Вакансії
ВАКАНСІЇ
Radisson Blu Hotel, Kyiv Podil City Centre запрошує на роботу старшого кухаря.
Обов’язки:
- Готувати та правильно презентувати всі замовлення, перевіряти відповідність до специфікації меню та належної презентації (сніданки, а ля карт, банкети).
- Працювати в тісному співробітництві з командою для безперервної роботи кухні, дотримуючись стандартів якості мережі та забезпечення задоволеності гостей готелю.
- Підтримувати кухонне обладнання в належному стані та навколишню чистоту кухні, охайність на робочому місці, слідуючи стандартам HACCP.
- Інформування старшого за посадовим підпорядкуванням про будь-які виявлені фактори ризику;
- Комунікація з колегами стосовно контролю наявних залишків продуктів та сировини, допомога у формуванні замовлень.
Наш кандидат володіє:
- Освіта: Спецосвіта
- Досвід: бажано не менше 1 року, але компанія готова навчати
- Знання мов: знання англійської мови не обов’язкове, але вітається.
- Спроможність визначати пріоритети та гнучкість в повсякденній роботі.
- Сумлінність, відповідальність, охайність, комунікабельність.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування згідно чинного законодавства.
- Щомісячні премії в залежності від завантаженості готелю.
- Корпоративне медичне страхування.
- Безкоштовне харчування.
- Надання спецодягу та його прання за рахунок компанії.
- Робота з професіоналами.
- Можливість кар’єрного зростання.
- Спеціальні ціни на проживання в готелях групи по всьому світу.
Radisson Blu Hotel, Kyiv Podil announces vacant position of Sales Coordinator.
Are you enthusiastic and results driven? Why not come and join us at the Radisson Hotel Group to Make Every Moment Matter!
Purpose:
We are looking for a well-organized Sales Coordinator to join the sales team.
Main responsibilities:
- Proactively look for the new opportunities in sales (corporate individuals, groups, conference & banqueting) and afterwards make sure they realize on a proper level
- Ensure all enquiries are answered to RHG standard on a high level of communication
- Actively participate in Sales Department daily workflow, and handle administrative duties
- Daily collaboration with colleagues to maximize client and guest satisfaction, delivering a positive and responsive approach to enquiries
Main requirements:
- Good at building strong relationships with existing and new clients
- Perfect organizational skills ensuring that tasks assigned are delivered in a timely manner
- Passion for the hospitality industry
- Adaptivity and flexibility, team player
- Fluency in Ukrainian and English
- Good communication, presentation, writing and negotiation skills
We offer:
- Official employment according to the Labor Law
- Corporate medical insurance program
- Fast career growth
- Free meals
- Friendly team
- Trainings and development programs
- Interesting and challenging projects
- Special prices for accommodation in Radisson Hotel Group’ hotels around the world
We are also considering recently graduated candidates with no experience, therefore feel free to apply if you believe you are the right person to join us.
Radisson Blu Hotel, Kyiv Podil City Centre запрошує на роботу офіціанта з обслуговування конференцій (M&E Waiter)
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування згідно чинного законодавства.
- Роботу в згуртованій команді.
- Змінний графік роботи.
- Корпоративне медичне страхування.
- Безкоштовне харчування.
- Тренінги та програми розвитку – ми ростимо таланти – таланти ростять нас!
- Спеціальні ціни на проживання в готелях групи Radisson Hotel Group по всьому світу.
Обов’язки:
- Підготовка конференц-залів і місць харчування для конференцій,
- Ефективне, швидке, ввічливе обслуговування гостей,
- Залишатися гнучким для забезпечення задоволеності клієнтів,
- Підготовка та обслуговування сніданків, конференцій, обслуговування в номерах та a la carte,
- Сприяння додаткових продажів,
- Створення гостинної атмосфери в конференц-залах,
- Підтримка порядку в місцях харчування та конференц-зоні.
Вимоги:
- Досвід роботи: готові навчати;
- Знання мов: українська, англійська (розмовний рівень);
- Відповідальність, ініціативність, креативність та уважність до деталей;
- Бажання працювати, навчатися та розвиватися;
Radisson Blu Hotel, Kyiv Podil City Centre запрошує на роботу Менеджера з постачання-комірника
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування згідно чинного законодавства.
- Корпоративне медичне страхування.
- Безкоштовне харчування.
