Наукова діяльність викладачів кафедри психології, соціальної роботи та педагогіки
- Drobot, O. (2017). Development of professional consciousntss from the viewpoint of preparation of future specialists. Psychological and pedagogical problems of modern specialist formation: collected articles. – Warsaw: ANAGRAM; Kharkiv: KRPOCH, 2017. – pp. 38-42. doi:10.26697/9789669726094.2017.38
- Drobot, O. (2019). Психосемантичні особливості змісту професійної свідомості інженерів. ПСИХОЛІНГВІСТИКА, 25(1), 72-89. https://doi.org/10.31470/2309-1797-2019-25-1-72-89 Web of Sciense
- Irkhin, Y. B. ., Bielavina, T. I. ., Kostyuchenko, O. V. ., Bryl, M. M. ., Orlovska, O. A. ., & M. Bila, I. . (2021). Actitudes disfuncionales en el panorama general del bienestar psicológico. Apuntes Universitarios, 12(1), 316–334. https://doi.org/10.17162/au.v12i1.972 .
- Kostina, Т., Drozdova, D. & Bulakh, I. Psycholinguistic Features of University Students’ Verbal Representation of the Concept “Gender Inequality”. East European Journal of Psycholinguistics. Volume 9. (Scopus; Category A) accepted for publication
- Kostina, Т., Drozdova, D. & Bulakh, I.Ukrainian Translation and Linguistic Validation of the Gender Bias Quiz Questionnaire. The Open Psychology Journal. Volume 14, pp.258-265 DOI: 10.2174/1874350102114010258 (Scopus; Category A)
- Trofimov, A., Drobot, O., Kоkа, Maksymova, N., Lovochkina, A., & Kozytska, I. (2019). THE INFLUENCE OF MANAGEMENT STYLE AND EMOTIONAL INTELLIGENCE ON THE FORMATION OF EMPLOYEES’ COMMITMENT AND LOYALTY. Humanities & Social Sciences Reviews, 7(5), 393-404. Scopus https://doi.org/10.18510/hssr.2019.7544 Scopus
- Trofimov, A., Miliutina, K., Drobot, O., Lyuta, L., Otych, D., Pustovyi, S., & Karamushka, T. (2019). A STUDY ON PSYCHOLOGICAL CAPITAL BY A METHOD OF SEMANTIC DIFFERENTIAL. Humanities & Social Sciences Reviews, 7(5), 387-392. Scopus https://doi.org/10.18510/hssr.2019.7543 Scopus
- Бєлавін С.П., Бєлавіна Т.І. Соціально-психологічна адаптація особистості в умовах деприваційної соціальної ситуації .Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Видавничий дім «Гельветика» Серія «Психологія. Педагогіка».том 32 (71).№6,2021 С. 63-67
- Біла І.М. Діагностика творчого мислення студентів // Актуальні проблеми психології: Зб. наук. праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. – К: Видавництво «Фенікс», 2020. – Т. ХІІ. Психологія творчості. – Вип. 27. – С. 25-36.
в Web of Science: https://mjl.clarivate.com:/search-results?issn=2225-7136&hide_exact_match_fl=true&utm_source=mjl&utm_medium=share-by-link&utm_campaign=journal-profile-share-this-journal ;(Emerging Sources Citation Index (ESCI)). Посилання на сайт журналу: https://apuntesuniversitarios.upeu.edu.pe/index.php/revapuntes Посилання на статю:https://apuntesuniversitarios.upeu.edu.pe/index.php/revapuntes/article/view/972. Випуск: Vol 12 No 1 (2022)
- Біла І.М. Підвищення кваліфікації «Тиждень психології» Серія СН № 02070967/0054-22
- Виноградова В. Є. Сертифікат (0.1 кредити ECST) від 06.04.2022 №204/22Д: “Психологічна підтримка особистості в умовах війни”
- Виноградова В. Є. Сертифікат (0.1 кредити ECST) від 13.04.2022 №204/22Д: “Психологічна підтримка особистості в умовах війни/ Як зберегти й підтримати психічне здоров’я в умовах війни?”
- Виноградова В. Є. Чинники розвитку творчого мислення особистості в університетському середовищі (на прикладі видатних науковців). Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія. 2020. Вип. 16. С. 156 – 163.
Гендерна компетентність у соціальній роботі. Київ, 223 с.
- Виноградова В.Є.Підвищення кваліфікації «Тиждень психології» Серія сН № 02070967/0055-22
- Виноградова В. Є. Генеза творчих здібностей видатних науковців (В. І. Вернадського, І. І. Мечникова, К. Д. Ушинського). Монографія. Київ: Видавництво Ліра-К, 2020. 238 с.
- Виноградова В. Є. Розвиток творчої особистості В. І. Вернадського як шлях у ноосферу. Ноосфера Вернадського, сучасна освіта і наука: колективна монографія. Київ – Кременчук: ПП Щербатих О. В. 2021. Т.1. С. 191–207.
