ДРОБОТ Ольга Вячеславівна

ДРОБОТ Ольга Вячеславівна

В. о. завідувача кафедри психології, філософії та суспільних наук Навчально-наукового гуманітарного інституту Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського

Професор кафедри психології, філософії та суспільних наук Навчально-наукового гуманітарного інституту Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського, доктор психологічних наук, професор.

 

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук на тему «Психосемантичні особливості професійної свідомості майбутніх менеджерів» зі спеціальності 19.00.01 – Загальна психологія, історія психології (2009).

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора психологічних наук на тему «Психосемантика управлінської свідомості керівника» зі спеціальності 19.00.01 – Загальна психологія, історія психології (2015).

Сфера наукових інтересів: загальна психологія; когнітивна психологія; психосемантика; психологія свідомості; професійна свідомість; психодіагностика; методи психосемантики, індивідуалньні та типові психологічні особливості формування професійної свідомості майбутнього фахівця.

Автор понад 120 наукових та науково-методичних праць у тому числі три навчальних посібника, монографії, фахові статті опубліковані у вітчизняних і зарубіжних наукових виданнях, виданнях Scopus і Web of Science. Неодноразово брала участь у науково-практичних конференціях та науково-методологічних семінарах за міжнародною участю в Україні та за кордоном, член спеціалізованих рад по захисту дисертацій.

Профіль Scopus:

https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=24479695900

Профіль Web of Science (ResearcherID):

https://publons.com/researcher/2285587/olga-drobot/

 

Профіль Google Scholar:

https://scholar.google.com.ua/citations?user=Dtk8DygAAAAJ&hl=uk

Профіль ORCID:

https://orcid.org/0000-0001-5999-7632

Автор оригінальних навчальних робочих програм з дисциплін: «Психосемантика», «Диференційна психологія», «Психодіагностика», «Когнітивна психологія», «Психологія лідерства», «Професійна свідомість фахівця», «Психологія професійного та особистісного розвитку», «Основи психологічного тренінгу», «Психологія конфлікту», «Організаційне консультування».

Викладає дисципліни: «Загальна психологія з практикумом», «Психодіагностика», «Когнітивна психологія», «Основи психосемантики», «Методи та організація наукового дослідження».

Контакти:

drobot.olha@tnu.edu.ua

1) Публікації у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection

 

 

1.      1.1 Дробот О.В., Кривенок Ю.І. Музикотерапія як метод психокорекції агресивності у осіб юнацького віку / О.В. Дробот, Ю.І. Кривенок //«Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія». – К.: НАУ.– 2019. – Вип. 14 (2) – С. 107 – 112. (у фаховому виданні, входить до наукометричної бази даних Index Copernicus). https://orcid.org/0000-0001-5999-7632

2.      1.2. Drobot, O. (2019). Психосемантичні особливості змісту професійної свідомості інженерів. ПСИХОЛІНГВІСТИКА, 25(1), 72-89. https://doi.org/10.31470/2309-1797-2019-25-1-72-89  Web of Sciense

3.      1.3. Trofimov, A., Drobot, O., KоkаrievaA., Maksymova, N., Lovochkina, A., & Kozytska, I. (2019). THE INFLUENCE OF MANAGEMENT STYLE AND EMOTIONAL INTELLIGENCE ON THE FORMATION OF EMPLOYEES’ COMMITMENT AND LOYALTY. Humanities & Social Sciences Reviews, 7(5), 393-404. Scopus https://doi.org/10.18510/hssr .2019.7544

4.      1.4. Trofimov, A., Miliutina, K., Drobot, O., Lyuta, L., Otych, D., Pustovyi, S., & Karamushka, T. (2019). A STUDY ON PSYCHOLOGICAL CAPITAL BY A METHOD OF SEMANTIC DIFFERENTIAL. Humanities & Social Sciences Reviews, 7(5), 387-392. Scopus https://doi.org/10.18510/hssr .2019.7543

5.      1.5. Дробот О.В. Семантика феномену «Соціальне дистанціювання» в умовах пандемії. Збірник наукових праць «Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія». – К.: НАУ.– 2020. – Вип. 17 (2) – С. 116 – 124. https://orcid.org/0000-0001-5999-7632

