КОСТЮЧЕНКО Олена Вікторівна

КОСТЮЧЕНКО Олена Вікторівна
доктор психологічних наук, професор

Доцент кафедри психології, філософії та суспільних наук Навчально-наукового гуманітарного інституту Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук на тему «Формування сенсорних образів на основі нюхових відчуттів» зі спеціальності 19.00.01 – загальна психологія, історія психології (2003).

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора психологічних наук на тему «Перцептивні основи образу світу у студентів» зі спеціальності 19.00.01 – загальна психологія, історія психології (2014).

Основною сферою наукових інтересів є питання формування та розвитку творчого потенціалу, образу світу, творчого сприймання, метафоричного мислення, творчого самовираження; психічного здоров’я й адаптації студентів; професійного становлення, розвитку та реалізації особистості; рекреаційних аспектів мистецтва та художньої творчості, місця і ролі арома-, кольоро-, звуко-компонентів у системі рекреації тощо. Автор понад 200 наукових та науково-методичних праць у тому числі два посібника, монографії, статті опубліковані у вітчизняних і зарубіжних фахових виданнях. Неодноразово брала участь у науково-практичних конференціях та науково-методологічних семінарах за міжнародною участю в Україні та за кордоном.

Автор оригінальних навчальних робочих програм з дисциплін: «Рекреалогія», «Психотехнології в індустрії дозвілля та рекреації», «Психолого-педагогічні технології», «Психологія», «Психологія спілкування», «Практична психологія», «Психологія художньої творчості», «Професійна етика та психологія», «Комплексний тренінг фахівця індустрії моди», «Психологія професійного спілкування музиканта», «Психологія управління», «Конфліктологія», «Ведення переговорів», «Етика та психологія ділового спілкування», «Психологічні основи тайм-менеджменту», «Індивідуальне консультування», «Техніки гештальт-терапії», «Імідж-тренінг», «Паблік-Рилейшнз», «Сучасні психотехнології викладання психологічних дисциплін».

Фахівець з гештальттерапії, позитивного мислення, науки розуму, холодинаміки, ароматерапії, арттерапії, психологічного консультування, метафоричного коучингу.

Викладає дисципліни: «Основи Паблік-Рилейшнз», «Техніки гештальт-терапії», «Основи психосоматики», «Імідж-тренінг», «Психологія та етика ділового спілкування».

 
Контакти: 
kostiuchenko.olena@tnu.edu.ua

Публікації, стажування, підвищення кваліфікації 

Пункт 1

1.         Creativity, Readiness for Changes and Tolerance for Ambiguity. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. Vol. 12. No. 3 (2021): 44–63. DOI: https://doi.org/10.18662/brain/12.3. Published: 2021-08-23.

2.         Cognitive Stylistic Component of Socio-Cultural Activity Manager Training. Socio-Cultural Management Journal,. Volume 4 (2021), Number 1, pp. 57–82. https://doi.org/10.31866/2709-846x.1.2021.235689

3.         Dysfunctional attitudes in the general picture of psychological well-being. Journal of Intellectual Disability – Diagnosis and Treatment, Канада Vol. 12 Núm. 1 (2022): Revista de Investigación Apuntes Universitarios DOI: https://doi.org/10.17162/au.v12i1.972

4.         Fashion Industry in the Context of Sustainable Development: Eco-Products, Conscious Consumption and Management. Socio-Cultural Management Journal, 4(2), 2021, 126–142. https://doi.org/10.31866/2709-846x.2.2021.246752

5.         Creative potential development in the structure of the future designer professionalism. In Yu. B. Melnyk, & L. M. Georgieva (Eds.), Current Issues of Education and Science. 9th International Conference, CIES-2021, Riga, Latvia – Kharkiv, Ukraine, November 10–13, 2021, Conference proceedings (pp. 44–51). KRPOCH. https://doi.org/10.26697/9786177089147.2021.06

6.         Візуалізована об’єктивація дизайнерського світосприймання у дизайн-продукті. Культура і мистецтво у сучасному світі: Вісник КНУКіМ. 2018, Вип. 37 (2017), 98–110.

7.         Стиль одягу та його роль у формуванні іміджу. Культура і мистецтво у сучасному світі: Вісник КНУКіМ, 2018, 98–110.

8.         Психологічна готовність менеджера до управління проектною діяльністю. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Менеджмент соціокультурної діяльності Науковий збірник. Вип. 1. Київ: Вид. центр КНУКіМ, 2018, 25–41.