- Виноградова В. Є. Формування творчих здібностей
- І. І. Мечникова у дитячі та юнацькі роки. Актуальні проблеми психології:Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Т. VІ, вип. 17. Київ – Житомир: Видавництво ЖДУ ім. І. Франка, 2020. С. 70 – 76.
- Виноградова В. Є. Чинники розвитку творчого мислення особистості в університетському середовищі (на прикладі видатних науковців). Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія. 2020. Вип. 16. С. 156 – 163.
- Vynohradova V. Influence of sociocultural factors on formation of V.I. Vernadsky’s personal qualities. InternationalJournalofScienceAnnais, 3(1), – doi: 10.26697/ijsa. 2020. 1.4
- Виноградова В. Є. Феномен наукового таланту В. І. Вернадського. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». 2020. №1. С. 15 – 21.
- Виноградова В. Є. Психологічний портрет особистості В.І. Вернадського. Міжнародний журнал освіти і науки. 2020. Том 3, № 2. С. 45.
- Виноградова В. Є. Вплив соціальних факторів на формування особистості І. І. Мечникова. Наука і освіта. 1/CLXXXII, 2020. С. 34 – 40.
- Виноградова В. Є. Роль сімейних цінностей у розвитку творчих здібностей особистості (на прикладі видатних науковців). Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». 20 Виноградова В. Є. Формування наукової творчості
- І. І. Мечникова у юнацькі роки. Науковий журнал з соціології та психології Габитус. 2020. № 12. С. 18 – 22.
- Виноградова В. Є. Вплив соціально-політичної ситуації в країні на становлення поглядів К. Д. Ушинського. Науковий журнал з соціології та психології Габитус. 2020. № 13. С. 105 – 109.
- Виноградова В. Є. Вплив сім’ї на розвиток особистості В.І. Вернадського.Науковий журнал з соціології та психології Габитус. 2020. № 14. С. 101 – 105.
- Виноградова В. Є. Характеристика психологічного профілю творчої особистості науковця (на прикладі В. І. Вернадського та І. І. Мечникова). Збірник наукових праць «Теоретичні і прикладні проблеми психології» Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля. 2020. № С. 213 – 224.
- Виноградова В. Є. Вплив психологічних факторів на формування творчих здібностей дитини. Науковий журнал з соціології та психології Габитус. 2020. № 15. С. 68 – 71.20. № 3. С. 170 – 177.
- Гулько Ю.А Дитяче експериментування як показник розумової діяльності дошкільника Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. Т.VI. Психологія обдарованості. Випуск 12. С.69 –76. 0,6
- Гулько Ю.А Навчаємо дітей домовлятися, або Розробляємо стратегії творчої поведінки. Практичний психолог: Дитячий садок, 2016, №10. С. 26– 35.
- Гулько Ю.А Не готовые к школе шестилетки.Современный детский сад, М. 2016, № 2. С.77 – 79.0,5
- Гулько Ю.А, Дитячі переживання та психологічні захисти в романі Марі Од-Мюрай «Oh, boy». Філологічні науки в системі гуманітарного знання ХХ століття. Одеса, 2021. С.35 – 38.
- Гулько Ю.А, Дошкільник на перших сходинках професійного спорту стаття Практичний психолог: дитячий садок, 2018, № 6. С. 29-36
- Гулько Ю.А, Дошкільник образливий. Особливості прояву, причини, способи впливу. стаття Практичний психолог: дитячий садок, 2020, №4. С.18- 23.
- Гулько Ю.А, Експериментальні дії в структурі дослідницької діяльності дошкільників.. Дошкільна освіта в контексті ідей Нової української школи: збірник наукових праць за заг. редакцією Г.В. Бєлєнької, В.І. Бондар, І.М. Шоробури. Хмельницький, 2020. С. 117-124
- Гулько Ю.А, Основні напрями і цілі психотерапевтичної роботи з батьками, що мають дітей з розладами аутистичного спектру. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія. Т. 31 (70), №6, 2020. – C. 196-201.
- Гулько Ю.А, Особливості діагностики процесу розв’язування дошкільниками задач, спрямованих на розуміння емоцій стаття Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. К.: Видавництво «Фенікс», 2018. Т ХІІ. Психологія творчості. Вип. 24. С. 58-68.
- Гулько Ю.А, Особливості розумової діяльності дошкільників в ситуаціях інформаційної невизначеності стаття Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Т. ХІІ. Психологія творчості. Випуск 25. К: Видавництво «Фенікс», 2019. С. 84 – 93.
