СТУДЕНТИ ННІ ФІЖ ТНУ ІМЕНІ В.І. ВЕРНАДСЬКОГО ВІДВІДАЛИ НАЦІОНАЛЬНИЙ БОТАНІЧНИЙ САД ІМЕНІ М.М. ГРИШКА: УНІКАЛЬНИЙ ДОСВІД ЕКОЛОГІЧНОЇ ТА МОВНОЇ ПРАКТИКИ

2 квітня 2025 року студенти кафедри східної філології Навчально-наукового інституту філології та журналістики Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського разом із директором ННІ ФІЖ Ольгою Шарагіною, старшим викладачем кафедри слов’янської та романо-германської філології Анною Шеремет та завідувачкою відділу організаційно-виховної роботи Вікторією Піць здійснили пізнавальну екскурсію до Національного ботанічного саду імені М.М. Гришка НАН України.
 
Головною метою екскурсії було ознайомлення студентів із біорізноманіттям України, актуальними екологічними викликами та методами збереження природних ресурсів. Особливу увагу приділили експозиції “Крим”, яка відображає унікальну рослинність півострова. Співробітник ботанічного саду Олександр Левон захопливо розповів про вирощування кримських рослин, їхню адаптацію до різних кліматичних умов та важливість збереження рідкісних видів.
 
Попри дощову погоду, жага до знань наших студентів була сильнішою за будь-які примхи природи. Вони з ентузіазмом слухали лекцію, досліджували рідкісні рослини та ставили цікаві запитання.
У межах навчального процесу студенти східної філології отримали завдання:
Тема: “Gardening in Ukraine”
Мета:
  • дослідити сучасний стан садівництва та екології в Україні;
  • розширити словниковий запас спеціалізованої англомовної лексики;
  • підготувати доповідь та фотозвіт.
Ми впевнені, що наші студенти впораються із цим завданням на відмінно, адже вони – найкращі!
 
Щиро дякуємо адміністрації Національного ботанічного саду та завідувачці практикою Олені Панфьоровій за сприяння в організації екскурсії, а також Олександру Левону за змістовну лекцію.
Нехай виконання завдання принесе не лише корисний досвід, а й справжнє задоволення від дослідження!
Такі заходи допомагають нашим студентам не лише розширювати професійні знання, а й отримувати практичні навички дослідження, критичного аналізу та міждисциплінарного підходу.