9.         Творчі складові прийняття управлінських рішень у системі креативного менеджменту. Актуальні проблеми психології: зб. наук. пр. Інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. Київ: Фенікс, 2018, 12(24), 110–119.

10.     Визначальні соціально-психологічні фактори ефективного управління командою. Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця : зб. наук. ст., Харків : ХОГОКЗ, 2018, 42–49. Doi 10.26697/9789669726049.2014.213

11.     Проектний менеджмент як стратегічний інструмент розвитку соціокультурної сфери. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв : наук. журнал. Київ: Міленіум, 2018, 4, 84–90.

12.     До проблеми соціальності перцептивних процесів. Гуманітарний корпус: збірн. наук. статей з актуальних проблем філософії, культурології, психології, педагогіки та історії, 16. Вінниця : ТОВ Нілан-ЛТД, 2018, 193–197.

13.     Творчі аспекти репрезентації проектних образів у дизайн-середовищі. Актуальні проблеми психології: зб. наук. пр. Інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. Київ: Фенікс, 2019. 12(25), 136–146.

14.     Творчий та адаптивний потенціал метафоризації проектного менеджменту у соціокультурній сфері. Актуальні проблеми психології: зб. наук. пр. Інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. Київ: Фенікс, 2019, 12(26), 139–148.

15.     Психолінгвістичні особливості виявлення ціннісних орієнтацій студентів засобами метафори. PSYCHOLOGICAL JOURNAL Scientific Review. Volume 6. Issue 8 (40). Kyiv, Paris, 2020, 9–24. Link: https://www.apsijournal.com/index.php/psyjournal/issue/current

16.     Роль перцептивної активності в об’єктивному відображенні дійсності. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: психологія, 31(70–1), 2020, 21–27.

17.     Апперцептивна складова формування образу світу сучасного фахівця в медіаперцептивній комунікації Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: психологія, 31(70-2), 2020, 30–36.

18.     Адаптивна роль метафоричного моделювання актуальної дійсності у студентів. Актуальні проблеми психології: зб. наук. пр. Інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. Київ: Фенікс, 2020, 12(27), 155-165.

19.     Сенсорно-перцептине відображення в основі професійної діяльності психолога. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Психологія, 31 (70-3), 2020, 21–26. http://www.psych.vernadskyjournals.in.ua/journal/3_2020/6.pdf

20.     Recreational potential of metaphorization in mental self-regulation of the students. Mental Health: Global Challenges Journal, 2020, 3(2), 28–37. https://doi.org/10.32437/mhgcj.v4i2.78

21.     Формувальне оцінювання у вищій школі як інструмент регулювання виникнення та динаміки переживання студентами тривоги, Вчені записки таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Психологія Том 33 (72) № 1 2022 С. 99-105. DOI https://doi.org/10.32838/2709-3093/2022.1/16

22.     Розвиток психологічної резильєнтності особистості як складника здоров’я арттерапевтичними засобами. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія, 2022, 33 (72-2). С. 43-40.

23.                Зовнішні маркери ділового іміджу сучасного політика. Art and design, Мистецтво та дизайн. КНУТД. 2022, 2 (18), 121-137. DOI:10.30857/2617- 0272.2022.2.10.  Art&Design_2_2022.pdf

24.                Михайлова Р.Д, Легенький Ю., Костюченко О.В. Про критерії формування коворкінг-простору. Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип 55, том 2, 2022. С. 90-96. DOI: 10.24919/2308-4863/55-2-14

25.                Dykhnych, L., Kostiuchenko, O., Kharchenko, A., Polenkova, M., & Skovronskyi, B. (2022). Effectiveness of the Use of Creative Projects as a Way to Develop Creative Design Thinking of Higher Education Students. Journal of Higher Education Theory and Practice22(12), 133-140 https://doi.org/10.33423/jhetp.v22i12.5469

26.      Kostiuchenko Оlena, Bryl Maryna, Dykhnych Liudmyla. Psychological Stability and Coping Strategies of a Fashion Business Manager as Determinants of Effective Overcoming Difficult Management Situations. Socio-Cultural Management Journal, 5(2022), 2, pp. 103-125. doi: https://doi.org/10.31866/2709-846X.2.2022.267534

27.      Костюченко, О., & Михайлова, Р. (2022). Стратегії кольору в сучасному бренд-дизайні. Деміург: ідеї, технології, перспективи дизайну5(2), 227–242. https://doi.org/10.31866/2617-7951.5.2.2022.266909

