053 Психологія (Магістр)

ДРОБОТ Ольга Вячеславівна 

В. о. завідувача кафедри психології, філософії та суспільних наук Навчально-наукового гуманітарного інституту Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського

Професор кафедри психології, філософії та суспільних наук Навчально-наукового гуманітарного інституту Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського, доктор психологічних наук, професор.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук на тему «Психосемантичні особливості професійної свідомості майбутніх менеджерів» зі спеціальності 19.00.01 – Загальна психологія, історія психології (2009).

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора психологічних наук на тему «Психосемантика управлінської свідомості керівника» зі спеціальності 19.00.01 – Загальна психологія, історія психології (2015).

Сфера наукових інтересів: загальна психологія; когнітивна психологія; психосемантика; психологія свідомості; професійна свідомість; психодіагностика; методи психосемантики, індивідуалньні та типові психологічні особливості формування професійної свідомості майбутнього фахівця.

Автор понад 120 наукових та науково-методичних праць у тому числі три навчальних посібника, монографії, фахові статті опубліковані у вітчизняних і зарубіжних наукових виданнях, виданнях Scopus і Web of Science. Неодноразово брала участь у науково-практичних конференціях та науково-методологічних семінарах за міжнародною участю в Україні та за кордоном, член спеціалізованих рад по захисту дисертацій.

Профіль Scopus:

https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=24479695900

Профіль Web of Science (ResearcherID):

https://publons.com/researcher/2285587/olga-drobot/

 Профіль Google Scholar:

https://scholar.google.com.ua/citations?user=Dtk8DygAAAAJ&hl=uk

Профіль ORCID:

https://orcid.org/0000-0001-5999-7632

Автор оригінальних навчальних робочих програм з дисциплін: «Психосемантика», «Диференційна психологія», «Психодіагностика», «Когнітивна психологія», «Психологія лідерства», «Професійна свідомість фахівця», «Психологія професійного та особистісного розвитку», «Основи психологічного тренінгу», «Психологія конфлікту», «Організаційне консультування».

Викладає дисципліни: «Загальна психологія з практикумом», «Психодіагностика», «Когнітивна психологія», «Основи психосемантики», «Методи та організація наукового дослідження».

Контакти: drobot.olha@tnu.edu.ua


БІЛА Ірина Миколаївна

Професор кафедри психології, філософії та суспільних наук Навчально-наукового гуманітарного інституту Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського, доктор психологічних наук, професор.

Сфера інтересів: психологія творчості, мислення; вікова та педагогічна психологія, психологія розвитку; психологія здібностей, обдарованості; психологія щастя, позитивна психологія.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук на тему «Розвиток стратегічних тенденцій аналогізування у творчій діяльності старших дошкільників» зі спеціальності 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія (2006).

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора психологічних наук на тему «Психологія творчого конструювання у дошкільному віці» зі спеціальності 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія.

Автор навчальних програм та тренінгів: «Вікова психологія», «Загальна психологія», «Психокорекція», «Психологія творчості», «Тренінг креативності», «Критичне мислення» та інші.

Учасник міжнародних науково-практичних конференцій, член спеціалізованих рад по захисту дисертацій, провідний науковий співробітник Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, співробітник Українського Інституту дослідження щастя.

 Автор близько 200 наукових, науково-методичних праць, монографій та посібників: «Уроки в природі» (2005),  «Актуальні проблеми гри дошкільника» (2008), «Справочник успешного человека» (2009), «Психологія творчого конструювання в дошкільному віці» (2011), «Досвід становлення талантів у Японській державі: Серія «ПРОсвіт» (2011), «Детская творческая конструктология» (2013), «Психологія дитячої творчості» (2015), «И солнце взойдет!» (2016), «Відповідальне батьківство: соціально-психологічні аспекти» (2020), «Навигация счастья» (2022).

https://inpsy.academia.edu/IrinaBila?fbclid=IwAR0VK31D-5Ruyq5fv797NGtKBMjp2tVAPmW1Zwt6MgtIfREuLbk4TwkEqj4

 https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=5TM-etEAAAAJ&view_op=list_works&citft=3&email_for_op=bilairina1%40gmail.com&gmla=AJsN-F5mQH6Wo3N6PP-vmXtY5JU4QMSZop3UVv2zecNZjag5sXjO9EAe_-IqSpnS6NIpgsMQEeDVQngGrYsOCj1vG-OeqxVDmIyNrUueNKd7f5R3Z1XdSljxAieFHkZPtKyFvSmZTiXL&fbclid=IwAR02VVwgxWt3FsttznMJIk6W3vSo1yZIdkwJVGMkYNQBJKEo8fEjfbX7PTM

Ірина Біла

 http://orcid.org/ORCID:%200000-0003-2388-0306

Викладає дисципліни: «Тренінг креативності», «Вікова психологія», «Критичне мислення», «Психологія щастя», «Психологія творчості».