- Гулько Ю.А, Перцептивно мислєннєві стратегії конструювання молодшими дошкільниками нових знань Розділ монографії Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання інформаційних систем у навчальній та трудовій діяльності : монографія / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.] ; за ред. В. О. Моляко. К.: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2018. С 32 – 47 Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712092
- Гулько Ю.А, Приховани мотиви ябедництва Практичний психолог дитячий садок, 2019, № 5. С. 23-29
- Гулько Ю.А, Психологічний супровід дітей зі спортивною обдарованістю.Проектування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості: Матеріали ХІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 14–15 травня 2019 року, с. Пришиб Кременчуцького району Полтавської області. К.: Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2019. С. 27-37 0,5 Гулько Ю.А, Развитие творческого мышления дошкольников в ситуациях морально-нравственной неопределенности тези Сборник материалов I Международной научно-практической конференции студентов, магистрантов, аспирантов, преподавателей и научных работников «ВЕКТОРЫ ПСИХОЛОГИИ» 27 июня 2019 г. Гомель: ГГУ имени Ф. Скорины, 2019. С. 486-492 Гулько Ю.А, Застосування тренінгової системи КАРУС на заняттях з конструювання у середній групі дитячого саду Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Т. ХІІ. Психологія творчості. Випуск 26. К: Видавництво «Фенікс», 2019. С. 94-102
- Гулько Ю.А, Розвиток емоційної сфери дошкільників з ознаками інтелектуальної обдарованості стаття Обдаровані діти – інтелектуальний потенціал держави : матеріали XІІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції, 1–8 липня 2019 року, м. Чорноморськ, Одеська область. Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2019. С. 90 – 96
- Гулько Ю.А, Розвиток мислення на заняттях з образотворчого мистецтва засобами тренінгу КАРУС. Науковий вісник Національного еколого-натуралістичного центру. Вип. 7. Серія: Педагогічні науки. Серія: Психологічні науки. Серія: Охорона навколишнього середовища. Серія: Сільськогосподарські науки. 2019. №1. К.: «НЕНЦ».С.91 – 107
- Гулько Ю.А, Спонтанні прояви мислення дошкільників в ситуаціях інформаційної невизначеності. Розділ монографії Функціонування творчого мислення в інформаційно- віртуальному просторі суб’єкта: монографія / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко. Київ – Львів : Видавець Вікторія Кундельська, 2021. С. 47 – 57
- Гулько Ю.А, Як приборкати дитячу заздрість стаття Практичний психолог дитячий садок, 2019, № 1. С. 11-18
- Гулько Ю.А,Стратегиальная природа детского конструирования: концептуальные положення. стаття Современный детский сад. М., 2019. С. 13-17
- Гулько Ю.А. Фази «життя» образи стаття Практичний психолог: дитячий садок, 2020, № 3. С. 28-31
- Гулько Ю.А. Конструювання дошкільниками нових знань при сприйманні сюжетного малюнку Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С Костюка НАПН України. Том ХІI: Психологія творчості. Випуск 22. Київ. 2016. С. 90-98.
- Гулько Ю.А. Криза семи років та непряма діагностика стаття Практичний психолог: дитячий садок, 2018, № 1. С. 31-36
- Гулько Ю.А. Пісок як інструмент діагностики процесів розуміння.Практичний психолог: Дитячий садок. 2017, № 6. С. 28-34
- Гулько Ю.А. Проблематика підготовки дитини до школи в контексті творчої конструктології. стаття Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. К: Фенікс, 2020. Т. ХІІ. Психологія творчості. Вип. 27. С. 80-86
- Гулько Ю.А. Регуляционные механизмы перцептивно-мыслительной стратегии конструирования младшими дошкольниками нового объекта стаття Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С Костюка НАПН України. Т. ХІI: Психологія творчості . Випуск 23. Київ, 2017. С. 60-70.
- Гулько Ю.А. Розуміння дошкільниками емоцій стаття Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць Інституту психології ім.Г.С.Костюка АПН України. Харків: IV. Психологія розвитку дошкільника. 2017. Вип.14. – С. 103-115
- Гулько Ю.А. Структура та види дитячого творчого експериментування. стаття Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія. Т. 31 (70), №4, 2020. C. 196-201.
- Гулько Ю.А. Розвиток процесів розуміння у дошкільників під час діяльності з піском. ста Практичний психолог: Дитячий садок, 2017, № 1. С. 16-23.
- Журавель А. П. . Підвищення кваліфікації «Тиждень психології» Серія СН № 02070967/0059-22
- Дерев’янко І.А. Підвищення кваліфікації «Тиждень психології» Серія СН № 02070967/0056-22
- Дерев’янко І.А. Використання невербальної складової як засіб модернізації управлінської діяльності: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Модернізаційні процеси державного та муніципального управління» (м. Київ, 4 квітня 2014 року). – К.: АМУ, 2014. – 386 с.
