Наукові гуртки

Участь в роботі гуртків це чудова можливість для студентів розширити свої знання та отримати практичний досвід у цікавих їм напрямках. Наукові гуртки дозволяють не лише поглиблено вивчати обрану тему, але й працювати над власними дослідницькими проєктами, розвивати навички командної роботи, обмінюватися ідеями та взаємодіяти з професіоналами в галузі.

Здобувачі інституту мають можливість взяти участь в роботі двох наукових гуртків.

Наказ про створення наукових гуртків

  1. Гурток «Еkofriend»

Мета діяльності гуртка – створення умов для розвитку науково-дослідницької діяльності здобувачів вищої освіти  у галузі екології,  енергозбереження, енергоефективності та принципів сталого розвитку з урахуванням природних та соціально-економічних особливостей України шляхом формування навичок проведення наукових досліджень, опису отриманих результатів у вигляді тез, статей, участі у семінарах, науково-практичних конференціях, «круглих столах» тощо.

Головними завданнями гуртка є:

  • створення умов для підвищення творчої активності здобувачів вищої освіти, розвитку їхніх здібностей до самостійної дослідницької діяльності;
  • поглиблення знань  з природничих наук;
  • вміння використовувати наукову, науково-популярну, довідкову та періодичну літературу діяльності;
  • ознайомлення з найкращими з доступних технологій з енергоефективності та відновлювальних джерел енергії, які впроваджуються в житлово-комунальному господарстві, як тепло- та водопостачання, поводження з твердими побутовими відходами, енергетичним менеджментом для підвищенням ефективності їх роботи, скороченням споживання енергоресурсів та захистом навколишнього середовища;
  • захист наукових робіт на студентських конференціях.

План гуртка «Еkofriend»

  1. Гурток “SMM та таргетинг”

Мета гуртка: Гурток “SMM та таргетинг” спрямований на підготовку учасників до роботи в динамічному середовищі сучасних соціальних мереж. Програма гуртка націлена на розширення знань і навичок, необхідних для ефективного просування брендів, проєктів і продуктів у соціальних медіа. Головна мета гуртка — дати учасникам інструменти для побудови комплексної SMM-стратегії та таргетованої реклами, а також навчити використовувати сучасні тенденції й інструменти соціальних медіа для досягнення конкретних бізнес-цілей.

Завдання гуртка:

  • Познайомити учасників з основами SMM і таргетингу, їх функціями та значенням для розвитку бізнесу.
  • Навчити створювати ефективні стратегії просування, розробляти контент-плани та аналізувати ефективність роботи в соціальних мережах.
  • Розвинути навички роботи з аудиторією: аналіз її потреб, розробка тригерів та побудова портрета цільової аудиторії.
  • Освоїти різні методи просування, включаючи роботу з блогерами, конкурсні механіки, амбасадорство та партнерство.

План гуртка “SMM та таргетинг”