ЯК УСПІШНО ПРОСУВАТИ КОМУНІКАЦІЙНІ МЕСЕДЖІ У МЕДІА: ПРИКЛАД ДІДЖИТАЛ-МЕДІА

31 жовтня 2024 року відбулася гостьова лекція Емілії Дєнєжної, експертки з комунікацій і журналістики, на тему «Як успішно просувати комунікаційні меседжі у медіа: приклад діджитал-медіа».

Сьогоднішня спікерка – випускниця Таврійського національного університету в Сімферополі до його окупації, яка поділилася практичними знаннями з цифрових комунікацій та просування інформації

 

На лекцію студенти Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського були запрошені нашими стейкхоледарми – Державним податковим університетом.

Під час лекції пані Емілія Дєнєжна поділилася своїм досвідом та практичними порадами щодо ефективного донесення інформації в цифровому медіапросторі. Також спікерка детально розповіла про способи аналізу аудиторії для підвищення залученості.

 

Лекція зібрала численну аудиторію, яка активно брала участь у дискусії, ставила питання про виклики і можливості сучасних цифрових медіа.

«Перші роки моєї праці були золотими роками української журналістики, «Українська Правда», «Радіо Свобода» тримають свої стандарти на рівні вище, ніж європейські» – додала спікерка.

 

Емілія Дєнєжна підкреслила, що успішне просування меседжів у діджитал-медіа залежить не тільки від якості контенту, але й від розуміння потреб аудиторії та гнучкості у використанні сучасних інструментів і технологій.