ВЛАСЕНКО Олена Олександрівна

ВЛАСЕНКО Олена Олександрівна

Кандидат економічних наук, доцент

Доцент кафедри психології, філософії та суспільних наук Навчально-наукового гуманітарного інституту Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського.

 

Дисертація на тему: «Удосконалення процесу прийняття та реалізації управлінських рішень на торговельних підприємствах в умовах невизначеності», спеціальність 08.06.01 Економіка, організація та управління підприємствами (2003).

Магістр зі спеціальності «Психологія», спеціалізація «Медична психологія».

Сфера наукових інтересів: професійна компетентність, психологія професійного мовлення, конфліктологія, психологія управління.

Автор наукових публікацій у вітчизняних фахових наукових виданнях з напряму Психологія, у періодичних наукових виданнях інших держав, які входять до ОЕСР та/або ЄС, у виданнях, проіндексованих у базах даних Web of Science Core Collection або Scopus.

ORCID https:/orcid.org/0000-0002-1011-1965

Автор монографії: «Психологія формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх менеджерів».

Викладає дисципліни: «Психологія управління», «Психологія праці», «Психологія бізнесу», «Конфліктологія», «Психологія лідерства», «Екстремальна та кризова психологія», «Психологія та етика ділового спілкування», «Майстерність публічного виступу».

Контакти:

Публікації, стажування, підвищення кваліфікації 

 

1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection

 

 

1.                  Власенко О.О. Мовленнєва і мовна компетентності особистості: теоретично-психологічна проекція. «Вісник Національного авіаційного університету.» Серія: Педагогіка. Психологія. № 19. Київ. 2021. С. 119-127. DOI: https://doi.org/10.18372/2411-264X.19.16252

2.                  Власенко О.О. Освітні детермінанти розвитку мовленнєвої компетентності менеджерів в сучасних ЗВО. All Ukrainian Scientific-Practical Magazine “Principal of School Liceum Gymnasium” – Special Thematic Issue “Higher Education of Ukraine in the Context of Integration into the European Educational Space”. № 2. Book 3.  Volume І (88). K.: Gnosis. 2020-2021. Р. 116-124

3.                  Власенко О.О. Психологічний феномен альянсу мовленнєвої та професійної компетентності. «Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського». Серія: Психологія. Том 33 (72) № 1, 2022. C.87-92  DOI https://doi.org/10.32838/2709-3093/2022.1/14

4.                  Власенко О.О. Концептуальні передумови виникнення професійно-мовленнєвої компетентності. “Габітус”.  Випуск 35. 2022.  С. 94-99 DOI https://doi.org/10.32843/ 2663-5208.2022.35.12

5.                  Власенко О.О. Роль мовлення та професійно-мовленнєвої компетентності у комунікаційному процесі управління організацією. «Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія». №1, 2022. С.153-158 DOI https://doi.org/10.32782/psy-visnyk/2022.1.29

6.                  Власенко О.О. Вплив професійно-мовленнєвої компетентності на становлення професійної діяльністі менеджера. «Наукові праці МАУП. Психологія» № 2 (55). 2022. С.14-20 DOI https://doi.org/10.32689/maup.psych.2022.2.2

7.                  Власенко О.О. Рефлексивність та її значення в професійно-мовленнєвій компетентності менеджера. Науковий журнал « Габітус».  №41, 2022, С. 119-123 DOI https://doi.org/10.32782/2663-5208.2022.41.20

8.                  Власенко О.О. Психологічний аспект сприйняття мовлення в професійному спілкуванні. «Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія» Том 33 (72) № 5, 2022. С.32-36. DOI https://doi.org/10.32782/2709-3093/2022.5/06

9.                  Власенко О.О. Психологічне сприйняття професійного мовлення менеджерами в розрізі інформаційної насиченості ділового документу «Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія» № 3 / 2022. С.85-88. DOI: https://doi.org/10.32782/psy-visnyk/2022.3.17

