційне обстеження, тестування, огляд та документувати їх результати.
- Здатність аналізувати, вибирати і трактувати отриману інформацію щодо реабілітаційних програм, їх ефективність.
- Здатність забезпечувати відповідність реабілітаційних заходів функціональним можливостям та потребам пацієнта/клієнта.
- Здатність допомагати пацієнту/клієнту розуміти власні потреби, обговорювати та формулювати цілі, пояснювати програму фізичної реабілітації.
- Здатність проводити оперативний, поточний та етапний контроль стану пацієнта/клієнта відповідними засобами й методами та документувати отримані результати.
- Здатність ефективно реалізовувати програму фізичної реабілітації.
- Здатність навчати пацієнта/опікунів самообслуговуванню/догляду, профілактиці ускладнень, захворювань, травм та неповносправності, здоровому способу життя;
- Здатність шукати шляхи постійного покращення якості реабілітаційних послуг, формувати нові ідеї у фізичні терапії, ерготерапії (креативність).
- Здатність застосовувати нетрадиційні методи оздоровлення при різних нозологіях.
- Здатність адаптувати свою поточну практичну діяльність до змінних умов.
Фахові дисципліни:
- Психологія ділових взаємовідносин в галузі фізичної терапії, ерготерапії
- Теорія та методика реабілітаційної роботи
- Медико-біологічний контроль в сучасній фізичній терапії
- Сучасна фізична терапія та ерготерапія у внутрішній медицині
- Кінезіологія
- Фізична реабілітація в спорті
- Фізична терапія та ерготерапія при порушеннях опорно-рухового апарату
- Загальні питання соціальної реабілітації
- Інноваційні технології фізичної терапії та ерготерапії в хірургії, акушерстві та гінекології
Вибіркові дисципліни, які формують фахові компетенції:
- Ергогенні засоби в системі відновлення спортсменів
- Оздоровчий туризм
- Біологічна адаптивність і соціальна адаптованість людини
- Фактори навколишнього середовища: позитивний і негативний вплив на здоров’я людини
- Основи психосоматики
- Масажні технології
- Нетрадиційні системи оздоровлення
- Основи психотерапії
- Методи тестування рухових здібностей
- Новітні технології в фізичній терапії та ерготерапії
- Державна освітня політика з питань здорового способу життя
- Медико-біологічні та соціальні аспекти здоров’я.
- Морально-етичні проблеми в спорті і медицині.
- Технічні засоби у фізичній реабілітації та ерготерапії.
- Тракційні мануальні техніки відновлення в спорті і медицині.
Придатність до працевлаштування:
Випускник здатен виконувати зазначену в ДК 003-2010 (зміна No 5) професійну роботу і може займати відповідну первинну посаду:
- 2 – Фізичний терапевт
- 2 – Ерготерапевт
Академічні права випускників
Продовження навчання на третьому (доктор філософії) освітньо-науковому рівні. Набуття додаткових кваліфікацій в системі післядипломної освіти.