- Тренінги та програми розвитку – ми ростимо таланти – таланти ростять нас!
- Спеціальні ціни на проживання в готелях групи Radisson Hotel Group по всьому світу.
Обов’язки:
- Організація та проведення закупівель FMCG (локальні постачальники).
- Пошук нових постачальників, узгодження умов співпраці, укладення договорів, забезпечення наявності альтернативних постачальників.
- Контроль за наявністю товарів на складі, із розрахунку оптимального запасу, своєчасне поповнення запасів та проведення інвентаризації складу.
- Організація своєчасного документообігу між підприємством та постачальниками.
- Контроль розрахунків із постачальниками.
- Прийом, облік і зберігання товарів на складі.
- Розміщення товару у місцях зберігання, дотримання режимів зберігання продукції та чистоти на складі.
- Участь у впровадженні та удосконаленні системи менеджменту якості, системи менеджменту безпеки харчових продуктів та інших систем управління на підприємстві.
- Дотримується вимог стандартів ISO 9001, ISO 22000, ISO/TS 22002-1 та документації системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів (документованих процедур, робочих процедур, інструкцій та ін.).
Вимоги:
- Повна вища освіта;
- Знання англійської мови на рівні Іntermediate;
- Бажано досвід роботи з групами товарів FMCG;
- Досвід роботи з 1С / BAS / MaterialsControl (бажано), або здатність швидко освоювати нові програми;
- Відповідальність, скрупульозність, комунікабельність, націленість на результат.
(м. Боярка, вул. Хрещатик, 83):
Ерготерапевт, фізичний терапевт
заробітна плата договірна
заробітна плата договірна
За довідками звертатись у робочий час з 8:30 до 17:00 з понеділка по п’ятницю за телефонами:
045-983-65-51, відділ кадрів
066-741-39-99, Валентина Василівна
E-mail для резюме: kodl@ukr.net
Новосілківський академічний ліцей «Ерудит» запрошує на роботу вчителів:
– початкової школи
– математики
– української мови
– зарубіжної літератури
А також відкриті вакансії:
– підсобного працівника їдальні
– кухаря
– вихователя-супроводу шкільного автобуса
Звертатися за адресою: с. Новосілки, вул. Нова, 1
За детальною інформацією звертатись за телефоном:
+38 (097) 953-84-24 Лідія Володимирівна
Місцезнаходження:
- Київ, Пуща Водиця, 14-та лінія.
Запрошує на постійну роботу завідувача кабінету навчального в Інноваційний освітній центр.
Контакти: начальник Інноваційного освітнього центру – Ковальчук Тетяна Володимирівна, тел. 097 999 94 84.
Освіта: Педагогічна: магістр, бакалавр.
Досвід роботи: Не має значення, але в пріоритеті.
Функціональні обов’язки: Забезпечення навчального процесу: викладання шкільних предметів, проведення освітніх заходів.
Графік та умови роботи: Гнучкий графік роботи. Безкоштовне проживання, можливість харчування за додаткову оплату.
Додаткові вимоги: Творчість, організованість, дисциплінованість, толерантність, відсутність шкідливих звичок, любов до дітей.
Рівень заробітної плати:
Місячний посадовий оклад завідувача кабінету навчального – 13 747 грн.
- можливість преміювання та доплати за інтенсивність.
Необхідні документи для працевлаштування:
- Копія паспорту, коду;
- Диплом про освіту, Свідоцтво про середню повну освіту;
- Трудова книжка;
- Приписне посвідчення (для чоловіків);
- Три фотографії 3х4;
- Довідка навчального закладу про індивідуальний графік роботи для студентів магістратури;
- Медична книжка.
Місцезнаходження:
Закарпатська область, Хустський район, село Березники, вул. Без назви, 1. (від’їзд на маршрутному автобусі від залізничного вокзалу м.Свалява)
Запрошуємо на постійну роботу: вихователем, культорганізатором, інструктором з фізкультури, інструктором оздоровчо-спортивного туризму.
Контакти:
Керівник Служби забезпечення функціонування співдружності «Артек Закарпаття».
Пинчук Павло В’ячеславович, тел. 067 444 40 07, 063 428 46 75.
Освіта: магістр, бакалавр, фаховий молодший бакалавр, молодший спеціаліст, студенти педагогічного напряму.