28. Костюченко, О. (2022). Симбіоз візуальної та ольфакторної перцепції в основі парфумерного дизайну (на прикладі парфумерного дому GUERLAIN). Вісник КНУКіМ. Серія «Мистецтвознавство», (47), 148–162. https://doi.org/10.31866/2410-1176.47.2022.269630

29.      Костюченко О.В. Асертивність як психологічна ресурсність менеджера соціокультурної сфери в успішній комунікативно-управлінській діяльності. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія, 2022, 33 (72-6). С. 22-28. https://psych.vernadskyjournals.in.ua/journal/6_2022/5.pdf

 

Пункт 3

1.       Проектна діяльність в індустрії моди: організаційні та психологічні аспекти: навч. посіб. Київ: Ліра-К, 2017. 316 с.

2.       Місце і роль образу світу в формуванні цілісної духовно-моральної особистості. Соціально-психологічні аспекти професійної діяльності фахівця соціокультурної сфери: монографія. Київ: КНУКіМ, 2019, 172-196.

3.       Psychological and pedagogical bases forming of professional competence of the future expert. Theoretical and applied aspects of development of modern psychology and pedagogics: collective monograf. Lviv-Torun. Liha-Pres, 2019, 78–101. https://doi.org/10.36059/978-966-397-112-4/78-100

4.       Cognitive potential of metaphorization in perception of “I-image”. Psychological accompaniment of personality development : collective monograph. Lviv-Toruń : Liha-Pres, 2019, 178–204. DOI https://doi.org/10.36059/978-966-397-137-7/178-203

5.        Recreational potential of metaphorization in mental self-regulation of the students. Mental Health: Global Challenges Journal, 2019, 3(2), 28–37. https://doi.org/10.32437/mhgcj.v4i2.78

6.        Сенсорно-перцептивні основи оптимізації психічних станів особистості. Теоретичні та практичні аспекти соціально-психологічного супроводу особистості в умовах кризи  : монографія / О.  В.  Дробот, І. М.  Біла, О. В. Костюченко та ін. ; за наук. ред. проф. О. В. Дробот. Riga, Latvia : Baltija Publishing, 2024. 336 p. С. 111-151. DOI: http://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/book/406

 

Пункт 12

1.         Визначальні соціально-психологічні фактори ефективного управління командою. Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця : зб. наук. ст., матер. міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 18-19.05.18). Національна академія Національної гвардії України. Харків : ХОГОКЗ, 2018, 42–49. Doi 10.26697/9789669726049.2014.213

2.         До проблеми соціальності перцептивних процесів. Гуманітарний корпус: збірник наукових статей з актуальних проблем філософії, культурології, психології, педагогіки та історії, Вип. 16. Вінниця : ТОВ Нілан-ЛТД, 2018, 193–197.

3.         Адаптивний потенціал світосприймання в основі медіаперцептивної комунікації. Становлення та розвиток особистості в умовах інформаційної війни»: матеріали ХІ щорічної наук.-практ. конф. (Київ, 02.03.18). Київ: ТНУ імені В.І. Вернадського, 2018, 93–97.

4.         Перцептивна активність у складі медіаперцептивної комунікації як фактор соціалізації особистості. Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень: тези ІІ міжнар. наук.-практ. конф. (Переяслав-Хмельницький, 21.03.18), відп. ред. О.В. Дробот; ДНВЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія сковороди». Київ: Талком, 2018, 133–138.

5.         Професійна етика в основі креативного менеджменту. Людина, суспільство, політика: актуальні виклики сучасності: матеріали V міжн. наук.-практ. конф. (Одеса, 23-24.02.18). Одеса: Національний університет «Одеська юридична академія», 2018, 61–66.

6.         Формування творчих складових особистості майбутнього фахівця соціокультурної сфери. Психологічні науки: проблеми та перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Запоріжжя, 16-17.03.18). Запоріжжя :  Класичний приватний університет, 2018, 11–17.

7.         Ефективне управління проектною діяльністю в основі конкурентоспроможності менеджера. Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників психологічних та педагогічних наук: матер. міжн. наук.-практ. конф. (Львів, 23-24.03. 18). Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2018, 45–48.

8.         Перцептивні основи збереження і відновлення психічного здоров’я дитини. Здоров’язбережувальна свідомість в теорії та практиці шкільної освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Обухів, 21.03.18). Обухів, 2018, 13–17.

9.         Соціально-психологічні фактори успішного управління проект-командою. Сучасний рух науки: тези доп. I міжн. наук.-практ. інтернет-конф. (Дніпро, 29-30.03.18). Дніпро, 2018, 62–67.