Контакти: bila.iryna@tnu.edu.ua


 
 
МІТІНА Світлана Володимирівна

Доцент кафедри психології, філософії та суспільних наук

Кандидат психологічних наук, доцент.

Дисертація на здобуття наукового ступеня  кандидата психологічних наук на тему: «Соціально-психологічні чинники становлення особистості бездоглядних підлітків», спеціалізація: 19.00.05 «Соціальна психологія, психології соціальної роботи», 2010р.

Сфера наукових інтересів: психологія особистості, вплив Інтернет-середовища на соціалізацію і розвиток особистості;  психологія девіантної поведінки, психологія сім’ї, проблема домашнього насилля, дослідження емоційного інтелекту, емпатії, емоційного вигорання, комунікативної компетентності працівників соціонамичної сфери.

Автор понад 120 наукових праць виданих у фахових виданнях України, міжнародних наукових журналах, у тому числі 6 публікацій, які входять до науко-метричних баз Web of Science., 4 розділа в колективних монографіях.

Автор 3 навчально-методичних посібників: «Психологія особистості: навч. посібник. Київ, 2020. 276 с.; «Соціальна робота з різними категоріями клієнтів: навчальний посібник. Київ: Видавничий дім «Гельветика», 2020. 436с.; «Методологія та методи соціальної роботи: навч. посібник. Київ, 2022. 248 с..

Автор 7 навчально-методичних рекомендацій, серед яких за останні п’ять років: «Науково-дослідницька діяльність студентів: навчально-методичні рекомендації до написання курсових та кваліфікаційної роботи для студентів вищих навчальних закладів напряму підготовки «Соціальна робота». Київ: Вид-во ТНУ, 2020. 76 с.; «Навчально-методичні рекомендації до написання кваліфікаційних робіт» для студентів закладів вищої освіти за спеціальністю 053 «Психологія». 78c.; «Математичні методи у психологічних дослідженнях: методичні рекомендації для студентів закладів вищої освіти спеціальності «Психологія». 63c..

Розробник навчально-методичних комплексів і силабусів 15 навчальних дисциплін для студентів спеціальності 053 Психологія та 231 Соціальна робота.

Викладає дисципліни: Психофізіологія людини з основами генетики, Психологія особистості, Соціальна психологія, Клінічна психологія, Експериментальна психологія, Психологія шлюбу і сім’ї, Конфліктологія, Психологія спілкування, Психологія віктимної поведінки, Юридична психологія, Соціальна робота з проблемними сім’ями, Соціальна робота з різними категоріями клієнтів, Методологія та методи соціальної роботи, Психологічна допомога в соціальної роботі.

З 2019 року є гарантом освітньої програми за спеціальністю 231 Соціальна робота першого бакалаврського рівня освіти.

Науковий профіль:

Профіль Google Scholar:

https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=list_works&hl=ru&user=8Td5CGkAAAAJ.

Профіль ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9520-0272


ВЛАСЕНКО Олена Олександрівна

Доцент кафедри психології, філософії та суспільних наук Навчально-наукового гуманітарного інституту Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського.

Кандидат економічних наук, доцент. 

Дисертація на тему: «Удосконалення процесу прийняття та реалізації управлінських рішень на торговельних підприємствах в умовах невизначеності», спеціальність 08.06.01 Економіка, організація та управління підприємствами (2003).

Магістр зі спеціальності «Психологія», спеціалізація «Медична психологія».

Сфера наукових інтересів: професійна компетентність, психологія професійного мовлення, конфліктологія, психологія управління.

Автор наукових публікацій у вітчизняних фахових наукових виданнях з напряму Психологія, у періодичних наукових виданнях інших держав, які входять до ОЕСР та/або ЄС, у виданнях, проіндексованих у базах даних Web of Science Core Collection або Scopus.

ORCID https:/orcid.org/0000-0002-1011-1965

Автор монографії: «Психологія формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх менеджерів».

Викладає дисципліни: «Психологія управління», «Психологія праці», «Психологія бізнесу», «Конфліктологія», «Психологія лідерства», «Екстремальна та кризова психологія», «Психологія та етика ділового спілкування», «Майстерність публічного виступу».