Досвід роботи: Не має значення, але в пріоритеті.
Функціональні обов’язки: Забезпечення безпеки життєдіяльності дітей, організація дитячого дозвілля, виховні заходи, надання умов для сприяння всебічного розвитку дитини.
Графік та умови роботи: Гнучкий графік роботи. Тривалість зміни – 21 день, безкоштовне проживання, можливість харчування за додаткову оплату.
Додаткові вимоги: Творчість, організованість, дисциплінованість, толерантність, відсутність шкідливих звичок, любов до дітей.
Рівень заробітної плати:
Місячний посадовий оклад: вихователя, культорганізатором, інструктором оздоровчо-спортивного туризму, інструктора з фізкультури – 10 477 грн.
- можливість преміювання та доплати за інтенсивність.
Необхідні документи для працевлаштування:
- Копія паспорту, коду;
- Диплом про освіту, Свідоцтво про середню повну освіту;
- Трудова книжка;
- Приписне посвідчення (для чоловіків);
- Три фотографії 3х4;
- Довідка навчального закладу про індивідуальний графік роботи для студентів;
- Медична книжка.
У EdTech-компаніЇ ЯвКурсі, що готує старшокласників до НМТ (ЗНО), є вакансія за програмою Work&Study
Це точно для тебе, бо…
- досвід не потрібен
- робота в другій половині дня у навчальному центрі компанії у Києві
- можлива часткова зайнятість, а заробітна плата приваблива — від 8000 до 24000 грн (від 333 грн/година)
- резюме не треба
Супер! А що по вимогам до тебе?
- Бал твого улюбленого предмету на ЗНО (НМТ) повинен бути 180+
- Бажання пройти відповідну підготовку, опанувати сучасні методики викладання онлайн та блендед-навчання
Останній день подачі заявок — 26 листопада. Початок програми 27 листопада .
Тому не гай часу на роздуми! Дізнавайся детальніше про програму та подавай заявку: https://bit.ly/student-job-17!
Чудова можливість для студентів старших курсів Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського працевлаштуватися в Урядовому контактному центрі, який у цей нелегкий для усіх нас час робить все можливе і надможливе для опрацювання максимальної кількості звернень громадян України.
Усі деталі за посиланням:
https://qrfy.com/api/storage/gcs/pdf/qrfyprod/bde790b3-da94-46eb-96c9-ca1810055dc4.pdf
Громадська організація «КримСОС» (м. Київ) шукає до своєї команди особу на заміщення вакантної позиції Автора текстів/Копірайтера на повну зайнятість в рамках угоди з УВКБ ООН UKR01/2022/MY/0000000283/001 для підтримки інформаційно-комунікаційних заходів проекту «Посилення спільнот ВПО в західних та центральних областях України».
ОБОВ’ЯЗКИ
- Писати привабливі інформаційні та PR матеріали (статті, анонси, релізи, новини тощо).
- Проводити інтерв’ю з активістами/волонтерами для написання історій.
- Розуміти специфіку написання текстів та допомагати з контентом для соціальних мереж та e-mail-розсилок.
- Робити рерайт та редагування готових текстів.
- Генерувати креативні ідеї, інформаційні приводи та інноваційні способи просування соціальних ініціатив.
- Проводити фотозйомку / відеозйомку для супроводу інформаційних матеріалів.
ВИМОГИ
- Вища освіта, бажано у сфері PR/комунікацій/ журналістики, гуманітарних наук.
- Вільне володіння українською та англійської на рівні Intermediate.
- Відмінні письмові навички.
- Досвід інформаційної/PR роботи, SMM, журналістики буде перевагою.
- Комп’ютерна грамотність з високим рівнем навичок використання стандартних офісних програм (наприклад, Microsoft Word, Excel та PowerPoint).
- Дотримання дедлайнів та робота з командою.
- Вміння працювати в базових графічних редакторах не обов’язково, але вітається.
- Можливість дотримуватись принципів та політик ООН під час надання послуг, в тому числі, щодо протидії та недопущення сексуальної експлуатації та зловживання та Глобальних Компактних принципів ООН.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
- Грамотність;
- Вміння працювати з великими обсягами інформації;
- Відповідальність;
- Відмінні навички управління часом та дотримання дедлайнів;
- Сильні навички міжособистісного спілкування та командної роботи.