- Дерев’янко І.А. Застосування підходів гейміфікіції у наданні освітніх послуг як фактор підвищення навчальної мотивації сучасних студентів: Авіаційна та екстремальна психологія у контексті технологічних досягнень: збірник наукових праць за заг. ред. Л.В. Помиткіної, Т.В. Вашеки, О.В. Сейченко. – К.: Аграр Медіа Груп 2017, – 317 с.
- Дерев’янко І.А. Підвищення кваліфікації «Тиждень психології» Серія СН № 02070967/0057-22
- Дробот О.В. Активність як властивість професійної свідомості керівника / Дробот О.В. // Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць ДВНЗ «Запорізький національний університет» та Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / За ред. С.Д. Максименка, Н.Ф. Шевченко, М.Г. Ткалич. – Запоріжжя: ЗНУ, 2016. – № 1 (9) – С. 24 – 29
- Дробот О.В. Методи психосемантики у дослідженні свідомості. /Дробот О.В.// Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. – К. : Національний авіаційний університет, 2018. – Вип. 1(12). С. 112 – 117. фахова
- Дробот О.В. Методика дослідження рівнів розвиненості управлінської свідомості «ситуації прийняття управлінських рішень» (СПУР) / О.В.Дробот // Новітні психологічні технології: Підручник. Чатина І / – Hamilton, ON: . Publisher office: Accent graphics communications, 2017. – С. 42–60.
- Дробот О.В. Професійна свідомість: сучасні концепції, система, зміст, механізми функціонування. Психологічна безпека особистості у змінному світі: міжнародна колективна монографія / за заг. ред. І.В. Волженцевої. Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.) : Домбровська Я.М., 2019. С. 206 – 221.
- Дробот О.В., Возович А.А. Емпіричні підстави формування правової поведінки студентів коледжів / Дробот О.В, Возович А.А.// Інституту психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології. Серія Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. – 2016 – Вип. 29, Том 10. – С. 41- 50.
- Дробот О.В., Кривенок Ю.І. Музикотерапія як метод психокорекції агресивності у осіб юнацького віку / О.В. Дробот, Ю.І. Кривенок //«Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія». – К.: НАУ.– 2019. – Вип. 14 (2) – С. 107 – 112. (у фаховому виданні, входить до наукометричної бази даних Index Copernicus).
- Дробот О.В., Лозова О.М. Когнітивно-особистісні особливості переживань дорослих з приводу здоров’я / Дробот О.В., Лозова О.М.// Педагогічний процес: теорія і практика (серія Психологія) №3 (62), 2018. – С. 54 – 62.
- Дробот О.В., Пустовий С.А. Вікова динаміка професійної спрямовоності студентів філологічних спеціальностей. /Дробот О.В;, Пустовий С.А.// Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки. – 2018. – Вип.3, Том.2 . – С. 36-42.
- Дробот О.В., Пустовий С.А. Вікова динаміка професійної спрямовоності студентів філологічних спеціальностей. /Дробот О.В;, Пустовий С.А.// Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки. – 2018. – Вип.3, Том.2 . – С. 36-42.
- Дробот О.В., Пустовий С.А. Професійна свідомість філолога в термінах сучасної психосемантики /Дробот О.В., Пустовий С.А.// Вісник ОНУ ім. І.І. Мечникова. Психологія. 2018. Том Випуск 1 (47). – С. 52–62. Коперникус
- Дробот О.В.Дослідження свідомості з точки зору її соціокультурної детермінації. Психологічна безпека особистості у змінному світі: міжнародна колективна монографія / за заг. ред. І.В. Волженцевої. Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.) : Домбровська Я.М., 2021. С. 203 – 218.
- Дубчак О. Особливості переживання депресії в дитячому віці. Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень – 2019: Тези IІІ міжнародної науково-практичної конференції (21 листопада 2019 року, м. Київ) / НАУ – м. Київ, 2019. – 207 с.
- Дубчак О. Синдром вигорання як прояв професійної деформації педагогів. Вісник НАУ. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. – К. : НАУ, 2018. – Вип. 1(12). – 156 с.
- Дубчак О., Семиченко В. Абьюз як нова категорія в сімейній психології. //«Вісник НАУ. Серія: Педагогіка. Психологія». – К.: НАУ.– 2019. – Вип. 14 (1) – С. 129 – 134.
- Дубчак О., Структура сім’ї як чинник емоційного стресу у підлітковому періоді. Психічне здоров’я особистості у кризовому суспільстві : збірник матеріалів VI Всеукр. наук.-практ. конф. 22 жовтня 2021 р. – С. 55-58.
- Дубчак О. Мотиваційні аспекти наркозалежних в ситуації реабілітації. Особистість у життєвих ситуаціях: світові тенденції та національні особливості.: Всеукр. наук.-практ. конф. 22 травня 2020 р.– К.: 2020. – С. 45–47.