6.      1.6. Mariia Vovk, Olga Emishyants, Oleksandr Zelenko, Nataliia Maksymova, Olga Drobot, Liana Onufriieva  (2020) Psychological Features Of Experiences Of Frustration Situations In Youth Age  INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENTIFIC & TECHNOLOGY RESEARCH VOLUME 8, ISSUE 01,  920-924. Scopus (Профіль Scopus:

https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=24479695900)

7.      1.7. Дробот О.В. Мотивація студентів до дистанційного навчання в умовах пандемії. Психологія та соціальна робота. Одеса. «Астропринт». 2020. Вип. 1 (51). С. 67-84. https://orcid.org/0000-0001-5999-7632

1.8. Drobot, O., & Pustovyi, S. (2021). FUTURE PHILOLOGISTS’ REFLEXIVITY IN THE CONTEXT OF THEIR PROFESSIONAL IMAGES OF THE WORLD. PSYCHOLOGICAL JOURNAL, 7(1), 34-43. https://doi.org/10.31108/1.2021.7.1.3 (міжнародне-фахове) https://orcid.org/0000-0001-5999-7632 (Профіль Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=Dtk8DygAAAAJ&hl=uk)

8.      1.8. Дробот О.В. Психологічні прояви сучасної пандемічної свідомості. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал. Острог : Вид-во НаУОА, червень 2021. № 13. С. 10-14 https://orcid.org/0000-0001-5999-7632

9.      1.9. Дробот О.В. Типологічні характеристики індивідуальних стилів медіокомунікації в юнацькому віці. Збірник наукових праць «Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія». – К.: НАУ.– 2021. – Вип. 18 (1) – С. 116 – 124

10.  1.10. Psychological factors of adaptation to remote work of inclusive education specialists Trofimov, A., Miliutina, K., Romanova, I., Drobot, O., Rubel, N. Problems and Perspectives in Management, 2021, 19(2), стр. 57–64 Scopus https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=24479695900

11.  1.11. Дробот О.В. Прояви вікових та індивідуально-психологічних якостей операторів контактного центру у професійної діяльності. Психологія та соціальна робота. Одеса. «Астропринт». 2021. Вип. 1 (53). С. 57-72 Index Copernicushttps:  https://orcid.org/0000-0001-5999-7632

12.  1.12. Психологічні особливості переживання навчального стресу учнями сільської школи. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. 2021. Випуск 11. С. 63–71 http://psy-visnyk.lnu.lviv.ua/archive/11_2021/9.pdf

13.  1.13. Дробот О.В. Особистісна тривожність в юнацькому віці: спеціфіка гендерних проявів. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Психологія. Том 33 (72) № 3. 2022. С.59 – 64

https://doi.org/10.32838/2709-3093/2022.3/10 ; http://psych.vernadskyjournals.in.ua/journal/3_2022/10.pdf

14.  1.14. Дробот О.В. Ддетермінанти проявів професійної ідентичності та маргінальності у студентів випусників закладів вищої освіти. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Психологія. Том 34 (73) № 3. 2023. С.26 – 33.

15.  1.15. Дробот О.В. Микитенко О.Б. Особливості психологічної готовності працівника поліції до професійної діяльності.  Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Психологія. Том 34 (73) № 6. 2023. С.26 – 31.

16.  1.16. Дробот О.В. Психологічні аспекти невербального спілкування в ділових переговорах. Наукові перспективи № 10(40) 2023. С. 750-763. DOI:  https://doi.org/10.52058/2708-7530-2023-10(40)-750-763

17.  1.17. Ольга Дробот, Олена Дубчак. Розвиток асертивності особистості у світлі формування її суб’єктності. Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») №8 (26) 2023. С. 561-569. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-8(26)-561-569

18.  1.18. Ольга Дробот Тренінг розвитку асертивності майбутнього фахівця: теоретичні та практичні аспекти. Наукові перспективи. № 4 (34) (2023).С. 612-624. DOI: https://doi.org/10.52058/2708-7530-2023-4(34)-612-624

19.  1.19. Ольга Дробот. Особливості розвитку асертивності майбутніх фахівців освітньої галузі. Наукові перспективи. №3 (33) (2023).С. 468-476. DOI: https://doi.org/10.52058/2708-7530-2023-3(33)-468-476

20.  1.20. Дробот О.В. (2023). Психодинамічна терапія: когнітивний аспект психокорекції депресивних станів в юнацькому віці. Scientific Collection «InterConf+», 35(163), 111-120.  https://doi.org/10.51582/interconf.19-20.07.2023.011  міжнароднеIndex copernicus