ПРОПОНУЄМО:
- Цікаву динамічну роботу на користь українського суспільства та населення, постраждалого від війни;
- Роботу в дружній команді;
- Роботу із міжнародними донорськими організаціями;
- Офіційне працевлаштування та конкурентну заробітну плату;
- Термін контракту – 6 місяців із можливістю пролонгації;
- Роботу в комфортному офісі в центрі м. Київ.
ПОДАЧА РЕЗЮМЕ:
Листи без мотиваційного листа не розглядаються.
Дедлайн для подачі резюме – 15 вересня 2022 року
ВІДБІР КАНДИДАТІВ:
Відбір буде здійснюватися за допомогою телефонних або особистих співбесід із кандидатами. В рамках відбору ми можемо попросити вас виконати пробні завдання, а також надати контакти рекомендателів.
ГО «КРИМСОС» зв’яжеться із відібраними кандидатами(-ками). Надсилаючи резюме, ви погоджуєтесь на обробку та зберігання ваших персональних даних згідно законодавства України про захист персональних даних.
🟦 Старший/-a менеджер/-ка з комунікацій та зв’язків з громадськістю в Програму USAID DOBRE (09.03) https://bit.ly/3Zma3RW
🟦 Спеціаліст/-ка з реагування на надзвичайні ситуації в Програму USAID DOBRE (09.03) https://bit.ly/3EJN1gh
🟦 Психолог/психологиня до UNFPA, Фонду ООН у галузі народонаселення в Україні (15.03) https://bit.ly/3EGTb0k
🟦 Фінансовий/а менеджер/ка для Truth Hounds (03.03) https://bit.ly/3SyZVmG
🟦 Експерт/ка-консультант/ка з банківських кредитів та державних грантів для МСП, “EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП” (05.03) https://bit.ly/3J193h4
🟦 Національний/-а консультант/-ка з реінтеграції портфоліо ветеранів – Міжнародна організація з міграції, Представництво в Україні (03.03) https://bit.ly/3xYWpc0
🟦 Журналіст/ка в команду Bihus.Info (10.03) https://bit.ly/3kAAO6s
🟦 DW Akademie шукає тренерів/ок і консультантів/ок з комунікацій та SMM для медіа (06.03) https://bit.ly/3IqGkk7
🟦 Юрист_ка Гарячої лінії в громадську організацію Донбас СОС (06.03) https://bit.ly/3xUe18Z
🟦 Головний/а фахівець/чиня з адміністративних питань, Товариство Червоного Хреста України (24.03) https://bit.ly/3Z7Xl9Y
🟦 Фахівець/чиня з надання гуманітарної допомоги населенню, Товариство Червоного Хреста України (24.03) https://bit.ly/3EIz1mF
🟦 Проєкт Ради Європи: національні експерт(к)и у сфері українського виборчого законодавства та практики (14.03) https://bit.ly/3L0w45d
👉 Вакансії у різних містах України
🟦 Finance officer, Данська Рада з питань біженців, Харків (13.03) https://bit.ly/3ZpyCxp
🟦 ЮНІСЕФ шукає ICT Associate для свого Одеського польового офісу (12.03) https://bit.ly/3Zm8un2
🟦 ЮНІСЕФ шукає керівника(цю) програм із захисту дитини для свого Полтавського польового офісу (02.03) https://bit.ly/3kBSnmU
🟦 Фахівець/чиня зі збору та обробки даних та звітності, Товариство Червоного Хреста України (24.03) https://bit.ly/3kBWMGn
🟦 Пакт шукає регіонального координатора(-ку) в Вінницькій області, PHS R&R (13.03) https://bit.ly/41xsYLv
🟦Психолог/иня для проекту ЮНІСЕФ в Житомирській області (12.03) https://bit.ly/3kx2fhA
👉 Ще більше вакансій тут: https://www.prostir.ua/category/jobs/
Логопедичний центр UMSCHOOL запрошує енергійних кваліфікованих спеціалістів, які з любов’ю та турботою готові працювати з дітками віком від 2 до 12 років.
Працюємо за авторською методикою та програмою. Ефективність яких перевірена на більш ніж 25000 дітей.
Працюємо чуйно, з любов’ю та націлені на результат в офлайн та онлайн форматах. Цінності компанії :
- Любов до дітей та індивідуальний підхід.
- Високий рівень професіоналізму спеціалістів.