- Дубчак О., Кривоносенко Н. Мотивація до самореалізації паралімпійців у змагальному процесі. «Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень» Тези ІV Міжнар. наук.-практ. конф. 21 листопада 2020 р. К., 2020 – С.47-51.
- Дубчак О., Паламарчук Х. Особливості суїцидальної поведінки особистості. «Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень» Тези ІV Міжнар. наук.-практ. конф. 21 листопада 2020 р. К., 2020 – С.147-151.
- Пузирьов Є. В. Підвищення кваліфікації «Тиждень психології» Серія СН № 02070967/0058-22
- Костіна Т.О. Аналіз стандартизованого психодіагностичного інструментарію у сфері гендерних досліджень. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки : зб. наук. праць / за наук. редакцією І. С. Булах. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. Вип. 9 (54). с. 81-88. DOI: https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series12.2020.9(54).07 (Категорія Б)
- Костіна Т.О. Криза в умовах карантину: нові гендерні перспективи. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія»: науковий журнал. Острог: Вид-во НаУОА, 2020. №.11. С. 162-166. DOI: 25264/2415-7384-2020-11-162-166 (Категорія Б)
- Костіна Т.О. Рівні усвідомлення гендерно зумовлених сценарних процесів молодими людьми. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». Херсон: Херсонський державний університет, № 4, 2019. с. 103-109. DOI 32999/ksu2312-3206/2019-4-13 (Категорія Б)
- Костіна Т.О. Ґендерна складова життєвого сценарію особистості: жіночі сценарії. Актуальні проблеми психології : зб. наук. праць Ін-ту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2019. Том І : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 53. С. 74–80. (Категорія Б)
- Костіна Т.О., Булах І.С. Гендерно зумовлене насильство та його види: домашнє насильство. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. 2021. Випуск 11. С.80-86. DOI https://doi.org/10.30970/PS.2021.11.11 (Категорія Б)
- Костіна Т.О., Булах І.С. Результати адаптації методики «Gender Bias Quiz» українською мовою. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія»: науковий журнал. Острог: Вид-во НаУОА, 2021. №.13. С. 89-94. DOI: 25264/241573842021138994 (Категорія Б)
- Костюченко О. В. Роль менеджера у формуванні образу світу суб’єктів соціокультурної діяльності засобами візуального медіатексту. Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство. Київ : Вид. центр КНУКіМ, 3, 2021, 179–182.
- Костюченко О. В. Мировосприятие в основе творческой самореализации личности. Соціально-психологічні проблеми суспільства. Київ: ТНУ імені В.І. Вернадського, 2020, 56–60.
- Костюченко О. В. Соціальні аспекти флеш-іміджу. Соціально-психологічні проблеми суспільства. Київ: ТНУ імені В.І. Вернадського, 2021, 81–86.
- Костюченко О. В. Соціально-психологічний феномен самопрезентації особистості студента. Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології. Запоріжжя, Класичний приватний університет, 2020, 2, 112–118.
- Костюченко О. В. Феномен антиципації як системоутворювальний фактор соціалізації особистості. Соціалізація особистості в умовах системних змін: теоретичні і прикладні проблеми. Київ: Інститут психології імені Г.С.Костюка НАПН України, 2020, 110–113.
- Костюченко О. В. Підвищення кваліфікації «Тиждень психології» Серія СН № 02070967/0060-22
- Крисов Л. П. Інформаційний довідник і методичний порадник для батьків дітей, які практикують ризиковану поведінку». Київ: 2019.
- Крисов Л. П. Підвищення кваліфікації «Тиждень психології» Серія СН № 02070967/0061-22
- Лозова О.М. Парадокси потребово-мотиваційної сфери осіб з нервовою орторексією / Лозова О.М., Дробот О.В., Фатєєва М.С // Врачебное дело.- – № 7 (1146). – С. 104 – 110.
- Любчук О.К., Дробот О.В., Луньов В.Є. Психологія: теорія і практика (робочий зошит з курсу): навчальний посібник / О.К. Любчук, О.В. Дробот, В.Є. Луньов. – Київ: Інтерсервіс, 2019. – 250 с. Навчальний посібник
- Мітіна С. В. підвищення кваліфікації “Успішні практики в соціальній роботі”, “Інструменти розвитку професійного потенціалу соціальних працівників, 2 кредити ЄКТС 04.12.2020-26.02.2021. Сертифікат СК №02070967/0345-2
- Мітіна С.В. Методологія та методи соціальної роботи: навчальний посібник.. Київ, 2021. 248 с. (рекомендовано до друку протокол №10 засідання кафедри психології, соціальної роботи та педагогіки від 30.06.2021)
- Мітіна С.В. Психологія особистості: навч.-метод. посібник. Київ, 2020. 276с.