10.     Психологічні особливості сучасного навчання в умовах медіаперцептивної комунікації. Модернізація освітньої системи: світові тенденції та національні особливості: матер. міжн. наук.-практ. конф., на базі факультету соціальних наук в Університеті Вітаутаса Великого, (Каунас, 23.02.18). Kaunas : Izdevnieciba “Baltija Publishins”, 2018, 123–127.

11.     Особливості формування психологічної готовності менеджера до управління проектною діяльністю. ІІ Всеукр. наук.-метод. семінар «Формування сучасної парадигми менеджмент-освіти  у соціокультурній сфері» (Київ, КНУКіМ, 17.05.18).

12.     Психолого-педагогічний супровід саморозвитку особистості майбутнього фахівця індустрії моди. Modern educational space: the transformation сof national models in terms of sntegration; Conference Proceedings, October 26, 2018. Leipzig: BALTIJA Publishing,114–117.

13.     До проблеми соціальності перцептивних процесів. Гуманітарний корпус: зб. наук. статей з актуальних проблем філософії, культурології, психології, педагогіки та історії, 16. Вінниця : ТОВ Нілан-ЛТД, 2018, 193–197.

14.     . Аромавплив як резерв збереження психічного здоров’я. 2018-Ukrainian Mental Health Conference: матер. міжн. наук.-практ. конф. (Київ,10-12.10.18), НМУ імені О.О. Богомольця.

15.     Проектний менеджмент в основі управління змінами в організації. Креативні технології, підприємництво і менеджмент  в організації соціокультурної сфери ХХІ століття. зб. допов. ІІ міжн. наук.-практ. конф. (Київ, 16–17.10.18). Київ : КНУКіМ, 2018, 91–99.

16.     Медіаперцептивна комунікація як фактор соціалізації особистості Психолого-педагогічні проблеми соціалізації особистості в сучасних умовах: матер. міжн. наук. конф. (Київ, 1.03.19). Київ: ТНУ імені В.І. Вернадського, 2019, 99–102.

17.     Соціально-психологічні фактори успішного управління суб’єктами фешн-проектної діяльності. Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство: тези доповідей. міжн. наук.-практ. конф. (Київ, КУК, 20-21.03.19). Ч.3. М-во освіти і науки України; Київ. ун-т культури, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2019, 142–145.

18.     Управління змінами в організаціях соціокультурних індустрій засобами проектного менеджменту. Культурні та мистецькі студії ХХІ століття: науково-практичне партнерство: матер. міжн. симпозіуму, НАКККіМ (6.06.19).  Київ: НАКККіМ, 2019, 55–56.

19.     Метафоризація як психологічний ресурс потенційності майбутнього фахівця. International Journal of Education And Science (IJES), 2 (2), 2019, 50–51/  DOI: 10.26697/ijes.2019.2.35

20.     Психологічна ресурсність метафоризації «Я-образу». Соціокультурні та психологічні виміри становлення особистості: зб. наук. праць за матер. ІІ міжн. наук.-практ. конф. (Херсон, 26-27.09.19). Херсон: ФОП Вишемирський В. С., 2019, 134–137.

21.     Корпоративна культура як фактор успішності управлінської діяльності у фешн-бізнесі. Науковий потенціал та перспективи розвитку психологічних наук : матер. міжн. наук.-практ. Конф. (Львів, 13–14.09.19). Львів : Видавничий дім «Гельветика», 2019, 65–70.

22.     Метафоричне мислення в основі формування «Я-образу» творчої особистості майбутніх фахівців. Сучасна педагогіка та психологія: Методологія, теорія і практика : тези міжн. наук.-практ. конф. (Київ, 4–5.10.19). Київ: ТНУ імені В.І. Вернадського, 2019, 89–93.

23.     Здатність до ефективного управлінського рішення в основі конкурентоспроможності менеджера. Креативні технології, підприємництво і менеджмент в організації соціокультурної сфери ХХІ століття: збірн. доп. ІІІ міжн. наук.-практ. конф. (Київ, 15–16.10.19). Київ : КНУКіМ, 2019, 31–36.