10.              Власенко О.О. Когнітивно-функціональний критерій як підгрунтя дослідження професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх менеджерів «Наукові праці МАУП. Психологія» № 3 (56) за 2022 рік. С.5-9 DOI https://doi.org/10.32689/maup.psych.2022.3.1

11.              Власенко О.О. Емпіричні дослідження когнітивно-функціональної обізнаності майбутніх менеджерів у розрізі розвитку їхньої професійно-мовленнєвої компетентності. Науковий журнал «Габітус». № 46. 2023. С. 68-73. DOI https://doi.org/10.32782/2663-5208.2023.46.9

12.              Власенко О.О. Оцінка рівня обізнаності структурного показника професійного повідомлення з позиції аналізу професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх менеджерів. «Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського». Серія: Психологія. Том 34 (73) № 1, 2023. С. 105-110. DOI https://doi.org/10.32782/2709-3093/2023.1/17

13.              Власенко О.О. Аналіз рівня фахово-інформаційної насиченості продукованого професійного повідомлення з позиції професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх менеджерів Науковий журнал «Габітус». № 47. 2023. 2023. C. 51-55. DOI https://doi.org/10.32782/2663-5208. 2023.47.8

14.              Власенко О.О. Рівень сприйняття письмового професійного повідомлення як чинник професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх менеджерів Науковий журнал «Габітус». № 48. 2023. С. 66-70. DOI  https://doi.org/10.32782/2663-5208. 2023.48.11

15.              Власенко О.О. Емпіричне дослідження рівня аудіювання професійного висловлювання, як показника професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх менеджерів Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського». Серія: Психологія. Том 34 (73) № 2, 2023. С.49-54. DOI https://doi.org/10.32782/2709-3093/2023.2/09

16.              Власенко О.О. Емпіричне дослідження рівня професійної ввічливості продукування професійних повідомлень майбутніми менеджерами.  «Проблеми гуманітарних наук. Психологія» № 51, 2023. С. 33-38. DOI https://doi.org/10.32782/2312-8437.51.2023-1.4

17.              Власенко О.О. Дослідження рівня показника рефлексії професійно-мовленнєвого досвіду майбутніх менеджерів. «Наукові праці МАУП. Психологія» № 1 (57). 2023. С. 5-10. DOI https://doi.org/10.32689/maup.psych.2023.1.1

18.              Власенко О.О. Дослідження загального рівня професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх менеджерів. «Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія», №1. 2023. С.52-56. DOI https://doi.org/10.32782/psy-visnyk/2023.1.10

19.              Власенко О.О. Самодетермінація особистості в моделі розвитку професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх менеджерів.  «Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія» № 3, 2023. С.11-16. DOI: https://doi.org/10.32782/academ-ped.psyh-2023-3.02

20. Власенко О.О. Становлення компетентності як умови відповідності професійного мовлення менеджера. «KELM (Knowledge, Education, Law, Management)» № 3(47), 2022. С.112-118 DOI https://doi.org/10.51647/kelm.2022.3.19

21. Власенко О.О. Психологічна оцінка мотиваційного компоненту професійного мовлення менеджера. «KELM (Knowledge, Education, Law, Management)» № 5(49), 2022. С.66-72 DOI https://doi.org/10.51647/kelm.2022.5.12

22. VlasenkoО., Korolchuk, V., Myronets, S., Boltivets, S., & Mykhaylyshyn, U. (2023). Disonancia cognitiva en la psicología de la producción del discurso profesional de los gerentes . Interacción Y Perspectiva13(2), 203-217. DOI 10.5281/zenodo.7812192

23. Vlasenko, O., & Maistruk, V. (2023). Linguistic Strategies for Professional Politeness Among Aspiring Managers: An Analysis of Organizational Psycholinguistics. Східноєвропейський журнал психолінгвістики10(1), 266-280. https://doi.org/10.29038/eejpl.2023.10.1.vla

24. Ardelian O. ., Kryva L. ., Vlasenko О. ., Boiko O. ., Benkovska N. ., Milchevska . . Cultural exchange and cross-border dynamics in Europe: exploring language, heritage, and shared ideals. Multidisciplinary Science Journal . 2024. № 6. C. e2024ss0708. URL: https://malque.pub/ojs/index.php/msj/article/view/3061.

