Кафедра музичного мистецтва
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “ГАРМОНІЯ” (2022)
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “СОЛЬФЕДЖІО” (2022)
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “ПОЛІФОНІЯ” (2022)
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “НАВЧАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКА ПРАКТИКА” (2022)
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “ІСТОРІЯ ТА КУЛЬТУРА УКРАЇНИ”
МОНОГРАФІЇ
Зосім О. Л. Українська духовна пісенність кінця ХІХ – початку ХХІ століття: основні тенденції розвитку / О. Л. Зосім // Історія, теорія та практика сучасної гуманітаристики : колективна монографія; за заг. ред. Т. В. Мартинюк, Н. В. Ігнатенко. Мелітополь: Видавничо-поліграфічний центр «Люкс», 2016. С. 190–206.
Зосім О. Л. Східнослов’янська духовна пісня: сакральний вимір: монографія. Київ: НАКККіМ, 2017. 328 с.
Zosim O. L. Ukrainian Protestant music tradition: genesis, historical milestones, modern stage // Cultural and arts studies of national academy of culture and arts management: collective monograph. Lviv-Toruń: Liha-Pres, 2019. P. 101–116.
Захожай З., Мушкудіані О, Мальцева В., Горенко Л. Українська культура в міжнародному комунікаційному просторі: історія і сучасність / Проблеми соціокультурного розвитку й художнього дискурсу в аспекті комунікаційних процесів і зв’язків”, Колективна монографія [наук.ред.: Чебанова О.Є.]. Київ: КиМУ, 2018. – с.6-82.
Захожай З., Горенко Л., Ткаченко І. Комунікаційна культура і творча особистість// Соціокультурні комунікаційні процеси як відображення полісемантичної картини світу: Освітній процес, Література, Рекламознавство, Кінематограф, Театр. Колективна монографія. – К., КиМУ, 2019, 326 с.- с. 6- 74.
Zoreslava Zakhozhay Колективна монографія. Pedagogy in modern conditions: collective monograph / Bartienieva I., Nozdrova O., – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2020. 329 р
Zoreslava Zakhozhay Колективна монографія. Modern education, training and upbringing: collective monograph / Abdullayev A., Rebar I., – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2021. 594 р
Самая Т. В. Публікація монографії «Вокальне мистецтво естради: український контекст». К.: Четверта хвиля, 2019. 152 с., 152 с.
НАВЧАЛЬНІ ПІДРУЧНИКИ, НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ, ДОВІДНИКИ
Антоненко М. І., Марченко В. В., Сафрончик Є. С., Горох В. М. Навчально-методичні рекомендації з проходження практики (навчальна, виробнича, переддипломна) за освітніми програмами: «вокал» і «інструментальне виконавство» 2021, – 45 с.;
Антоненко М. І., Марченко В. В., Виноградов Д. Г., Голота Ю. П. Навчально-методичні рекомендації до написання курсових, бакалаврських та магістерських робіт за освітніми програмами: «вокал» і «інструментальне виконавство».
Захожай З. Імена української культури. Довідник з курсу «Історія української культури». – К., КиМУ, 2017. – 168 с.
Захожай З., Богданов Г. Еволюція матеріалів для одягу. Навчальний посібник .-К.,КНУТД, 2011
Захожай З. Термінологічний словник навчальної дисципліни «Основи права» – Google диск. TNU. edu.ua
Самая Т. В. Методичні рекомендації до написання курсової роботи з навчальної дисципліни «Методики викладання фахових дисциплін ЗВО» для освітнього ступеня магістра спеціальності 025 Музичне мистецтво спеціалізації Естрадний спів (2018 р.)
НАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ У ПЕРІОДИЧНИХ ВИДАННЯХ, ЯКІ ВКЛЮЧЕНІ ДО НАУКОМЕТРИЧНИХ БАЗ, рекомендованих МОН, зокрема Scopus та Web of Science Core Collection:
Zosim O. The Historical Typology of Sacred Music of the Christian Tradition // Journal of History Culture and Art Research. Karabuk: Karabük University, 2019. Vol. 8. № 4. P. 135–143;
Zosim O. Popular Music in Contemporary Church Chants // Journal of History Culture and Art Research. Karabuk: Karabük University, 2020. Vol. 9. № 2. P. 227–235.