24.     Mediaperceptive communication as a factor for the professionalism of a future professional. Current Issues Of Education And Science. VІІ International Scientific and Practical Conference (2019). Training of future specialists in higher education institutions. International Journal of Science Annals, 1(1-2), 4–11, 38–39. doi:10.26697/ijsa.20198.1-2.01 DOI: 10.26697/ijes.2019.4.24

25.     Творчі аспекти стратегічного планування проект-менеджера. матер. лонгітюдної наук.-практ. сесії, присвяченої 120-річчю з дня народження Г.С. Костюка (Київ, січень – грудень 2019). Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2019, 47–52.

26.     Ідентифікація як засіб осягнення унікальності іншого в діяльності психолога. Психолого-педагогічні проблеми соціалізації особистості в сучасних умовах: матер. міжн. наук. конф. (Київ, 31.01-1.02.20). Київ: ТНУ імені В.І. Вернадського, 2020, 184–188.

27.     Когнітивний потенціал метафоризації у формуванні образу «Я-фахівець». Scientific and pedagogic intrrship «Innovative metods of organization of the educational process in the field of pedagogy and in UKRAINE and EU cantries». Lublin, 2019, 79–83.

28.     Корпоративна культура в основе успешности креативного менеджмента. Векторы психологии: сборник научных трудов. Гомель: ГГУ имени Ф. Скорины, 2019, 607–612.

29.     Соціально-психологічний феномен самопрезентації особистості студента. Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: матер. міжн. наук. конф, (Запоріжжя, 7-8.02.20). Класичний приватний університет, 2020. Ч. ІІ, 112–118.

30.     Феномен антиципації як системоутворювальний фактор соціалізації особистості. Соціалізація особистості в умовах системних змін: теоретичні і прикладні проблеми: тези XV міжн. наук.-практ. конф. (Київ, 20.03.30) / За наук. ред. С.Д. Максименка, Л.М. Карамушки, О.І. Власової, Н.М. Дембицької, О.В. Лавренко. О.В. Креденцер. Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2020, 110–113. URL: http://psychology-naes-ua.institute/files/pdf/zbirnik_tez_15_konf.__socializaciya_osobistosti…-20-04-2020_1586892193.pdf?fbclid=IwAR1xkstY023bsFduE20aUeVt8H-5O0LEWZ5G__mNfRKsdZtHJVsI2XbNPH8

31.     Мировосприятие в основе творческой самореализации личности. Соціально-психологічні проблеми суспільства: матер. міжн. наук.-практ. конф. (Київ, 10.04.20). Київ: ТНУ імені В.І. Вернадського, 2020, 56–60.

32.     Психолого-педагогічні складові в системі сучасних технологій навчання у виші. Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії : ХХХ міжн. наук.-практ. інтернет-конф. Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 30.09.20 http://conferences.neasmo.org.ua/uk/conf/80

33.     Метафоризация как инструмент психической саморегуляции у студентов. Інноваційні наукові дослідження у сфері педагогічних та психологічних наук: матер. міжн. наук. конф. (Київ, 2–3.10.20). Київ: ТНУ імені В.І. Вернадського, 2020, 53–57.

34.     Психічне здоров’я як чинник професійності психологів і соціальних працівників. Сучасна педагогіка та психологія: методологія, теорія і практика : матер. міжн. наук. конф. (Київ, 4–5.12.20). Київ: ТНУ імені В.І. Вернадського, 2020.

35.     Художньо-графічна рефлексія світу за методикою «Квадрат у квадраті». Арттерапія в роботі психолога: інноваційні підходи: зб. всеукр. наук.-практ. інтернет-конф, (Кропивницкий 20–27.04.21) Кропивницький : КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2021, 73–78.

36.     Соціальні аспекти флеш-іміджу. Соціально-психологічні проблеми суспільства: матер. міжн. наук.-практ. конф. (Київ, 16–17.04.21). Київ: ТНУ імені В.І. Вернадського, 2021, 81–86.

37.     Роль менеджера у формуванні образу світу суб’єктів соціокультурної діяльності засобами візуального медіатексту. Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство: тези допов. міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 24–25.03.21) / М-во освіти і науки України; Київ. ун-т культури, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. Київ : Вид. центр КНУКіМ, Част.3, 2021, 179–182.

38.     Творчі складові професійності фахівців мистецьких напрямів діяльності: Психологічні проблеми мислення: матер XXІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Київ, Інститут психології ім. Г.С. Костюка, 27.05.2021).

39.     Creative potential development in the structure of the future designer professionalism. In Yu. B. Melnyk, & L. M. Georgieva (Eds.), Current Issues of Education and Science. 9th International Conference, CIES-2021, Riga, Latvia – Kharkiv, Ukraine, November 10–13, 2021, Conference proceedings (pp. 44–51). KRPOCH. https://doi.org/10.26697/9786177089147.2021.06

40.     Гештальт-подход к решению психосоматических проблем. PMGP [Интернет]; 6 (4): e0604308. Доступно по адресу: https://e-medjournal.com/index.php/psp/article/view/308.