25.Frenkel, S.M., Vlasenko, O.O., Savytskyi, I.V., Savytskyi, V.I. (2021) Features of students mental health indicators during the academic year under pandemic conditions of covid-19. PhOL- PharmacologyOnLine, 776-780. URL : http://surl.li/smqra

 

 

3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)

 

 

Власенко О.О. (2024). Психологія формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх менеджерів : монографія. Київ : Компринт, 381с.

 

 

4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування

 

 

1.Власенко О. О. Методичні рекомендації для підготовки дипломних робіт зі спеціальності «Маркетинг» освітнього рівня «Магістр». К.: ЦП «Компринт», 2021.18 с.

2. Власенко О. О. Методичні рекомендації для підготовки курсових робіт зі спеціальності «Маркетинг» освітнього рівня «Бакалавр».  К.: ЦП «Компринт», 2021.12 с.

3. Власенко О.О. Професійна етика управителя К.: ЦП «Компринт», 2022.18 с.

4. Власенко О. О. Мотиваційнмй менеджмент. К.: ЦП «Компринт», 2022. 18 с.

5. Власенко О. О. Професійно-мовленнєва діяльність менеджерів К.: ЦП «Компринт», 2022. 22с.

 

 

12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій

 

 

1.    Коморбідність постпандемічного розвитку громадянського суспільства України в розрізі евроінтеграційних процесів // «Теоретичні та прикладні проблеми розвитку громадянського суспільства і євроінтеграційних процесів державного будівництва» МАУП, Науково-практична конференція  від 20.11.2020 р.

2.    «Інноваційні підходи до управління підприємством в умовах нової соціальної реальності»//Розбудова інноваційних економіки, менеджменту та освіти в умовах нової соціальної реальності»: VI Міжнародна науково-практична конференція МАУП, від 20 квітня 2021 року

3.    Strategic directions of personnel management in a post-liquid crisis situation //  «Економіка та людиноцентризм: сучасний фундамент розвитку людства»: V Міжнародна наукова конференція , 23-24 квітня 2021 року на базі факультету економіки та менеджменту в Університеті Лейпцигу (Німеччина).

4.    Етичні та психологічні аспекти ділових взаємовідносин у постковідній реальності  //«ACTUAL TRENDS OF MODERN SCIENTIFIC RESEARCH»: X Міжнародна науково-практична конференція, 9-11 травня 2021 року, Мюнхен, Німеччина

5.    Управління міжнародними зв’язками підприємства в умовах кризової ситуації спричиненої Covid-19// I Міжнародна науково-практична конференція «TOPICAL ISSUES OF MODERN SCIENCE, SOCIETY AND EDUCATION» 8-10 серпня 2021 року, Харків, Україна

6.    Інноваційні підходи до управління маркетинговою діяльністю підприємства. Збірник наукових праць II Міжнародної науково-практичної конференції «Science, innovations and education: problems and prospects» (м. Токио, Япония, 15-17 вересня 2021р.),

7.    Управління просуванням товарів кінцевому споживачу в сучасних кризових умовах. Збірник наукових праць XI Міжнародної науково-практичної конференції  «EUROPEAN SCIENTIFIC DISCUSSIONS»

(м. Рим, Італія, 2-14 вересня 2021р.),

8.    Психологічні вимоги до комунікативної компетентності майбутніх менеджерів /V Міжнародної науково-практичної конференції ПСИХОЛОГІЧНІ ВИМІРИ ОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В КОНТЕКСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ, 22 квітня 2022 року. м. Київ

9.    Критерій рефлексивності в психології професійного мовлення менеджера Міжнародна наукова конференція “Роль психології та педагогіки в духовному розвитку сучасного суспільства” від 30–31 липня 2022 року м. Рига, Латвійська Республіка.