21.  1.21. Теоретичні засади дослідження маргінальності професійної свідомості випусників закладів вищої освіти. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Психологія. Том 33 (72) № 6. 2022. С.59 – 64. IndexСopernicus http://psych.vernadskyjournals.in.ua/archive

22.  1.22. Дробот О.В., Карпілянський Д.А. Професійне спілкування медичних працівників у лікувальних закладах США. Теоретичні і прикладні проблеми психології та соціальної роботи: зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. 2023. № 3 (62). Т. 2. С. 284-294. https://orcid.org/0000-0001-5999-7632

23.  1.23. Дробот О.В. Психологічні аспекти та сутнісні характеристики професійного спілкування у діяльності фахівця. Наукові інновації та передові технології», Серія «Психологія: журнал. 2024. No 3(31) 2024. С. 1320-1332 https://orcid.org/0000-0001-5999-7632. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2024-3(31)-1320-1332

24.  1.24. Дробот О.В. Наукові підходи до дослідження психологічної структури професійного спілкування. Наукові перспективи: журнал. 2024. Серія: Психологія. № 2(44) 2024. С. 1297-1306. DOI: https://doi.org/10.52058/2708-7530-2024-2(44)-1297-1306.

25.  1.25. Дробот О.В. Розвиток сучасної психологічної освіти у когнітивному напрямку викладання наукових дисциплін. Наукові перспективи: журнал. 2024. Серія: Психологія. № 7(49) 2024. С. 1180 – 1191

DOI: https://doi.org/10.52058/2708-7530-2024-7(49)

26.  1.26.Дробот О.В. Пушкар О.А. Особливості біологічної та соціальної детермінації когнітивного стилю особистості. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Психологія. Том 35 (74) № 4. 2024. С.1 – 7. http://psych.vernadskyjournals.in.ua/archive

27.  1.27.Kozlova, A., Nych, T., Drobot, O., Liashenko, R., & Cheban, O. (2024). The influence of society and social groups on the development of personality. Multidisciplinary Reviews7, 2024spe035. https://doi.org/10.31893/multirev.2024spe035   Scopus Previewhttps://malque.pub/ojs/index.php/mr/article/view/3800 

 

 

3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)

 

 

1.      3.1. Любчук О.К., Дробот О.В., Луньов В.Є. Психологія: теорія і практика (робочий зошит з курсу): навчальний посібник. О.К. Любчук, О.В. Дробот, В.Є. Луньов. – Київ: Інтерсервіс, 2019. – 250 с.

2.      3.2. Дробот О.В. Професійна свідомість: сучасні концепції, система, зміст, механізми функціонування. Психологічна безпека особистості у змінному світі: міжнародна колективна монографія / за заг. ред. І.В. Волженцевої. Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.) : Домбровська Я.М., 2019. С.  206 – 221.

3.      3.3. Дослідження свідомості з точки зору її соціокультурної детермінації. Психологічна безпека особистості: міжнар. колектив. Монографія. Університет Григорія Сковороди в Переяславі ; Брест. держ. ун-т ім. О. С. Пушкіна ; за заг. ред. І. В. Волженцевої. Переяслав (Київська обл.) : Домбровська Я. М. ; Брест : БрДУ, 2021. С. 244 – 260

4.      3.4. Дробот О.В. Маргінальність професійної свідомості випускників закладів вищої освіти: теоретичні засади дослідження, детермінанти прояву. Теоретичні та практичні аспекти соціально-психологічного супроводу особистості в умовах кризи : монографія / О. В. Дробот, І. М. Біла, О. В. Костюченко та ін. ; за наук. ред. проф. О. В. Дробот. Riga, Latvia : Baltija Publishing, 2024. С. 151 – 183. : http://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/book/406

 

 

4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування

 

 

1. 4.1. Дробот О.В Загальна психологія з практикумом: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальностей 053 Психологія К.: ТНУ ім. В.І. Вернадського. 2022. 22с. https://docs.google.com/document/d/14QHv_8V-jd8-GsNwBB8EZhGckI5evOgW/edit

2. 4.2. Дробот О.В Психодіагностика: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальностей 053 Психологія К.: ТНУ ім. В.І. Вернадського. 2022. 15с. https://docs.google.com/document/d/1BGLSBXISjS0Bn3YZGNg-pYb_iF649sIG/edit