Запрошуємо на роботу: логопеда, вихователя, реабілітолога, помічника вчителя, нейропсихолога, вчителя початкових класів, викладачів вузької спеціалізації.
+380677181890
@umschool.top
@logoped_umschool.top
Фахівчиня/фахівець освітнього відділу у Мистецький арсенал
Що ми очікуємо:
- повну вищу освіту рівня спеціаліста чи магістра (документально підтверджену), бажано в царині гуманітарних наук
- досвід розробки і втілення освітніх програм і проєктів
- володіння англійською мовою на рівні Upper Intermediate та вище
Що входитиме в обов’язки:
- розробка та координація освітніх програм до виставок та інших проєктів Мистецького арсеналу (онлайн і офлайн проєкти)
- написання текстів для аудіогідів, екскурсій, квестів тощо
- створення та менеджмент програмної складової освітнього фестивалю NEOcвітній Арсенал
Більше про вакансію http://bit.ly/3EL6DjY
Надсилайте короткий мотиваційний лист та СV у форматі PDF на адресу vacancy@artarsenal.gov.ua з темою листа Фахівчиня/фахівець освітнього відділу
Асистент/ка проєктів в “Український інститут міжнародної політики”
(https://www.facebook.com/UkrInstituteforInternationalPolitics/)
Основні обов’язки:
Координація довготривалого проекту
Ефективне ведення комунікації
Організація заходів на території України та за її межами
Аналіз інформації
Часті робочі відрядження по Україні та за кордон
Підготовка звітів та іншої документації.
Вимоги:
Вища освіта у сфері політології, міжнародних відносин, історії, соціології, комунікацій, журналістики
Англійська мова – upper-intermediate
Грамотність та вільне володіння українською мовою
Готовність до частих відряджень в Україні та за кордоном
- Робота з соціальними мережами
- Готовність до ненормованого робочого графіку
Ми пропонуємо:
цікаву роботу та офіційне працевлаштування;
конкурентну заробітню платню
досвід написання проєктів та грантових заявок
комфортні умови праці в офісі біля Михайлівскої площі в м. Києві
Чекаємо CV (українською чи англійською мовами) office@uiip.org.ua, тема – «асистент/ка проєктів (прізвище)».
Юристка/юрист з моніторингу в Transparency International Ukraine
Обов’язки:
відстежування динаміки роботи ВАКС;
відвідування судових засідань ВАКС;
аналіз законодавства щодо гучних судових справ ВАКС та їх огляд.
Вимоги:
неповна або повна юридична освіта (розглядаємо можливість прийняття студентів юридичних факультетів);
базові знання кримінального процесу та права, законодавства в антикорупційній сфері;
навички користування сучасними інформаційно-телекомунікаційними системами збору та аналізу даних.
Більше про вакансію http://bit.ly/3INu0vJ
Оплата послуг: щомісячна плата за рахунок грантових коштів
Вид зайнятості: повна зайнятість.
Місце роботи: м. Київ.
Надішліть своє CV та короткий мотиваційний лист на адресу hr-tiu@ti-ukraine.org з темою повідомлення “Молодший юрист”.
Аналітик/иня з питань децентралізації та місцевого самоврядування в Лабораторію законодавчих ініціатив
Обов’язки:
розробка дизайну аналітичних та соціальних досліджень з питань публічної політики
проведення аналітичних та соціальних досліджень
написання звітів аналітичних та соціальних досліджень з питань публічної політики
Вимоги:
вища освіта (соціологія, політологія, але за наявності належної мотивації розглянемо й інші спеціальності)
досвід написання (аналітичних) текстів
знання англійської мови на рівні не нижче Upper-Intermediate
Ми пропонуємо:
конкурентну заробітну плату
гнучкий графік роботи
Більше про вакансію http://bit.ly/3YRz1cc
Чекаємо на Ваше резюме з коротким мотиваційним листом до 7 березня включно на адресу: vacancy@parliament.org.ua, тема листа: «Аналітик_иня з питань децентралізації та місцевого самоврядування»
Спеціаліст/ка у сфері соціальної роботи з підлітками та молоддю в
ГО «Всеукраїнський громадський центр «Волонтер» (https://volunteer.kiev.ua/)»
Вимоги:
освіта – психолог/соціальний педагог/соціальний працівник) з релевантним досвідом роботи від 1 року
готові взяти студента/ку 3-6 курсу
відкритість до нових знань і форматів роботи
Обов’язки:
організація та проведення групових та індивідуальних заходів
взаємодія із відповідними представниками навчальних закладів
ведення обліково-звітної документації
Умови роботи:
робота у очному форматі (на базі навчальних закладів м. Києва)
часткова зайнятість
стабільна щомісячна оплата праці
Більше про вакансію https://bit.ly/3IdAnIk
Резюме очікуємо на електронну адресу: aupc.volunteer@gmail.com. Тема листа – «Спеціаліст (спеціалістка) у сфері соціальної роботи з підлітками та молоддю»
Помічник/ця аналітика ринку нафтопродуктів в
консалтингову компанію Exploration and Production Consulting (https://expro.com.ua/) напрямок НафтоРинок (https://nefterynok.info/) , що спеціалізується на ринках нафти, нафтопродуктів та АЗС в Україні та світі.