Valerii Marchenko, Cheng Yunjia, Lin Yitong, Iryna Antonyuk, Oleksii S. Khovpun “Theatricality in Contemporary Symphonic Music”//REVISTA GEINTEC-GESTAO INOVACAO E TECNOLOGIAS. Brazil. ISSN: 2237-0722.Vol 11 №3, 2021.- p.861-869 (Web of Siense)
Zoreslava Zakhozhay. Ukraine in the Global Cultural Space.– Hroceedings of the International scientific conference Humbold-Kolleg of Societas Humboldtiana Polonorum. – Kraow, 2017. ;
Zakhozhay Z. Vision of education in Eastern Galicia in the 20–30s of the twentieth century. Modern education, training and upbringing: collective monograph / Abdullayev A., Rebar I., – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2021.. P.134-140, Available at : DOI – 10.46299/ISG.2021. MONO.PED.I URL: https://isg-konf.com
Захожай З. Українські наротиви С.С. Прокоф’єва / Pedagogy in modern conditions: collective monograph / Bartienieva I., Nozdrova O., – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2020. 329 р. – p.118-123 Available at : DOI – 10.46299//ISG.2020.MONO.PED.III URL: https://isg-konf.com
Глазунов О. О. «История и современность скрипичного образования в Финляндии». Музыкальное образование в России и за рубежом. Очерки и статьи // Межвузовский сборник с международным участием. – Вып. 2. – Уфа: Уфимский государственный институт искусств имени Загира Исмагилова, 2017. – С. 45-70
Самая Т. В. Естетичні проблеми саунду у естрадному вокальному виконавстві // Міжнародний вісник: культурологія, філологія, музикознавство: наук. журнал. Київ: Міленіум, 2015. № 2 (5). С. 193-199.
Самая Т. В. Основні тенденції розвитку вокального мистецтва естради України 60-70-років ХХ століття // Вісник НАКККіМ: зб. наук. пр. Київ: Міленіум, 2017. Вип. 3. С. 133-137.
СТАТТІ У ФАХОВИХ ВИДАННЯХ, ТЕЗИ КОНФЕРЕНЦІЙ
Зосім Ольга Леонідівна
Зосім О. Л. Псалтирні пісні в українській духовно-пісенній традиції XVII – початку XХІ століття // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: наук. журнал. Київ: Міленіум, 2016. № 1. С. 66–73.
Зосім О. Л. Класицизм як музичний стиль східнослов’янської духовної пісенності другої половини XVIII – початку ХІХ століття // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. Київ, 2016. Вип. 117: Степан Дегтярьов та його сучасники: музичний класицизм у Східній Європі. С. 145–165.
Зосім О. Л. Теоретичні питання адаптації гімнографічних текстів у східнослов’янській духовно-пісенній традиції // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. Київ, 2017. Вип. 119: Наукові діалоги з Н. О. Герасимовою-Персидською. С. 183–199.
Зосім О. Л., Білодід А. А. «Stabat mater» в українській музичній культурі: від традиції до постмодерних пошуків // Міжнародний вісник: культурологія, філологія, музикознавство: наук. журнал. Київ: Міленіум, 2017. № І (8). С. 110–121;
Зосім О. Л. Російська псалтирна пісенність кінця XVII – початку XХІ століття // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв: зб. наук. праць. Харків: ХДАДМ, 2017. № 5. С. 141–149;
Зосім О. Л. Біблійні тексти як джерело східнослов’янської духовної пісенності // Культура і сучасність: альманах. Київ: Міленіум, 2017. Вип. 2. С. 58–63;
Зосім О. Л. Білоруська духовно-пісенна традиція в історичній динаміці // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури: зб. наук. праць. Київ: Міленіум, 2017. Вип. ХХХІХ. С. 107–118;
Зосім О. Л. Літургічний сакральний текст у середньовічній і новочасній європейській культурній парадигмі // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: наук. журнал. Київ: ІДЕЯ-ПРИНТ, 2018. № 3. С. 288–293;
Зосім О. Л. Тематика духовних пісень у східнослов’янському репертуарі кінця XVIІ – ХVIІI століть // Українська музика: науковий часопис. Львів: ЛНМА імені М. В. Лисенка, 2019. Число 1 (31). С. 23–33.
Зосім О. Л. Духовна пісня в жанровій системі сакральної музики: питання термінології // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: наук. журнал. Київ: ІДЕЯ-ПРИНТ, 2019. № 2. С. 280–284.
Зосім О. Л. Українська духовна пісенність кінця ХІХ – початку ХХІ століття: основні тенденції розвитку / О. Л. Зосім // Історія, теорія та практика сучасної гуманітаристики : колективна монографія; за заг. ред. Т. В. Мартинюк, Н. В. Ігнатенко. Мелітополь: Видавничо-поліграфічний центр «Люкс», 2016. С. 190–206.