3. 4.3. Дробот О.В Когнітивна психологія: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальностей 053 Психологія К.: ТНУ ім. В.І. Вернадського. 2022. 14с. https://drive.google.com/drive/folders/1hFhE9zCZAlkDd0n0EZaDGoIBfQBjEWNo

4. 4.4.Дробот О.В Основи психосемантики: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальностей 053 Психологія К.: ТНУ ім. В.І. Вернадського. 2022. 12с. https://drive.google.com/drive/folders/139OT_erci0T43T0S1_E4_mVbaHSwikhw

5. 4.5.Дробот О.В Методологія та організація наукових досліджень: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальностей 053 Психологія К.: ТНУ ім. В.І. Вернадського. 2022. 13с. https://drive.google.com/drive/folders/1z2g6DUrkpkng3dnldF9PoVSvx2lPpBNN

6. 4.6.Дробот О.В Загальна психологія з практикумом: силабус навчальної дисципліни для студентів спеціальностей 053 Психологія К.: ТНУ ім. В.І. Вернадського. 2023. 22с https://docs.google.com/document/d/116ju7kJZFffef9T6lwX6RmJ-zRxQgtLW/edit

7. 4.7.Дробот  О.В. Психодіагностика: силабус для студентів спеціальності 053 Психологія. К.: ТНУ ім. В.І. Вернадського. 2023. 21 с. https://docs.google.com/document/d/1UWb8ohg-XvhL6EVV6KVJKs6lXz9Ub1At/edit

8. 4.8.Дробот О.В Когнітивна психологія: силабус навчальної дисципліни для студентів спеціальностей 053 Психологія К.: ТНУ ім. В.І. Вернадського. 2023. 16с. https://drive.google.com/drive/folders/1hFhE9zCZAlkDd0n0EZaDGoIBfQBjEWNo

9. 4.9.Дробот О.В Основи психосемантики: силабус навчальної дисципліни для студентів спеціальностей 053 Психологія К.: ТНУ ім. В.І. Вернадського. 2023. 17с. https://drive.google.com/drive/folders/139OT_erci0T43T0S1_E4_mVbaHSwikhw

10.4.10.Дробот О.В Методологія та організація наукових досліджень: силабус навчальної дисципліни для студентів спеціальностей 053 Психологія К.: ТНУ ім. В.І. Вернадського. 2023. 14с. https://drive.google.com/drive/folders/1z2g6DUrkpkng3dnldF9PoVSvx2lPpBNN

11. 4.11.Дробот О.В Педагогічна практика: робоча програма практики студентів\аспірантів спеціальностей 053 Психологія К.: ТНУ ім. В.І. Вернадського. 2023. 19с. https://drive.google.com/drive/folders/18BFXLJ4_bv4KoFnQfen_nGR9jEXQXrCS

 

 

6) наукове керівництво (консультування) здобувача, який одержав документ про присудження наукового ступеня (прізвище, ім’я, по батькові дисертанта, здобутий науковий ступінь, спеціальність, назва дисертації, рік захисту, серія, номер, дата, ким виданий диплом)

 

 

1. 6.1. Пустовий Сергій Анатольович «Формування психосемантичного змісту професійної свідомості майбутніх філологів»-ДК № 052862 захист у 2019 році;

2. 6.2.Митрофанова Світлана Сергіївна «Формування професійної самосвідомості майбутніх психологів в умовах здобуття другої вищої освіти». – Диплом   ДК № 058290  від 26.11.2020 захист 2020 році

 

 

7) участь в атестації наукових кадрів як офіційного опонента або члена постійної спеціалізованої вченої ради, або члена не менше трьох разових спеціалізованих вчених рад

 

 

1. 7.1. Голова разової спеціалізованої вченої ради ТНУ імені В.І. Вернадського

https://tnu.edu.ua/specializovani-vcheni-radi-phd/ . Іоффе Михайло Володимирович Н24 000121, спеціалізована вчена рада ДФ 3221 , захист 15 грудня 2023р.

2.7.2. Голова разової спеціалізованої вченої ради ТНУ імені В.І. Вернадського

https://tnu.edu.ua/specializovani-vcheni-radi-phd/ Сколота Едуард Віталійович диплом-Н24 000122, спеціалізована вчена рада ДФ 3224 , захист 15 грудня 2023р

3.7.3. Член спеціалізованої вченої ради КНУ імені Тараса Шевченка з присудження ступіню доктора філософії

з галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки за спеціальністю 053 Психологія. Офіційний опонент. Захист _Бахвалова Аліна 15.02.2023.