41.     Резильєнтність як складник конкурентоздатності особистості в інформаційному просторі. Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та бізнесі: матеріали VIІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 20-21 квітня 2022 р. / М-во освіти і науки України; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. Київ : Видавничий центр КНУКіМ, 2022. Ч.1. 187 с., 102-104.

42.     Перцептивні складники щастя. Щастя та сучасне суспільство: збірн матер. ІІІ міжн.наук. конф. (Львів, 20.03 22). Львів : СПОЛОМ, 2022, 115-119. https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/FMfcgzGpGKTspxsvhzxdWVjHZfBbVQzr?projector=1&messagePartId=0.1

43.     Соціально-психологічні компоненти формування самопрезентаційної компетентності особистості. Традиції та новації у сфері педагогіки та психології: міжн. наук.-практ. конф. (Київ, ТНУ, 4-5.02.22). Київ: Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2022, 188-192.

44.     Засоби психологічної стійкості для забезпечення ефективної працездатності. Соціально-психологічні ресурси особистості в екстремальних умовах: матер. міжн. наук.-практ. конф. (Київ, 29–30.04.22). Київ : Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського, 2022, 101-106.

45.      Комплементарність сприймання та творчого мислення в основі психологічної рівноваги. Функціонування творчого мислення в умовах інформаційної невизначеності: матер. XXІІ Всеукр. наук.-практ. конф.. Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2022 , 118-124.

46.      Ціннісні орієнтації в основі переживання щасливості. Щастя та сучасне суспільство: : збірник матеріалів четвертої міжнародної наукової конференції  (20-21,03.2, Львів – Перуджа – Плоєшті – Київ – Тірана – А-Корунья).  Львів : СПОЛОМ, 2023.  364 с. С. 139-144. сukr.institute.happiness@gmail.com

47.      Проєктна діяльність як стратегічний інструмент у професійній діяльності практичного психолога. Функціонування творчого мислення в умовах інформаційної невизначеності: матер. XXІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Київ, Інститут психології ім. Г.С. Костюка, 30.05.2023),  130 с. С. 54-60. https://lib.iitta.gov.ua/735589/1/Матеріали%20конференції_2023.pdf

48.      Особливості формування комунікативної культури менеджерів  соціокультурної діяльності. Професійна орієнтація: стан і перспективи розвитку: збірник матеріалів ХІІІ Всеукраїнських психолого-педагогічних читань, присвячених пам’яті доктора педагогічних наук, професора Федоришина Бориса Олексійовича / за ред. Н.В. Павлик. Київ: Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, 2023. 130 с. С. 43-46. http://ipood.com.ua/e-library/programi-i-zbirniki-materialiv/proforntacya-stan–perspektivi-rozvitku-zbirnik-2023/

49.      Реалістичний оптимізм в основі професійної самореалізації менеджера. Креативні технології, підприємництво і менеджмент в організації соціокультурної сфери ХХІ століття. Збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 25-26 жовтня 2023 р.). Редколегія: Я. Мартинишин, О. Хлистун та ін. Київ : КНУКіМ, 2023. 160 с. С. 10-11. https://drive.google.com/file/d/18Rv7pgq9sLPVgpNlipolTKpzLQg04AOF/view

50.      Психологічна ресурсність оптимістичності в психічній саморегуляції особистості. Соціокультурні та психологічні виміри становлення особистості: Зб.наук праць за матеріалами VІ Всеукр. наук.-практ. конф (Херсон, ХДУ, 24.11.23) ([Електронний ресурс] / ред. колегія: І. Р. Крупник, І. С. Попович, Н. І. Тавровецька, О.М. Танасійчук (відп. за випуск) та ін. Херсон : Херсон-Івано-Франківськ, ХДУ, 2023. 213 с. С. 139-144. https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/FMfcgzGwJJhBjdWJFpvLtgJGKSTcpGSC?projector=1&messagePartId=0.1

51.     Психологічна роль одоративної складової світосприймання у життєдіяльності сучасника. Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 8 грудня 2023 р. Львів – Торунь : Liha-Pres, 2023. 128 с. (Київ, ТНУ, 8.12.23). С.93-98

 

Пункт 30.1

Підвищення кваліфікації

1.         Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, «Інтерактивні технології навчання дорослих», 26 квітня 2019 р., реєстраційний номер 407/2019 Свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК 02070967/000058-19. Обсяг (год/кредити): 108/3,7.