Вимоги:
- Вища освіта (студент останніх курсів) за економічними, юридичними, природничими спеціальностями, а також «журналістика»;
- Знання української, англійської мов (середній рівень +).
- Вміння (навички) писати тексти;
- Бажання навчитись аналізувати події та робити огляди;
- Загальна зацікавленість в економічному житті країни, креативність;
НафтоРинок пропонує:
Познайомитись з цікавим ринком пального та відкрити для себе нове коло спілкування
Графік роботи: з 09:00 до 18:00 в робочі дні, можливий інший зручний для студента графік
Зарплата від 15 тис. грн. після випробувального терміну, також розмір визначається за результатами співбесіди
Офіс в районі М «Тараса Шевченка» (Подільський район, Київ
- Офіційне працевлаштування
Основні вимоги:
- Студент(-ка) останнього курсу або випускник (-ця) юридичного факультету
- Вміння складати чітку та лаконічну кореспонденцію, юридичні меморандуми, трансакційні документи англійською та українською мовами
- Знання мов: англійська – професійне володіння
- Про-активний підхід до роботи, ініціативність
- Відповідний досвід роботи буде перевагою
Обов’язки:
- Пошук інформації, пов‘язаної з чинним законодавством, судовою практикою тощо
- Підготовка висновків, діаграм, презентацій, маркетингових матеріалів та ін.
- Переклад документів з української на англійську мову та навпаки
- Допомога юристам у розробці юридичних та фінансових документів
Ми пропонуємо:
- Цікаві проекти та унікальний досвід;
- Високопрофесійну команда провідної української юридичної фірми;
- Медичне страхування після успішного проходження випробувального терміну.
Надіслати резюме cv@sk.ua
Вимоги:
- Вища освіта
- Добре розвинені навички ділової комунікації та листування, дотримання конфіденційності
- Особисті якості: готовність прийти на допомогу, клієнтоорієнтованість, відповідальне ставлення до роботи, пунктуальність, самостійність
- Бажаний рівень володіння англійською мовою — Upper-Intermediate
- Досвід роботи на аналогічній чи наближеній за обов’язками посаді буде перевагою
- Обов’язки:
- Прийом кореспонденції та телефонних дзвінків
- Виконання доручень адвокатів
- Документообіг
- Офіс-менеджмент — зустріч гостей та клієнтів (приготування кави, чаю), замовлення необхідних товарів для офісу, виклик технічних спеціалістів тощо
- Робота з бюро перекладів
- Кур’єрська доставка документів
- Допомога із оформленням публікацій для сайту/соцмереж
- Організація бухгалтерського обліку
- Отримання витягів з держреєстрів;
- Організація процесу ведення особових справ працівників об’єднання, підготовка наказів
- Ведення офісних витрат
- Допомога в організації заходів
- Організація відряджень та поїздок
Умови роботи:
Повна зайнятість, графік 09:30−18.30; сб., нд., державні свята — вихідні
Офіційне працевлаштування
З/п 15 000 UAH. Можливий перегляд після випробувального терміну
Молодий та прогресивний колектив
Можливість кар’єрного розвитку
Комфортні умови праці, офіс у БЦ Horizon Office Towers
Чекаємо резюме на адресу office@advanq.com
Більше інформації в наших соцмережах:
ГО “Центр протидії корупції” (https://antac.org.ua/about/) в пошуках спеціалістів/ок!