- Мітіна С.В. Підвищення кваліфікації «Тиждень психології» Серія СН № 02070967/0062-22
- О.В. Дробот, А.А. Возович Психологічний зміст основних семантичних універсалій правосвідомості студентів коледжів \Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України /за наук. ред. С.Д. Максименка, Л.А. Онуфрієвої. – Вип. 34. – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2016. – С. 103 – 116
- Орловська О.А. Психологічні чинники сімейної адаптації учасників бойових дій. Актуальні проблеми психології: зб. Наук. Праць Ін-ту психології імені Г.С.Костюка НАПН України. – 2019. Том 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. – Вип. 54. – С. 100-105
- Орловська О.А.. Підвищення кваліфікації «Тиждень психології» Серія СН № 02070967/0063-22
- Підручник «Практичне застосування методів математичної статистики в психології та соціології засобами Excel» / Омецинська Н.В., Бишевець Н.Г., Юсипів Т.В., Костіна Т.О. (подано до друку Видавничий дім «Гельветика»)
Посилання на сторінку журналу
- Професійна свідомість керівника: навчальний посібник / О.В. Дробот – К.: Талком, 2016. – 339 с
- Пузирьов Є. В. Підвищення кваліфікації «Тиждень психології» Серія СН № 02070967/0064-22
- Семигіна Т.В., Ярошенко А.А. Гендерні аспекти сучасної соціальної роботи: практика й освіта. Paradigms of the modern educational process: opportunities and challenges for society: collective scientific monograph / ed. by B. Shneider. 1st ed. Dallas: Primedia eLaunch LLC, 2019. P. 78-86.
- Сертифікат “Prometheus” від 04.05. 2022 на тему: “ Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах”.
- Смірнова О.П., Орловська О.А. Сімейна адаптація учасника бойових дій в умовах мирного життя. Науковий Журнал «Габітус». Випуск 27 Видавничий Дім «Гельветика» 2021. с.214-219.
- Ярошенко А.А. Від стереотипів до різноманіття: гендерний аналіз програми підготовки замісних батьків. Path of science. № 6(6). P. 7001-7016.
- Ярошенко А.А. Гендерні упередження кандидатів у замісні батьки: старі нові стереотипи? Pedagogical сoncept and its features, social work and linguology: collective scientific monograph / ed. by B. Shneider. 1st ed. Dallas: Primedia eLaunch LLC, 2020. P. 33-33.
- Ярошенко А.А. Жінки та ВІЛ: гендерні лінзи здоров’я. Вісник Академії праці, соціальних відносин і туризму. № 2. С. 39-54.
- Ярошенко А.А. Замісна сім’я: від мотивації до успішного виховання дітей. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Ушинського. 2020. №. 1(130). С. 162-171.
- Ярошенко А.А. Соціальна робота і вивчення гендерних питань у просторі рефлексивних практик. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». 2019. № 18. С. 160-165.
- Ярошенко А.А., Семигіна Т.В.
- Ярошенко А.А., Семигіна Т.В. Розпізнати нерівність: гендерний аналіз навчальних матеріалів у соціальній роботі. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету ім. І. Огієнка. Серія соціально-педагогічна. 2019. Вип. 32. C. 183-198.
- Ярошенко А.А., Семигіна Т.В. Феміністична соціальна робота як професійне інвестування в жіночу солідарність. Вісник Академії праці, соціальних відносин і туризму. 2019. № 1. С. 13-29.
- Ярошенко А.А. Підвищення кваліфікації «Тиждень психології» Серія СН № 02070967/0067-22
МОНОГРАФІЇ
Біла І.М. Психологія творчого конструювання в дошкільному віці [Текст] : монографія / Ірина Біла ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. – К. : Веселка, 2011. – 431 с.
Конструювання реальності: зародження та становлення творчого сприймання дійсності / І.М. Біла // Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності : монографія / В.О. Моляко, І.М. Біла, Н. А. Ваганова [та ін.] ; за ред. В. О. Моляко. – К. : Педагогічна думка, 2015. – С.41-51. [https://lib.iitta.gov.ua/10364/]
Костюченко Е.В. Перцепция: рекреационные возможности в творческой самореализации личности. Монография. Saarbrücken, Germany: LAP LAMBERT Academic Publishing is a trademark of: OmniScriptum GmbH & Co. KG, 2014. 166 с. Heinrich-Böcking-Str. 6-8, 66121
Костюченко О.В. Перцептивні основи образу світу у студентів [Текст] : [монографія] / Костюченко Олена Вікторівна. – К. : Інтерсервіс, 2013. – 442 с.
Костюченко О.В. Перцептивна активність у формуванні образу світу в структурі творчої діяльності // Колективна монографія «Фундаментальные и прикладные психологические исследования в практиках ведущих научных школ: реалии и перспективы»: [Международная коллективная монография]; под ред. Акад. Л.Ф. Бурлачука, акад. Т.П. Висноватовой, проф. В.М. Синельникова; отв. Сост. В.Е. Лунев / Макеевка : МЭГИ – Institution is Certified by International Education Sosiety, London, GreatBritain; Донецк:: Світ Книги, 2012. – 764 с. – С. 218-235.