Зосім О. Л. Східнослов’янська духовна пісня: сакральний вимір: монографія. Київ: НАКККіМ, 2017. 328 с.
Зосім О. Л. Творчість С. Бичковського у контексті розвитку української протестантської музики діаспори другої половини ХХ століття // Культурно-мистецьке середовище: творчість та технології: Матеріали Дев’ятої Міжн. наук.-творчої конф., м. Київ, 21 квітня 2016 р. Київ: НАКККіМ, 2016. С. 67–70.
Зосім О. Л. Сакральна музика в курсах ВНЗ: проблемні питання // Мистецька освіта і культура України ХХІ століття: євроінтеграційний вектор: Зб. матеріалів Міжн. наук.-творч. конф., Одеса, Київ, Варшава, 12–13 травня 2016 р. Київ: НАКККіМ, 2016. С. 49–53.
Зосім О. Л. Сучасні українські авторські збірки духовних пісень як чинник розвитку національної духовно-пісенної традиції // Культуротворчість в системі сучасної гуманітаристики: Матеріали І-ої Всеукраїнської науково-практичної міждисциплінарної Інтернет-конференції, присвяченої 145-річчю від дня народження Лесі Українки: Київ – Дніпро – Слов’янськ, 16 лютого 2017 року. Слов’янськ: Вид-во Б. І. Маторіна, 2017. С. 138–143.
Зосім О. Л. Пісенно-кантові жанри у творчості українських композиторів ХХ – початку ХХІ століття // Культурно-мистецьке середовище: творчість та технології: Матеріали Десятої Міжн. наук.-творчої конф., м. Київ, 20 квітня 2017 р. Київ: НАКККіМ, 2017. С. 41–45.
Зосім О. Л. Духовна пісенність у курсі історії української музичної культури // Трансформаційні процеси в мистецькій освіті та культурі України ХХІ століття: Зб. матеріалів Міжн. наук.-творч. конф., Одеса, Київ, Варшава, 25–26 квітня 2017 р. Київ: НАКККіМ, 2017. С. 41–44.
Зосім О. Л. Місце протестантської пісенності у східнослов’янському духовно-пісенному репертуарі: теоретичний та історичний аспекти // Українське суспільство: основні виміри: матеріали Всеукраїнської науково-теоретичної конференції (Київ, 25 травня 2017 р.). Київ: НАКККіМ, 2017. С. 70–72.
Зосім О. Л. Науковий доробок польських дослідників релігійної пісні Б. Бартковського і А. Золи та його значення для інтердисциплінарних студій східнослов’янської духовно-пісенної традиції // Україна – Польща: діалог культур (Ukraina – Polska: dialog kultur): зб. матеріалів Міжнародного наукового симпозіуму, Київ, 19–21 квітня 2018 р. Київ: ІК НАМ України, 2018. С. 79–80.
Зосім О. Л. Національна складова в українській протестантській музиці ХХ ст. // Тези Другої Міжнародної науково-практичної конференції «Україна. Європа. Світ. Історія та імена в культурно-мистецьких рефлексіях». 1–2 листопада 2018 року. Київ: НМАУ ім. П. І. Чайковського, 2018. С. 27–29.
Зосім О. Л. Митець у сакральному мистецтві Нового часу // Соціокультурні тенденції розвитку сучасного мистецтва та дизайну. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції (5–9 листопада 2018 р.). Херсон: ХНТУ, 2018. С. 72–74.
Зосім О. Л. Інтердисциплінарність музичних медієвістичних студій: український досвід // Художня культура і мистецька освіта: традиції та сучасність: Зб. матеріалів Міжн. наук.-творч. конф., Київ, 20–21 листопада 2018 р. Київ: НАКККіМ, 2018. С. 28–29.
Зосім О. Л. Сакральна та популярна музика: точки перетину // Культурні та мистецькі студії ХХІ століття: науково-практичне партнерство: матеріали міжнародного симпозіуму, Київ, 6 червня 2019 р. Київ: НАКККіМ, 2019. С. 171–172.
Зосім О. Л. Особливості дизайну українських співаників духовних пісень (1990–2010-ті рр.) // Інноваційні культурно-мистецькі аспекти в сучасній картині світу. Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (11 – 13 вересня 2019 р.). Херсон: ХНТУ, 2019. С. 136–140.