 

 

8) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах

 

 

1.8.1.Член редакційної колегії фахового збірника наукових праць «Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія», включеного до переліку наукових фахових видань України (2018-2019).

2.8.2. Головний редактор  фахового збірника наукових праць, рівня «Б» з 2021року з педагогічних та психологічних питань «Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія», включеного до переліку наукових фахових видань України (2019-2021).

3.8.3. Головний редактор  фахового збірника наукових праць, рівня «Б» з психологічних питань «Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Психологія»   включеного до переліку наукових фахових видань України (з 2022р. по тепер)

4.8.4. Член міжнародних редколегій:

✔      Міжнародної редакційної колегії Збірника наукових праць «Проблеми сучасної психології» Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка й Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України.

✔      Міжнародної редакційної колегії Збірника наукових праць «Психологія та соціальна робота» Одеського національного університету імені І.І. Мечникова МОН України. 

    (По теперішній час)

 

 

12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій

 

 

1.12.1. Дробот О.В. Теоретична модель маргінальності професійної свідомості студентів. Шістдесят сьомі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки: матеріали Міжнародної наукової інтернетконференції, (м. Львів, Україна – м. Переворськ, Польща, 28-29 листопада 2022 р.) / [ редкол. : О. Патряк та ін.] ; ГО “Наукова спільнота”; WSSG w Przeworsku. – Львів : ФО-П Шпак В.Б. – С. 123 – 125.

2.12.2. Дробот О.В. Проблема професійної ідентифікації випускників закладів вищої освіти. Психічне здоров’я особистості у кризовому суспіль­стві : збірник матеріалів VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (28 жовтня 2022 року) / уклад. В. С. Бліхар. Львів : Львівський державний уні­верситет внутрішніх справ, 2022. С. 98 – 101.

3.12.3. Дробот О.В. Етноідентичність як динамічне утворення сучасної людини. Соціально-психологічні ресурси особистості в екстремальних умовах: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 29–30 квітня 2022 р. – Київ : Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського, 2022. – С. 77 – 80.

4.12.4. Дробот О.В. Маргінальність професійної свідомості: теоретичні засади. Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 9 грудня 2022 р. – Київ : Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського, 2022. – С. 77 – 80.

5.12.5. Дробот О.В. Невербальне спілкування як спосіб комунікації та прояву  підсвідомого. Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 8 грудня  2023 р. Львів –Торунь : Liha-Pres,  2023. С. 22 – 25.  http://catalog.liha-pres.eu/index.php/liha-pres/catalog/book/247

6.12.6. Дробот О.В.  Розвиток сучасної психологічної освіти у когнітивному напряму викладання наукових дисциплін.  Соціально-психологічні ресурси особистості в екстремальних умовах: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 28 квітня 2023 р. – Київ : Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського, 2023. – С. 61 – 64

7.12.7. Дробот О.В. Визначення детермінант психологічної готовності працівника до професійної діяльності. Міжнародна наукова інтернет-конференцію на тему: «Вісімдесят другі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки». 29-30.01.2024. Психологічні науки – Наукові конференції (spilnota.net.ua)

8.12.8. Дробот ОВ, Терновий В.А. Становлення професійної ідентичності майбутнього викладача фізичного виховання. Світ наукових досліджень. Випуск 27: матеріали Міжнародної мультидисциплінарної
наукової інтернет-конференції (м. Тернопіль, Україна, м. Ополе, Польща, 22-23 лютого 2024 р.) / за ред. : О. Патряк та ін. ГО “Наукова спільнота”, WSZIA w Opolu.Тернопіль:ФО-П Шпак В.Б. 2024. С. 91 – 94

 

 

19) діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях

 

 

19.1. УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ПСИХОЛОГІВ ТА ПСИХОЛОГІВ ПРАЦІ, 01033, м.Київ, вул. Панківська 2, офіс 22,  тел.: +38 044 288 07 19. E-mail: uaoppp@gmail.com  член УАОППП Сертифікат № 01505

19.2. Академік ГО НАН ВО УКРАЇНИ, ВІДДІЛЕННЯ ПСИХОЛОГІЇ ТА СОЦІОЛОГІЇ (01054, м. Київ, вул. Олександра Кониського, 11, офіс 1.1;  тел-факс: (044) 486-89-16; email: nanvuz@ukr.net (2017 року по тепер.час).