Костюченко О.В. Художня перцепція в системі рекреації // Актуальные политико-правовые и социально-психологические исследования в традициях ведущих научных школ: достижения, тенденции, перспективы: [Международная коллективная монография] В 2 т. Т. 2. / [Коллектив авторов] ; под ред. акад. Веретенникова В.И., акад. Висковатовой Т.П., акад. Товстика В.А. доц. Лунева В.Е./ Макеевка: МЭГИ-Institution Is Certified by International Education Society, London, Great Britain; Самара: КОСП СФ МГПУ – 2013 г. – 20 с. – С.102-119.
Психологічні засади розвитку здібностей у дошкільному віці / // Ціннісна детермінація становлення обдарованої особистості: монографія / [О.Л. Музика, І.М. Біла, Д. К. Корольов та ін.]; за ред. О. Л. Музики. – К.: Видавничий Дім «Слово», 2017. – С.114-129. https://lib.iitta.gov.ua/708203/1/Muzyka_O_L_ZDSOO_IP_2017.pdf
НАВЧАЛЬНІ ПІДРУЧНИКИ, НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ, ДОВІДНИКИ
Била И. Детская творческая конструктология (Психология творческого конструирования в дошкольном возрасте) / Ирина Била. – LAP LAMBERT Academic Publishing, 2013. – 420 c.
Била И. И солнце взойдет! (Воспитание талантов в Японии) / Ирина Била. – LAP LAMBERT Academic Publishing, 2016. – 45 c.
Біла І.М. Розвиток пізнавальної діяльності дошкільників. Кам’янець-Подільський: ПП Мошинський В.С., 2009. – 120с.
Біла І. М. Відповідальне батьківство: соціально-психологічні аспекти : підручник / І. М. Біла. — Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. С. 278.
Викладач вищої школи: психолого-педагогічні основи підготовки: Навч. посіб. / О.Г. Мороз, В.І. Юрченко, О.С. Падалко; за заг. ред. О.Г. Мороза. К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2006. – 206 с.
Викладачі-дослідники з педагогіки та психології: 40 років у царині освіти і науки / Віктор Юрченко – головний редактор та укладач. – К.: «Каравела», 2018. – 368 с.
Виноградова В. Управління конфліктами: Навч. посіб. для слухачів Університетів «третього віку» / В.Є. Виноградова. – К., 2017. – 76 с.
Виноградова В.Є., Юрченко В.І. Психологія вищої освіти: теоретичні та практичні аспекти : Навч.посіб. / Вікторія Євгенівна Виноградова, Віктор Іванович Юрченко. – К.: «Каравела», 2018. – 308 с.
Виноградова В.Є., Юрченко В.І. Психологія вищої школи : теоретичні та практичні аспекти : Навчальний посіб. / Вікторія Євгенівна Виноградова, Віктор Іванович Юрченко. — Київ : «Каравела», 2018. С. 308.
Виноградова В.Є., Юрченко В.І. Психологія вищої школи : теоретичні та практичні аспекти : Навчальний посіб. / Вікторія Євгенівна Виноградова, Віктор Іванович Юрченко. Вид. 2-ге. Київ : Видавництво Ліра-К, 2020. — 296 с.
Дитина у сучасному соціопросторі [Текст] : навч. посіб. / [Т.О. Піроженко, І.М. Біла та ін.] ; за ред. Т.О. Піроженко ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. – Київ ; Кіровоград : Імекс, 2014. – 271 с.
Костюченко О.В. Проектна діяльність в індустрії моди: організаційні та психологічні аспекти: навч. посіб. / О.В. Костюченко. – К.: Видавництво Ліра-К, 2017. 316 с.
Костюченко О.В. Психологія ефективності фахівця індустрії моди: навч.-метод. посіб. / О.В. Костюченко. – К.: Видавництво Ліра-К, 2016. – 464 с.
Митина С.В. Курсовая работа по психологии: методические рекомендации по написанию курсовой работы для студентов направления подготовки 6.030102 специальности 7.03010201 «Психология» учебно-методическое пособие . – Севастополь: Рибэст, 2013. – 46 с.
Митина С.В. Общая психология [Текст]: методические рекомендации к самостоятельной работе студентов направления подготовки 6.030102 специальности 7.03010201 «Психология» учебно-методическое пособие. – Севастополь: Рибэст, 2013. – 56 с.
Мітіна С.В. Методичні рекомендації до організації самостійної роботи суб’єктів навчальної діяльності: для викладачів, здобувачів наукового ступеню доктора філософії (PhD), лікарів/провізорів-інтернів вищих медичних (фармацевтичних) навчальних. / С.В. Мітіна, В.А. Киричок, Х.В. Подковко. – К.,2017. – 68 с.