- Юрист/ка з моніторингу антикорупційних проваджень
- Експерт/ка з моніторингу та оцінки
- Адміністративний асистент/ка
Опис всіх вакансій та як податись http://bit.ly/3H8kFhg
- Менеджер(-ка) з комунікацій у проєкті підтримки тимчасово окупованих міст: https://bit.ly/1vacancyUVS
- Контент-менеджер(-ка) для соцмереж організації: https://bit.ly/2vacancyUVS
- Менеджер(-ка) спільноти УВС: https://bit.ly/5vacancyUVS
- Асистент(-ка) з фандрейзингу: https://bit.ly/4vacancyUVS
- Менеджер(-ка) по роботі з тимчасово окупованими територіями: https://bit.ly/5vacancyUVS
АГРОМАТ — це справжні історії, які ми з 1993 року створюємо разом з нашими клієнтами, партнерами та постачальниками. Разом ми починали з маленької компанії, а стали обличчям українського ринку кераміки. Більшість плитки та сантехніки, яка прикрашає інтер’єри будинків, популярні ресторани, розкішні готелі і величезні стадіони — родом з АГРОМАТ.
АГРОМАТ сьогодні — це національна мережа інтеграційних просторів стильних рішень «Одяг для дому». Створюємо стильні рішення для естетів.
ВАКАНСІЇ
Помічник менеджера ЗЕД у відділ закупівель плитки
АГРОМАТ запрошує тебе приєднатися до нашої команди на посаду — Помічник менеджера ЗЕД у відділ закупівель плитки!
Зони відповідальності:
- своєчасна та якісна обробка запитів від менеджерів з продажу;
- своєчасне та якісне оформлення замовлень товарів і стендового обладнання на експозицію;
- просування закріпленої групи товарів для забезпечення виконання КРІ та робота із асортиментом;
- інформаційна підтримка департаментів продаж по закріпленій товарній групі;
- проведення переговорів із постачальниками, покращення умов співпраці;
- своєчасне вирішення питань з рекламаціями.
Ми пропонуємо:
- офіційне працевлаштування;
- графік роботи Пн-Пт 9:00 — 18:00 (home office + company office);
- стабільна та своєчасна виплата заробітної плати;
- розвиток і навчання;
- прозора комунікація;
- кар’єрне зростання;
- програма матеріальної допомоги;
- корпоративна програма обслуговування в провідній мережі медичних клінік;
- знижки співробітникам на товари компанії.
Ми чекаємо:
- вища освіта (повна/не повна) ;
- знання англійської мови не нижче рівня B2;
- знання Excel
Менеджер з продажу
Опис вакансії менеджера з продажу
АГРОМАТ запрошує тебе приєднатися до нашої команди на посаду — Менеджер з продажу!
Ми пропонуємо:
- офіційне працевлаштування;
- стабільна та своєчасна виплата заробітної плати;
- розвиток і навчання;
- прозора комунікація;
- кар’єрне зростання;
- програма матеріальної допомоги;
- корпоративна програма обслуговування в провідній мережі медичних клінік;
- знижки співробітникам на товари компанії.
Обов’язки:
- робота з клієнтами у салоні-магазині;
- робота з архітекторами та дизайнерами;
- пошук та залучення нових клієнтів;
- виїзди на об’єкти, комплектація;
- ведення переговорів;
- складання комерційних пропозицій, оформлення рахунків.
Чекаємо:
- комунікативність;
- клієнтоорієнтованість;
- базові навички продаж;
- знання ринку плитки та сантехніки (буде перевагою)
- вміння вести професійну активність в соц.мережах (бажано);
- вища, незакінчена вища освіта.
Контакти:
Email – ratushnyak.i@agromat.ua
Номер телефону – 067 213 11 34 , також на цьому номері viber/telegram
Умови роботи – повна зайнятість. Після випробувального терміну є можливість працювати віддалено.
Заробітна плата на випробувальний термін 15 000 грн
Заробітна плата після випробувального терміну 25 000 грн.
- Вакансія помічник менеджера ЗЕД розміщена за адресою: https://www.work.ua/employer/my/jobs/view/5177506/
- Вакансія менеджер з продажу розміщена за адресою: https://www.work.ua/employer/my/jobs/view/5175422/
Посилання на сайт компанії : https://www.agromat.ua/pro-kompaniyu/
Відповідальний за інформаційне наповнення сторінки: завідувач практики