10.             МІСЦЕ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗВО / Інтеграція теорії у практику: проблеми, пошуки, перспективи : матеріали II міжнар. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 04 листоп. 2022 р.) / гол. ред. О. М. Тогочинський ; Академія Державної пенітенціарної служби. Чернігів : Академія ДПтС, 2022. 522 с. С.58-62

11.             Психологічні особливості сприйняття мовлення абітурієнтами, зі спеціальності «Менеджмент», при дистанційному навчанні в умовах воєнного стану /Актуальні проблеми психології навчання в сучасній соціокультурній ситуації : збірник тез наукових доповідей круглого столу, присвяченого творчій спадщині І. О. Синиці (м. Київ, 2 листопада 2022 року). Київ: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2022. C. 21-24

12.             Професійне мовлення як інструмент соціалізації особистості в суспільстві Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічні проблеми соціалізації особистості в сучасних умовах»  від 23–24 вересня 2022 року, м. Київ

13.             Цілеутворювально-інтенційний показник у психодіагностниці опанування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх менеджерів / Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 9 грудня 2022 р., м. Київ. Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. С. 86-88.

14.             Cпецифічність впливу професійного мовлення на фахову діяльність менеджера // Scientific research in the modern world. Proceedings of the 1st International scientific and practical conference. Perfect Publishing. Toronto, Canada. 2022. Pp. 530-535.

15.             Психологічний компонент впливу при опануванні професійно-мовленнєвої компетентності, як передумова емоційної стабільності абітурієнта / Соціально-психологічні ресурси особистості в екстремальних умовах: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 28 квітня 2023 р., м. Київ, Україна. С. 91-94.

16.             Вплив професійно-мовленнєвої компетентності на роботу менеджерів при функціонуванні економіки України в умовах євроінтеграційних процесів / Повоєнний розвиток України: виклики та драйвери відновлення і сталого функціонування економіки в умовах євроінтеграційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 25 травня 2023р. м. Київ. Україна. С. 140-141 

17.             Психологічна вимога формування уваги при онлайн навчанні майбутніх менеджерів в умовах воєнного стану /  РОЗВИТОК СУЧАСНОЇ НАУКИ ТА ОСВІТИ: РЕАЛІЇ, ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ, ІННОВАЦІЇ: матеріали ІV Міжнародній науково-практичній інтернет-конференції, 29-31 травня 2023 р. м. Запоріжжя. Україна С.302-396.

18.             Роль мови у формуванні професійної компетентності менеджера: психологічний аспект. /Література, психологія, педагогіка у ракурсах взаємодії. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Дніпро, Україна, 9-10 листопада 2023. C.30-33.

19.             Пізнавально-діяльнісний етап психолого-дидактичних проблем опанування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніми менеджерами. / Світ дидактики: дидактика в сучасному світі.  Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м.Київ, Україна, 07-08 листопада 2023. С.145-148.

20.             Психологічне сприйняття  професійної мови в розрізі функцій професійно-мовленнєвої компетентності менеджера. / Стан, проблеми та перспективи розвитку науки, освіти та технологій. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Ізмаїл, Україна, 20 лютого 2024). C.46-48.

21.             Професійне мовлення як психологічний аспект сталого способу життя особистості. / Траєкторії сталого розвитку України і світу: виклики та драйвери. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. м.Київ, Україна, 26 квітня 2024. С.147-149.

 

 

 

19) діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях

 

 

·         Членство в громадській організації «Українська Асоціація Маркетингу»

·         Член Харківської обласної громадської організації «Науковий центр дидактики менеджмент-освіти»

 

 

 

Відомості про науково-педагогічного працівника, підвищення кваліфікації та стажування

 

Дата заповнення картки

01.10.2024

 

Найменування посади

Доцент кафедри психології, філософії та суспільних наук

 

Структурний підрозділ

ННГІ ТНУ імені В.І. Вернадського

 

Кафедра

кафедра психології, філософії та суспільних наук

 

Трудовий статус посади (основне місце роботи, суміщення, сумісництво)

штат

 

Профілі в е-середовищі:

 

Scholar_Google:

Профіль Google Scholar:

https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=JqH7f98AAAAJ

 

Scopus Author ID:

Профіль Scopus:

Scopus Author ID: 57189348140

 

Web of Science

Профіль Web of Science (ResearcherID):

https://www.webofscience.com/wos/author/record/30427640

 

Researcher ID:

ResearcherID:

https://www.researchgate.net/profile/Olena-Vlasenko-3

 

ORCID ID:

Профіль ORCID:

https:/orcid.org/0000-0002-1011-1965

 

Контакти

e-mail:  тел.: 0682018904

 

Відомості про підвищення кваліфікації (найменування закладу, тема, вид документа, дата видачі, кількість годин (кредитів)

1.       Диплом магістра М20№108131 з спеціальності «Психологія» за спеціалізацією «Медична психологія», від 21.12.2020р.), МАУП, Диплом  М 20№108131 від 21.12.2020р. (92 кредита ЄКТС)

2.       Вивчення англійської мови ESOLS Іnternational (Listening, Reading, Writing (Communicator B2), Certificate GR838023733OV від 01.08.2021.

3.       Семінар «Практична психосоматика: подолання стресу війни», який відбувся 21 квітня 2022 року. (сертифікат №12457620363-2022)

4.       Семінар «Психічні розлади у дітей та підлітків під час війни в Україні», який відбувся 29 квітня 2022 року. (сертифікат № 12457630675-2022)

5.       Учасник майстер класу «Психосоматика стресу та травми» (сертифікат № 2022-1101-1008557-100508) від 5 листопада 2022р.

6.       Учасник міжнародного майстер класу «Як виживаємо, коли все звичне руйнується» (сертифікат№089/08-02-МК) від 8.02.2023р.

7.       Участь у науково-практичній конференції з міжнародною участю «Особливості діагностики, лікування та реабілітації пацієнтів з неврологічною патологією в умовах воєнного часу» (сертифікат №2023-1124-5500665-100185) від 17-18 березня 2023р.

8.       Майстер-клас «Психосоматичне здоров’я жінки під час війни» (сертифікат №2023-1362-5507506- 100402 від 03.11.2023)

9.       Майстер-клас «Менеджмент ПТСР: практичне втілення клінічних настанов» (сертифікат №2023-1362-5507533-199453 від 02.11.2023)

10.   Майстер-клас «Порушення сну: сучасна клінічна практика» (сертифікат №2023-1362-5507532-100446 від 02.11.2023)

11.   Майстер клас «Психосоматика стресу в агресивному соціальному середовищі (сертифікат №2023-1362-5507545-100432 від 03.11.2023)

12.   Учасник науково-практичної конференції «Мистецтво терапії: в умовах воєнного часу» (сертифікат №2024-1352-3703575-199964 від 12.04.2024)

13.   Майстер-клас «Пригнічений настрій, апатія і тривожність – це вже депресія? (сертифікат №2024-1352-3701433-102166 від 22.02.2024)

14.   Учасник науково-практичної конференції «Складна дитина: в пошуках діагнозу і терапії» (сертифікат №2024-1320-3703056-100705 від 04.04.2024)

15.   Майстер-клас «Емоційне вигорання у лікарів під час війни» (сертифікат №2024-1352-3702537-103100 від 27.03.2024)

16.   Майстер-клас «Стрес і мікробіота» (сертифікат №2024-1352-3703334-101370 від 10.04.2024)

17.   Майстер-клас «Алгоритм надання психіатричної та психологічної допомоги пацієнтам зі стрес-асоційованими розладами» (сертифікат №2024-1124-37078554-199735 від 25.06.24)

18.   Підвищення кваліфікації «Прогресивне викладання: інтенсив від Острівців» (30 годин) (сертифікат №00083 від 4 квітня 2024 року

 

Відомості про володіння іноземною мовою: рівень В1, В2, С1, С2

 

Англійська мова В2. ESOLS Іnternational (Listening, Reading, Writing (Communicator B2), Certificate GR838023733OV від 01.08.2021.