Мітіна С.В. Науково-дослідницька діяльність студентів : навчально-методичні рекомендації до написання курсових та кваліфікаційної роботи. Київ : Видавництво Ліра- К, 2020. С. 72.
Мітіна С.В. Психологія особистості : навч. метод. посіб. — Київ : Видавництво Ліра-К, 2020. С. 274.
Орловська О.А. Казкотерапія як метод символ-драми в роботі психолога та соціального працівника : навчально-методичний посібник. Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. С.164.
Садова М.А. Профорієнтація в соціальній роботі : навчальний посібник. — Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. С.128.
Педагогіка і психологія вищої школи: Навч. посібник для молодих викладачів, аспірантів і майбутніх магістрів / О.Г. Мороз, В.І. Юрченко, О.С. Падалко; за заг. ред. О.Г. Мороза. – К.: НПУ, 2003. – 267 с.
Соціальна робота з різними категоріями клієнтів : навчальний посібник / за ред. С.В. Мітіної. — Київ: Видавничий дім «Гельветика», 2020. С.436.
Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи: Практикум: Навч. посіб. // Л.Г. Подоляк, В.І. Юрченко. – К.: Каравела, 2008. – 336 с.
Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи: Навч. посіб. для магістрантів і аспірантів // Л.Г. Подоляк, В.І. Юрченко. – К.: ТОВ «Філ-студія», 2006. – 320 с.
Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи: Підручник. – 4-є вид. / Л.Г. Подоляк, В.І. Юрченко. – К.: Каравела, 2014. – 360 с.
Потреба в творчості як цінність в житті дитини дошкільника // Дитина у сучасному соціопросторі : навчальний посібник / Т.О.Піроженко, С.О.Ладивір, І.М. Біла, К.В.Карасьова та ін.; за ред. Т.О.Піроженко. – К. – Кіровоград : Імекс – ЛТД, 2014. – С.108-138.
Приходько Ю.О., Юрченко В.І. Психологічний словник-довідник: Навч. посіб. / Ю.О. Приходько, В.І. Юрченко. – 3-є вид., випр. і доп. – К.: Каравела, 2016. – 320 с.
Профілактика та вирішення конфліктів: мет. посіб. / Укладач: Виноградова В.Є. – Київ, Видавництво КМЦППК, 2013. – 40с.
Психологія дитячої творчості / І.М. Біла. – Київ., Фенікс, 2014. – 200 с.
Юрченко В.І., Кудіна В.В. Психологія вищої школи: курс лекцій / В.В. Кудіна, В.І. Юрченко. – К.: КСУ, 2004. – 176 с.
НАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ У ПЕРІОДИЧНИХ ВИДАННЯХ, ЯКІ ВКЛЮЧЕНІ ДО НАУКОМЕТРИЧНИХ БАЗ, рекомендованих МОН, зокрема Scopus та Web of Science Core Collection:
Mitina S.V. Еmpathy in the structure of professional competence of the teacher of the higher educational institution / S.V. Mitina // Psychological and pedagogical problems of modern specialist formation.– Warsaw: ANAGRAM Publishing House, 2018.
Виноградова В.Є. Education as a way of overcoming post-traumatic stress disorder of students from the occupied territories» // East European Institute of Psychology/ Wschodnioeuropejski Instytut Psychology. – Kyiv, 2018
Костюченко Е.В. Особенности перцептивной репрезентации одоративной составляющей образа мира. Вестник Челябинского государственного педагогического университета по педагогике и психологии. Челябинск: 000 «Элит-Печать», 2014. № 1, 2014. С. 146-155.
Костюченко Е.В. Полифункциональность перцептивного отображения различных компонентов образа мира у студентов [Электронный ресурс]. Психологическая наука и образование psyedu.ru., 2015. Т.7. №2. С.72-82. URL: https://psyedu.ru/journal/2015/2/Kostyuchenko.phtml
Костюченко Е.В. Рекреационные психотехники на основе сенсорно-перцептивной активизации. Веснік Гродзенскага дзяржаўнага універсітэта імя Янкі Купалы. Серыя 3. № 2 (179). Гродно : Изд. центр ГрГУ им. Я. Купалы. 2014. С. 144-152.
Костюченко Е.В. Творческие детерминанты формирования перцептивного образа мира у студентов [Электронный ресурс]. Перспективы науки и образования. 2014. №4 (10).
СТАТТІ У ФАХОВИХ ВИДАННЯХ
ТЕЗИ КОНФЕРЕНЦІЙ
XI щорічна науково-практична конференція «СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВІЙНИ» (Навчально-науковий гуманітарний інститут Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського, м. Київ, 2 березня 2018 р.) https://www.psyh.kiev.ua/
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ: український психолого-педагогічний ресурс https://www.psyh.kiev.ua/