2.       LBTУніверситет Марії Кюрі-Складовської (Республіка Польща) науково-педагогічне стажування «Інноваційні методи організації освітнього процесу в галузі педагогіки і психології в Україні та країнах ЄС» за фахом «Педагогічні та психологічні науки». Сертифікат 20-31 від 29.11.2019. 21.10 – 29.11.2019, 6 кредитів (180 год.)

3.       Перші Київські державні курси іноземних мов. Кваліфікація на рівні В2 (поглиблений рівень знань)..Свідоцтво № 25419 31.10.2019. 

4.        «Використання інтерактивних інструментів в умовах змішаного навчання» за програмою підвищення кваліфікації за напрямом використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку в обсязі 1 кредит. Сертифікат ПК-Б 21-05/019 від 26.05.2021.(30 год).

5.       Науково-навчальний центр компанії «Наукові публікації». Цикл вебінарів «Головні метрики сучасної науки». Сертифікат № АА 3012/19.11.2021.  (30 год.).

6.        Онлайн-форум «Лідери освітніх змін», Сертифікат № ПК-К21-12/129.16.12.21. (6 год).

7.       НМУ ім. О.О. Богомольця «Психосоматична медицина: наука та практика». Сертифікати: №02010787/120/19-4380-МК1-0036, 02010787/120/19-4380-0090, 02010787/120/19-4380-0089, видані 6.11.21.  (16 год.).

8.       Курс «ІКТ в освіті». Освітня платформа «4 People» і ВГО «УАФІТ», Сертифікат ПК-ЦК № P0622-0099, виданий 16.11 2022.  3 кредити.

9.       Університет класичної та сучасної психології, психотерапії та коучингу. Онлайн-марафон «Практична психологія. Ресурси та  можливості». Сертифікат № ППРМ 031221-40.   (36 год.).

10.     «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів» через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus, Сертифікат від 8.02.22.(60 год.). https://courses.prometheus.org.ua:18090/downloads/f772f5aa2c964c95906908ea913dff83/Certificate.pdf

11.    Курс «Робота з презентаціями» за програмою підвищення кваліфікації за напрямом використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку,Сертифікат ПК-ЦК № P0622-0095, виданий 31.10.2022.  2 кредити ЄКТС (60 годин). www.uaitp.org

12.    «Обробка тексту» за програмою підвищення кваліфікації за напрямом використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку, Сертифікат ПК-ЦК № P0622-0089, виданий 16.10.2022.  2 кредити ЄКТС (60 годин). www.uaitp.org

13.     ВГО “Українська асоціація фахівців з інформаційних технологій” курс «ІКТ в освіті» за програмою підвищення кваліфікації за напрямом використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку, Сертифікат ПК-ЦК № P0622-0099, виданий 16.11.2022, .3 кредити ЄКТС (90 годин. www.uaitp.org

14.    Науково-навчальний центр компанії «Наукові публікації». Цикл вебінарів «Головні метрики сучасної науки. ПК-ЦК № P0622-0089, виданий 16.10.2022. , 1 ECTS (30 год.). www.uaitp.org

15.    Інституту інтегративної арттерапії. Посвідчення учасника навчально-практичного проекту “Психологічна допомога у кризі за допомогою методів інтегративної арттерапії ”.Секція креативних мистецьких терапевтів УСП  3 кредити (88 год.).

16.    Організація First Aid of the Soul (FAS), Сертифікати учасника від 3, 4, 10.12.2022. Саморегуляція в умовах поточної кризи та травми [Self-Regulation for Ongoing Crisis & Trauma]. (8 год.).

17.     International Training Compani “Osnova”. Онлайн-практикум «Психологическая устойчивость в условиях длительной нестабильности». Диплом №614330, виданий 13.05.2023. , 0,23 кредити ЄКТС (7 год.).

18.     ICDL Profile Certificate Europe від 20.06.2023  (Презентація 11/04 2022  5 кредитів, ІКТ в освіті 15/11/2022 – 1 кредит https://profile.icdleurope.org/d3495f2e-7d99-4a78-a7b5-adfb1d404800#gs.16n9lb

19.     Цифровий профільний сертифікат ICDL Profile Certificate Europe від 20.06.2023  (Презентація 11/04 2022  5 кредитів, ІКТ в освіті 15/11/2022 – 1 кредит https://profile.icdleurope.org/d3495f2e-7d99-4a78-a7b5-adfb1d404800#gs.16n9lb

20.     ВТК “Основа”  Міжнародний фестиваль арттерапії “ART-PRAKTIK”Друкований сертифікат/  (17.09.23) 8 годин.