 

 

Відомості про науково-педагогічного працівника, підвищення кваліфікації та стажування

 

Дата заповнення картки

 01.10.2024

 

Найменування посади

Професор кафедри психології, філософії та суспільних наук

 

Структурний підрозділ

ННГІ ТНУ імені В.І. Вернадського

 

Кафедра

кафедра психології, філософії та суспільних наук

 

Трудовий статус посади (основне місце роботи, суміщення, сумісництво)

штат

 

Профілі в е-середовищі:

 

Scholar_Google:

Профіль Google Scholar:

https://scholar.google.com.ua/citations?user=Dtk8DygAAAAJ&hl=uk

 

Scopus Author ID:

Профіль Scopus:

https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=24479695900

 

Web of Science

Профіль Web of Science (ResearcherID):

https://publons.com/researcher/2285587/olga-drobot/

 

Researcher ID:

ResearcherID: E-8071–2016

https://publons.com/researcher/2285587/olga-drobot/

 

ORCID ID:

Профіль ORCID:

https://orcid.org/0000-0001-5999-7632

 

Контакти

e-mail: drobot.olha@tnu.edu.ua , тел.:   067 512 26 40

 

Відомості про підвищення кваліфікації (найменування закладу, тема, вид документа, дата видачі, кількість годин (кредитів)

1.             З  21.09.2020 до 23.11.2020 пройшла міжнародне підвищення кваліфікації у вигляді онлайн-курса “Технология тренинговой деятельности”. Сертифікат № 32112020ТМ05: Международна школа тренинга и супервизии “TrainingBOX, обсягом 158 годин.

2.             Центр українсько-європейського наукового співробітництва. «Парадигма вищої освіти в умовах війни та глобальних викликів XXІ століття» Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації, 18 липня – 28 серпня 2022 року – Одеса, навчальне навантаження становить 6 кредитів ECTS (180год.), Свідотцтво про підвищення кваліфікації: № ADV-180768-OSUIA від 28.08.2022.

3.             пройшла навчання за програмою «ТЕХНОЛОГІЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ОСОБИСТОСТІ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ В УМОВАХ ВІЙНИ» у лабораторії організаційної та соціальної психології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, (6.10. 2022 – 03.11.2022рр), всього 15 академічних годин / 0,5 ECTS credits.  Сертифікат № В22/1-18.

4.             Психологічна підтримка самосвідомості особистості у кризових станах. Інститут психології Г.С. Костюка НАПН України. Школа сучасного способу життя. Січень-лютий 2023, 2 кредита, міжнародний сертифікат № 1302 60 годин

5.             Психологічне консультування в складних життєвих обставинах. Інститут психології Г.С. Костюка НАПН України. Школа сучасного способу життя. Листопад-грудень 2023, 3 кредита, міжнародний сертифікат № 1412             90 годин

 

Відомості про стажування

1. У липні 2019 року (м. Бая-Маре, Румунія з 1 по 12 липня 2019 року) пройшла міжнародне науково-педагогічне стажування «Модернізація педагогічної освіти в Україні: запозичення досвіду ЄС», північний університетський центр у Бая-Маре, Філологічний факультет, загальним обсягом 150 навчальних го дин Підтвержується сертифікатом.

2. З 15 лютого по 26 березня 2021 року (м. Бая-Маре, Румунія) пройшла міжнародне науково-педагогічне стажування “Педагогічні проблеми формування сучасного фахівця: досвід ЄС” у північному університетському центрі міста Бая-Маре, загальним обсягом 180 навчальних годин. Підтвержується сертифікатом.

3. Міжнародне стажування. Науково-педагогічне стажування Роль стилю викладання в академічній успішності студентів-педагогів та студентів-психологів. м. Рига, Латвійська Республіка
1 липня – 11 серпня 2024 року. Навчальне навантаження стажування становить 6 кредитів ЄКТС (180 годин) 

Сертифікат № PSI-010701-ISMA від 11.08.2024

 

Відомості про володіння іноземною мовою: рівень В1, В2, С1, С2

Дорівнюється до В2,  диплом М19 № 058814, філологія, магістр з перекладу, 2019р.