Зосім О. Л. Теоретико-методологічні підходи вивчення української протестантської музики // Україна. Європа. Світ. Історія та імена в культурно-мистецьких рефлексіях. Тези доповідей Третьої міжнародної науково-практичної конференції. Національна музична академії України ім. П. І. Чайковського. Київ, 7–8 листопада 2019 року. Київ: НМАУ ім. П. І. Чайковського, 2019. С. 62–64.
Зосім О. Л. Музика як форма релігійної комунікації // Сучасний культурний простір у мистецтвознавчому дискурсі: зб. матеріалів Міжн. дистанц. наук.-практ. конф., Київ, 14 листопада 2019 р. Київ: НАКККіМ, 2019. С. 13–14.
Зосім О. Л. Рукописні канціонали та співаники як естетичний об’єкт // Екологія мистецтва: дискурс ракурсів. Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (09–11 вересня 2020 р.), ХНТУ / за ред. Чепелюк О.В. Херсон: ХНТУ, 2020. С. 43–46.
Зосім О. Л. Оцифровані ресурси проєкту «Muzyka Benedyktynek Polskich» як інформаційне джерело для вивчення історії української музики // Бібліотека. Наука. Комунікація. Розвиток бібліотечно-інформаційного потенціалу в умовах цифровізації: матеріали Міжнар. наук. конф. (6–8 жовт. 2020 р.) / НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України, Рада дир. наук. б-к та інформ. центрів акад. наук – членів МААН; відп. за вип. М. В. Іванова. Київ, 2020. С. 384–387.
Марченко Валерій Віталійович
Марченко В.В. Тенденції розвитку акордеонного виконавського мистецтва України //Культура і сучасність. Альманах. Вип. 1- Київ: НАКККіМ, 2016. – С.111-115. (фаховий);
Марченко В.В. Композиторська творчість молодих українських митців для акордеона: жанрово-стильові риси // Музичне мистецтво 21 століття-історія, теорія, практика, Дрогобич, Кельце, Каунас, Алмати, Посвіт, 2017р., -С.196-204
Марченко В.В., Сідлецька Т.І. Акордеонне мистецтво України в контексті розвитку конкурсного та фестивального руху. України // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку: наук. зап РДГУ. Вип. 26, т. 2. – Рівне: РДГУ, 2018. – С. 145- 151. (фаховий)
Марченко В.В. Акордеон та його роль у розвитку музичного мистецтва україни // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Вип.39, – Дрогобич: ДДПІ імені І. Франка, 2021. – С. (фаховий)
Захожай Зореслава Володимирівна
Захожай З., Осинська О. Національні особливості захисту прав національностей. – Проблеми модернізації України. Науковий часопис. Випуск 2. – К., ДП «Видавничий дім «Персонал», 2016.– С. 172-174.
Захожай З. Між польським молотом і радянським ковадлом. (Східна Галичина в 20-30 рр. ХХ ст.) – Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім.. В. Гнатюка. Серія: історія. Випуск 1, частина 2. – Тернопіль, 2017. – с.29-35
Захожай З.В. Культурна спадщина України у світовому вимірі / Збірник наукових праць: Актуальні проблеми соціальних комунікацій та мистецтвознавство: збірник наукових праць [наук. ред..: Чебанова О.Є.]. У 2-х т. – Київ: КиМУ, 2018. –Т. 2 – С 4-25.
Захожай З.В. Україна в інтелектуально-освітньому просторі Європи XVII-XIX ст. / Проблеми міжнародних відносин. / Збірник наукових праць. Випуск 14 [наук. ред.: Некряч А.І.] – К.: КиМУ, 2018. – с.220-241.
Захожай З. .Боже, нам єдність подай. До Дня соборності України // Українське слово. Січень 2021
Захожай З. Крути. Дух, що тіло рве до бою // Українське слово. Січень 2021
Захожай З. Історія української культури. Курс лекцій. – К.: КиМУ, 2018, – 149 с.
Захожай З. Східна Галичина між двох вогнів (20-30 рр. ХХ ст.).– Еволюція національного світобачення українців на замі тисячоліть : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. (м. Тернопіль, Україна, 13 квітня 2017 року). – Тернопіль, ТОКІППО, 2017 .– с.19-22.
Захожай З.В. Україна – Європа: історико-інтеграційні процеси» / Проблеми державного будівництва в Україні. Матеріали ХХІІІ Міжнародної конференції науково-педагогічних працівників «Формування європейських стандартів, цінностей та безпекового простору – стратегійний напрямок української держави». Київ, КиМУ, 2018. – с.113-119.