21.    First Aid of the Soul (FAS). Переосмислення Нового року: Зрощення креативності та відчуття приналежності посеред кризи (Reframing the New Year: Foster Creativity and a Sense of Belonging Amidst Crisis)Сертифікат учасника, виданий 29.01.2023. , 05 кредити ЄКТС .

22.    First Aid of the Soul (FAS). Віднайдення сенсу поміж втрати: саморефлексія та спрямований досвід,Сертифікат учасника, виданий 12.02.23.  (2 год.).

23.    First Aid of the Soul (FAS). Навички та практика саморегуляції (Skills & Practices of Self-Regulation)Сертифікат учасника, виданий 9.02.23.  (2 год.).

24.    ДЗВО “Університет менеджменту освіти”. Піраміда Ділтса: використання коучингу у забезпеченні психологічного здоров’я особистості в умовах війни та повоєнний час”. Сертифікат 3158/23Д, виданий 12.04.2023. . , 0,2 кредити ЄКТС.

25.     КНУКіМ. Програма стажування шляхом участі в роботі круглого столу, підготовки доповіді й наукової публікації за тематикою конференції «ТРАНСФОРМАЦІЙНІ Процеси соціальної культури в Україні». Сертифікат від 24.04.2023. (Київ, КНУКіМ, 23-24.03.2023), 1,5 кредити ECTS (45 год.).

26.     UpPro School. Онлайн практикум : “Sexology Practicum”  “Як застосовувати знання з сексології у психотерапії, щоб вийти на новий рівень у професії і у стосунках” Сертифікат, виданий 28.08.2023.   https://credsverse.com/credentials/1f93bbaf-b62c-4f5f-b38b-889d1ab3b67e

27.     UpPro School  1-day onlinefree online Mastermind of Sexology: Cases from the practice of a Psychologist-Sexologist. Сертифікат учасника, виданий 22.09.23. https://certifier-production-storage.s3.eu-west-1.amazonaws.com/b704ae99-fe18-46be-a56a-c2355c3831c5/pdf-files/584718df-9f84-4792-a0c2-51dd15fb02c6.pdf 

28.     UpPro School 1-day online practicum “Systemic Constellations: The “EMERGENCY ASSISTANCE” method in therapy.. Сертифікат учасника, виданий 8.09.2023. https://certifier-production-storage.s3.eu-west-1.amazonaws.com/b704ae99-fe18-46be-a56a-c2355c3831c5/pdf-files/f7830d87-bfa3-4bee-9f39-70701170c394.pdf

29.     Інститут Науково-дослідний Люблінського науково-технологічного парку та IESF Міжнародна фундація науковців та освітян. International Skils Development (webinar) on the topic:: «Non-formal Education and Academic Integrity in Bachelor’s and Master’s Degree Programs in the European Union and Ukraine”. Certificate of participation ESN 18169  01/02/2024.   1,5 ECTS (45 hours). 22/01-01.02.2024 (Republic of Poland)
  .https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/FMfcgzGwJvpfgpmgThwnjpVXZdTnpfdC?projector=1&messagePartId=0.1

30.    Інститут Науково-дослідний Люблінського науково-технологічного парку та IESF Міжнародна фундація науковців та освітян. International Skils Development (webinar) on the topic: “Interactive technologies of blended learning in the training of students of humanitarian specialties in the countries of the European Union and Ukraine”. Certificate of participation ESN 18795  06/03/2024. . 1,5 ECTS (45 hours) 28/02- 06.03.2024 (Republic of Poland) https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/FMfcgzGxRxLTfNjHcbWtdmHnbjDQCZlZ?compose=CllgCJqbxzQDCnjQPvlrsCkzFZTWLmCkGXMVBLfHFkfNMrdMlwJlxTlbtSBkNftQFqFWCnsbwkL&projector=1&messagePartId=0.1

 

Пункт 30.2

Стажування

Університет Марії Кюрі-Складовської (Республіка Польща) науково-педагогічне стажування «Інноваційні методи організації освітнього процесу в галузі педагогіки і психології в Україні та країнах ЄС» за фахом «Педагогічні та психологічні науки» 21.10 – 29.11.2019.в обсязі 6 кредитів (180 год.)