Професійний розвиток

Лекції та семінари

 

20 березня 2025 р. відбувся вебінар “Ефективне використання інструментів Google Workspace в освітньому процесі”. Спікери – НПП кафедри публічного управління, туризму та готельно-ресторанної справи Безчасний О.У і Петровська І.О.

Під час вебінару спікери висвітлили питання, пов’язані з ефективним використанням можливостей Google Classroom та Google Forms в освітньому процесі. В подальшому обговоренні активну участь брали Салоїд Н.В., Вишемірська Я.С., Омецинська Н.В., Кучерявий В.М., Євмешкіна О.Л. та інші.

За підсумками обговорення визначено:

  • принципи уніфікації підходів до ідентифікаційної інформації класів
  • переваги централізованого підходу до ведення Google Classroom
  • доцільність розміщення актуальних списків груп у корпоративному доступі
  • проблеми та позитивні практики використання Google Forms
  • можливість експериментальної консолідації результатів опитування стейкхолдерів

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

25 березня 2025 року відбулася відкрита лекція «Інклюзивна освіта в університеті: від теорії до практики» в межах плану розвитку інклюзивного освітнього середовища Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського за сприяння ректора Бортняка Валерія Анатолійовича та ініціативи проректора з навчальної роботи Макаренко Лілії Петрівни провела директор ННІ філології та журналістики  Шарагіна Ольга Володимирівна.

Лекція викликала великий інтерес серед адміністративного та науково-педагогічного складу університету, здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей, фахівців у галузі освіти та всіх, хто цікавиться питаннями інклюзивної освіти.

Під час відкритої лекції були розглянуті такі важливі теми:
 * сутність інклюзивної освіти та її значення для сучасного університету;
 * практичні аспекти створення інклюзивного середовища в університеті;
 * формування толерантності, емпатії та соціальної відповідальності серед здобувачів вищої освіти і викладачів;
 * підвищення педагогічної компетентності викладачів у роботі з інклюзивними групами.

Фокус відкритої лекції:
 * Збагачення знань учасників про інклюзивну освіту, її принципи та методи.
 * Розвиток практичних навичок учасників щодо створення інклюзивного середовища в університеті.
 * Сприяння формуванню толерантного та емпатійного ставлення до студентів з особливими освітніми потребами.
 * Підвищення педагогічної компетентності викладачів у роботі з інклюзивними групами.
 * Створення платформи для обміну досвідом та ідеями між учасниками лекції.

Захід став важливим кроком у розвитку інклюзивної освіти в університеті та сприяв створенню більш доступного та доброзичливого освітнього середовища для здобувачів вищої освіти.

.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЛЕКЦІЇ

.


Відповідальні за інформаційне наповнення сторінки: призначені особи від кафедр