Самая Тетяна Вікторівна
Самая Т. Естетичні проблеми саунду у естрадному вокальному виконавстві // Міжнародний вісник: культурологія, філологія, музикознавство: наук. журнал. Київ: Міленіум, 2015. № 2 (5). С. 193-199.
Самая Т. Художня критика в галузі естрадного мистецтва: проблемні питання // Українська культура: минуле, сучасність, шляхи розвитку. Рівне : РДГУ, 2015. Вип. 21. Т. 1. С. 174-180.
Самая Т. Вокальне мистецтво в мистецтвознавчій науці: перспективи дослідження // Культура України. Харків : ХДАК, 2016. Вип. 53. С. 50-59.
Самая Т. Основні тенденції розвитку вокального мистецтва естради України 60-70-років ХХ століття // Вісник НАКККіМ: зб. наук. пр. Київ: Міленіум, 2017. Вип. 3. С. 133-137.
Самая Т. Тези. Вокальне мистецтво естради як об’єкт естрадознавства // Культурно-мистецьке середовище: творчість та технології: зб. матеріалів ХІ Міжн. наук.-творч. конф. Київ: НАКККіМ, 2018. С. 72-75.
Самая Т. Тези. До питання про реформування вокально-естрадної освіти // Сучасне мистецтвознавство: науковий та методичний аспекти: зб. матеріалів VIII наук.-практ.конф. Київ: КМАЕЦМ, 2018. С. 267-270.
Самая Т. Тези. Проблема естрадного звукоформування у сучасній вокальній педагогіці // Сучасне мистецтвознавство: науковий та методичний аспекти: зб. матеріалів IХ наук.-практ.конф. Київ: КМАЕЦМ, 2018. С. 75-78.
Самая Т. Тези. Вокальна естетика сучасного естрадного виконавства // Культурні та мистецькі студії ХХІ століття: науково-практичне партнерство: зб. матеріалів міжнародного симпозіуму. Київ: НАККіМ, 2019. С. 257-258.
Самая Т. Тези. Сучасне вокальне виконавство: типологія та характеристика // Сучасний культурний простір у мистецтвознавчому дискурсі: зб. матеріалів Всеукраїнської дистанційної науково-практичної конференції. Київ: НАКККіМ, 2019. С. 158-160.
Самая Т. Тези. Естрадне мистецтво: специфіка, класифікація, наукові перспективи // PRIORITY DIRECTIONS OF SCIENCE DEVELOPMENT: зб. матеріалів III Міжнародної науково-практичої конференції. Львів, 2019. С. 573-578.
Самая Т. . Естрадознавство – наука про естрадне мистецтво // АРТ-платФОРМА: наук. альм. Київ: КМАЕЦМ, 2020. Вип. 1. С. 318-336.
Самая Т. Тези. До питання метроритму у сучасному вокальному виконавстві // SCIENCE, SOCIETY, EDUCATION: TOPICAL ISSUES AND DEVELOPMENT PROSPECTS: зб. матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції. Харків, 2020. С.586-590.
Самая Т. Тези. Актуальні питання сучасної вокальної педагогіки // TOPICAL ISSUES OF THE DEVELOPMENT OF MODERN SCIENCE: зб. матеріалів IX Міждународної науково-практичної конференції. Софія, 2020. С. 752-757.
Самая Т. Тези. До питання специфіки сучасного виконавства вокальної естради України // Культура та мистецтво: сучасні тенденції та перспектива: зб.матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції. Одеса, 2020. С. 283-285.
Самая Т. Тези. Поняття «вокальний слух» у сучасній вокально-педагогічній практиці // Сценічне та музичне мистецтво: циркові та естрадні жанри. Науково-методичний аспект: зб. Матеріалів Х наук.-практ. конф. Київ: КМАЕЦМ, 2020. С. 188-191.
Самая Т. Тези. Вокально-педагогічні аспекти вітчизняної естрадної освіти // SCIENCE, SOCIETY, EDUCATION: TOPICAL ISSUES AND DEVELOPMENT PROSPECTS: зб. матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції. Харків, 2020. С 553-557.
Самая Т. Тези. Поняття «метроритм» у контексті сучасного естрадного вокального виконавства // Культурно-мистецьке середовище: творчість та технології: зб. матеріалів XIV Міжнародної науково-творчої конференції. Київ: НАКККіМ, 2020 р. С.62-65.
Самая Т. Особливості музичного метроритму в естрадному вокальному виконавстві // АРТ-платФОРМА: наук. альм. Київ: КМАЕЦМ, 2020. Вип. 2. С. 366-385.
Самая Т. Музыкальный метроритм в профессиональном образовании эстрадного вокалиста // Образование в сфере искусства: науч. журн. Магнитогорск: Магнитогорская государственная консерватория им. М. И. Глинки, 2020. № 2 (16). С. 68-75.
Муравіцька Світлана Степанівна
Муравіцька С. Українська музика: науковий часопис [гол. ред. І. Пилатюк]. Львів: ЛНМА імені М. В. Лисенка. 2019. Ч. 2. (32), Тема «Естрадна діяльність Мусліма Магомаєва: вокально – виконавський аспект», С. 64-71.
Муравіцька С. III науково-практична конференція Міжнародної асоціації викладачів вокалу. Тема доповіді «Особливості вокального дихання в естрадному співі». Київ, 30 червня 2018 р
Муравіцька С. VII Міжнародна науково-творча конференція «Художня культура і мистецька освіта: традиції та сучасність». Тема доповіді «Класичний кросовер в українському музичному просторі». Київ, НАКККіМ, 20-21 листопада 2018 р.
Муравіцька С. ІХ науково-практична конференція «Сценічне та музичне мистецтво: циркові та естрадні жанри. Науково-методичний аспект». Тема доповіді «Гурт “Les Swingele Singers” поєднання академічної та естрадної традицій». Київ, КМАЕЦМ, 16-19 квітня 2019 р
Муравіцька С. І Міжнародний симпозіум «Культурні та мистецькі студії ХХІ століття: науково-практичне партнерство». Тема доповіді «Classical crossower в контексті музичної культури доби постмодернізму». Київ, НАКККіМ, 6 червня 2019 р
Муравіцька С. Всеукраїнська дистанційна науково-практична конференція «Сучасний культурний простір у мистецтвознавчому дискурсі». Тема доповіді «Творчість Сари Брайтман в контексті розвитку класичного кросоверу». Київ, НАКККіМ, 14 листопада 2019 р.
Муравіцька С. Всеукраїнська науково-практична конференція «Культура та мистецтво: сучасні тенденції та перспективи». Тема доповіді «Аріна Домські в контексті вітчизняного музичного простору». Одеса, МГУ, травень 2020 р.
Муравіцька С. XIV Міжнародна науково-творча дистанційна конференція «Культурно-мистецьке середовище: творчість та технології». Тема доповіді «Повна вокальна техніка» Кетрін Садолін в контексті сучасного вокального виконавства. Київ, НАКККіМ, 23 жовтня 2020 р.
Никоненко Руслан Миколайович
Никоненко Р. М. Експериментальна творча майстерня «театр у кошику»: засоби пластичної виразності / Р. М. Никоненко // Вісник КНУКіМ: наук. журнал. – К. : Вид. центр КНУКіМ, 2020. – № 42. – С. 177 – 182.
Никоненко Р. М. Візуальна пластична виразність як тенденція розвитку українського театрального мистецтва (1990-ті – початок 2000-х рр.) / Р. М. Никоненко // Культура і мистецтво у сучасному світі: Вісник КНУКіМ: наук. журнал. – К. : Вид. центр КНУКіМ, 2020. – № 21. – С. 220 – 230.
Никоненко Р. М. Новаторство візуально-пластичної образності в постановках А. Жолдака / Р. М. Никоненко // Мистецтвознавчі записки: наук. журнал. – К. : Вид. центр НАКККіМ, 2020. – № 37. – С. 223 – 227.
Никоненко Р. М. Трансгресія художніх форм в сучасному українському пластичному театрі / Р. М. Никоненко // Вісник НАККІМ: наук. журнал. – К. : Вид. центр НАКККІМ, 2020. – № 2. – С. 301 – 305.
Никоненко Р. М. Тілесна виразність актора у теоретичних поглядах та сценічній практиці ХХ – початку ХХІ ст. / Р. М. Никоненко // Вісник НАККІМ: наук. журнал. – К. : Вид. центр НАКККІМ, 2020. – № 3. – С. 280 – 285.
Никоненко Р. М. Актуальні дискурси мистецтва естради: традиції та європейська інтеграція: мат. Всеукр. наук. конф. науково-педагогічних працівників, докторантів, аспірантів, здобувачів, магістрантів та студентів. КНУКіМ, Кафедра РЕМС, Київ, 20 квітня 2021 р. Тези: Інтеграція пластичних рішень у постановках творів класичної драматургії на межі ХХ-ХХІ ст.